Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz Bilux #62264 üzenetére

    Az lesz. :)

    Mindenek előtt ki kell deríteni, mi a franc okozza azt, amiket csinál. Nincs kizárva az elektromos hiba sem, ezért majd át fogom nézni a vezetékeket, ha itt hon leszek a Karácsonyi szabadságon. Akkor tuti, hogy szétborítom az egészet.
    Azért is gyanakszom arra is, mert elektromos gond egyértelműen van. Pl. ugye ez főként a Xenon beépítésekor derült ki, mikor a gyári lámpacsatira dugva a xenon nem akart működni, de az akksiról igen. Tehát valahol vagy érintkezési hiba van, vagy valamelyik ponton (gyújtáskapcsoló, relé, csatlakozó, vezeték) nem elég a keresztmetszet. Bármi lehet. Lehet részben szakadt vezeték is. És így nem elképzelhetetlen, hogy esetleg nem jut elég áram valahova. Onnan lehet egyébként látni a dolgot, hogy pl. a refit felkapcsolva minden lámpa elhalványodik és a refi is elég vérszegény, de, ha a közvetlenül az akksiról (relén keresztül) működő xenon világít, akkor nem halványodnak el. Tehát ezt is le kell ellenőrizni és ezzel lehet, hogy megoldódik a motor gond is.
    Van itt tennivaló.

    Az még egy érdekesség, hogy emelkedőn most sem lehet felmenni vele. Simán megáll és csak pörög a motor, de 6000 környékén, ahol meg pláne nincs benne semmi erő. Szóval át kell nézni a hajtást is. Valami hangolási gond. Bár azt nem értem a mai napig sem, hogy a már új kuplunggal sem pörgött ki a kereke sáros úton. Akkor sem, ha nem is ültem rajta. Csak "üvöltött" 7000 környékén. Itt van benne erő, de nem a full fordulat, tehát a kuplungon keresztül fogta a főtengelyt, de még sem tapadt annyira a kuplung, hogy a kerék is kipörögjön. Viszont bekékült a harang. Nem értem.

Új hozzászólás Aktív témák