Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szentkuti11

    addikt

    válasz Casoli #61256 üzenetére

    Nem tévedtél nagyot, a közelmúltban lettem 20 éves. Azért viszont én szégyellem magam a te helyedben, hogy a szégyellem szót nem tudod helyesen leírni, illetve személyes támadásnak veszed, hogy a szent motorodról valaki rosszat mer állítani. Ha gondolod, akár meg is fordíthatjuk a kérdést: azért, mert neked tökéletesen működik a motor, az azt jelenti, hogy akinek esetleg elromlik, az csak user error lehet? Egy időben ilyen motort szerettem volna venni használtan, megnéztem kettőt-hármat, de úgy éreztem, hogy egyik sem az igazi, volt egy olyan gép, amivel balra kormányoztam, ekkor automatikusan elindult az index jobbra. Az elektronikai megoldásai gyárilag (ha az általam megnézett motorok gyáriak voltak) elég ótvar minőségűek voltak, minden eladó mondott valami praktikát (pl.: ha villog a műszerfal indítás után, akkor le kell állítani, újraindítani, stb.) Arról nem is beszélnék külön, hogy bár emelkedőn érezhető volt a szekvenciális váltó előnye, végsebességre gyakorlatilag egy kis 15 éves gyári japán 50-es robogó szintjét nem tudta hozni a gép.

    Más okból kifolyólag elmentem a motorszerelőmhöz, megkérdeztem tőle, hogy vehetek-e ilyesmit, vagy inkább gondolkodjak valami másban. Mondta, hogy ő semmiképpen nem venne ilyet, ő is az elektronikai, vezetékelési gondokra hivatkozott. Viccesen hozzátette, hogy ha meg akarna élni, akkor nem 5 éves Yamahákat/Suzukikat javasolna a vegyes hozzáállású és értelmi szinten lévő kuncsaftjainak, hanem egy ilyen Keewayt.

    Ez az én tapasztalatokon alapuló véleményem (3 ilyen motor kipróbálása után el tudom dönteni, mit gondolok a típusról), a személyeskedést pedig zárjuk ki ebből a témából, ha kérhetem.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés