Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
katyilkadr
csendes tag
Szevasztok! Még kezdő vagyok, segítség kéne! Tervezek venni egy Ecubmaker TOYDIY2 4in1 3D Printert. A leírásában csak PLA szerepel. Az extruder, fej 0.4mm/220 C', a Bed temp 100C'. Lehet esetleg ABS-t használni, a hőparaméterei beleférnek, vagy csak kizárólag PLA-t? A szoftvert lehet cserélni? Előre is köszi!
-
katyilkadr
csendes tag
Halihó! Van egy kb másfél éves Artillery Genius Pro nyomtatóm. Eddig PLA-val, meg PETG-vel nyomtattam. Nagy felbuzdulásomban pet palackból készítettem vagy öt-hatszáz méter filamentet. Három-négyszer nyomtattam is belőle, de nem az igazi, mert minimum 260-270 c fok kellene hozzá. A gépen 260 a max, amin tlmelegszik és letilt. All metal hotendre cserélném a teflonos gyárit, de nem tudom megemelni a hőfok limitet. A firmware-t frissítettem, de a hőfok limit ugyanaz. Valaki csinált már artillery-n ilyet?
-
katyilkadr
csendes tag
-
katyilkadr
csendes tag
válasz fabula #45011 üzenetére
Sajnos eddig nem találtam leírást hozzá. Próbáltam a VSC, Pronterface, STM32 Cube programmer trióval ügyködni de mindig valami hibát jelzett. Talán jobb is ha hibát jelez, mint hogy lenémuljon az alaplap. Nem merek tovább próbálkozni. A teflon cső leér a fúvókához, kb. 6-7 órát bróbáltam nyomtatni, 255 fokon. Ha megég, nem baj mindenképp bimetál heatbrake lesz. A feszítőkart alura cserélem. Érdekes, hogy nem találni hozzá leírást, hiszen a gyártó oldalán is rendelhető.
-
katyilkadr
csendes tag
válasz katyilkadr #45014 üzenetére
https://www.artillery3d.com/products/artillery-sw-x2-full-metal-extruder-assembled-with-hardened-steel-nozzle-on-higher-temperature-resistance-up-to-300-heated?variant=46792755544350
-
katyilkadr
csendes tag
-
katyilkadr
csendes tag
válasz fabula #45022 üzenetére