Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- aquark: A legdrágább, nem antik és nem egyedi könyvek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ajánlott ingyenes Windows programok

Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
Kezdő vagyok
üzenetére
Mivel nem mutat sehová, szerintem nem indul semmi, de én inkább megnézném az Autoruns programmal. Az ilyenkor ki szokta írni, hogy "File not found", aminek legalább van valami értelme is, a nálad odabiggyesztett karóval szemben.
Vagy például egy jobbklikk, Jump to Entry, máris megnyitja a Regedittel a kritikus bejegyzést.
Egyúttal érdemes kipróbálni a Process Explorer vagy Process Hacker programot is, amelyik jobban tetszik. Ezek egyik előnye a butább Feladatkezelőhöz képest, hogy például kappásból mutatják a futó program elérési útját is.
További bónusz ezeknél a programoknál az előző hozzászólásomban is látható kijelzők, amivel folyamatosan követni tudom a CPU használatot, hálózati forgalmat, lemezhasználatot, RAM telítettségét (lapozófájlt nem használok, utóbbi annyiból érdekes, mert ilyenkor nem árt figyelni, hogy mikor fogy el a RAM).
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Sorozatok
- Az AI-piac kivégezte a Micronhoz tartozó Crucialt
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Formula-1
- Linux haladóknak
- Netfone
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Fele annyit ér az iPhone Air, mint amennyibe pár hete került
- World of Warships
- További aktív témák...
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem, Most Ünnepi áron! :)