Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Den

    veterán

    válasz Jaffa75 #56139 üzenetére

    Nekem a használt átalakított gépekkel vannak fenntatrásaim, hogy mennyire szakszerűen lett elvégezve az átalakítás. Tehat pl a 70-es henger úgy került rá, hogy az eredeti szétkopott, és ráhúztak egy nagyobbat, de a tűvgörgőket, csapágyakat meghagyták spórolásból, akkor annak meg vannak számlálva a napjai. Kérdés, hogy a karbit, hajtást, hogy igazították az új hengerhez, stb,

    Viszont 100k körül nem valószínű, hogy full gyári, motort kapsz, ami az eredeti alkatrészeivel még mindig hibátlan, szinte biztos hozzá lesz nyúlva, és végülis, nem atomfizika egy hetvenes hengert jól felrakni, és a gépet hozzáigazítani, szóval kifoghatsz egy jó 70-est is, nem kell alapból elvetni a dolgot.

    Konkrét típust nem tudok ajánlani, mert alapvetően mi kínaiban utazunk, az olasz/japán robeszokkal kevesebb gyakorlati tapasztalatom van.

    Nagy vonalakban, én ebben az árkategóriában a léghűtéses gépeket preferálom, mert eggyel kevesebb alrendszer van amivel gond lehet. De leginkább az állapotot kell nézni, nem szabad semmitől elzárkózni, egyedül a nagyon egzotikus típusokat érdemes kerülni, mert lehet, hogy alkatrészellátással gond lesz.

    Ja, és a "nincs nagy baja, ezer forintból megcsinálható, de már nincs kedvem foglalkozni vele" szöveggel hírdetett gépeket messzire kerüld el.

    [ Szerkesztve ]

    www.simson4t.hu

Új hozzászólás Aktív témák