Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
pepucs
tag
válasz Aksomatic #225840 üzenetére
Nemrég valaki rákérdezett már erre a konkrétra amikor a giuliettákról volt szó. Elég régóta kint van és nem vitte el senki, körülötte pedig szépen forogtak a hirdetések. De ez ugye nem jelent semmit.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
ph_5.5
aktív tag
válasz Aksomatic #225555 üzenetére
1.4 TJet 120 Le-s Bravo II-ból ültünk át Astra K 1.4 Turbo (125 Le-s) verzióba.
Az Astra jobban megy, nyomatékosabb (206 vs 245 Nm) és kb -2.0-2.5 liter azonos körülmények között.
A 150 Le-s változat csak szoftveresen tér el.
És létezik az 1.6 biturbo 200 Le-vel.
A 150 lovas 5 ajtós 7-8 éves példányok 4 milla alatt mennek. Az 1.6 biturbo 8 évesen kb 4.5. (ez a linkelt példány 5.5... de ennél olcsóbban szoktam látni)Ajánlották a KIA-t 1.6 biturboval. Ott azt olvastam anno amikor nézegettem, hogy a motorja elég gyakran felmondja a szolgálatot. (talán az 1.6 Gdi-nél is problémásabb, csak kevesebb fut belőle)
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Aksomatic #225562 üzenetére
Nálam a MiTo egyetlen elektromos anomáliát produkált, a vásárlást követő hazaúton elment a kormányszervó. Otthon kiolvastam a hibát, túl alacsony feszültség okozta, kapott egy új aksit, és azóta (azaz 22 hónapja) hibátlan.
Én egy Giuliettától sem számítanék többre, legfeljebb csak a Bravókra és Deltákra is jellemző klímamotorokra.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz Aksomatic #225557 üzenetére
Pontosan ugyan ezeket nézegetem jóóóó sok ideje. Ez a 4-4.5 nálam olyan, hogy már szóba jött a Golf 6 GTI és a Leon 1P Cupra is
Az Leon 5F FR és Golf 7 esetén 1.4tsi 150Le -től van multilink hátul. A Leon esetén sportosabb futóművet kapsz és olcsóbb belteret, a Golf esetén kicsit puhább futóművet és minőségibb belteret.
Giulietta esetén kapsz egy kis színházat a DNA kapcsolóval, meg nagyobb szorzót az elektronikai anomáliákra a VAG-hoz képest.
Írtam egy hosszú összegzőt mit érdemes megnézni rajtuk, de igazából youtubeon van konkrétan Giuliettákról szóló angol részletes guide.1.4 tb 120LE ha a kockázatvállalási hajlamod alacsonyabb, nincs koxosodás, egyedül a turbóház repedés de az minden ilyen idős turbóst érinthet
MultiAir 150/170Le rizikós az MA egység miatt, ha igazolt előélet vagy csere volt már akkor simaliba és eléggé szedi a lábát.Érdekes, hogy a legnagyobb futásteljesítményű darabok amiket hahun láttam mind 1.75TBi-k voltak és el is tűntek a hirdetések hamar.
Ha ez szempont, kakucson az alap 122 lovas Leon FR is megverte az 1.75tbi-t köridőben + a Cee'd GT 1.6 tgdi-t is pedig azt mindenhol dicsérik.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
nagyúr
válasz Aksomatic #225555 üzenetére
Azért attól is függ, hogy mit jelent az élményfaktor.
Az 1.4TB 120LE, ami az alapmotor, az húzható alapesetben 150LE-ig. További módosításokkal még tovább.Van 1.4 Multiair is, az érzékenyebb, de ha jól olvastam, akkor ha rendesen karbantartott volt, akkor az is oké. Ott már 170LE, 250Nm van, így a budifaktor kissé erősebb. Használtan talán ez a legrizikósabb a motorok közül.
De a bugi az az 1.75TB-vel kezdődhet igazán. 230LE-től. Persze 300LE-ig - módosításokkal - húzható. Ekkora autóban ilyen lóerő, az már a #vanbennetarcsi'.
A linkelt példánynál a középen lévő tartó törött, típushiba (túl erős az ellentartó rugó a műanyag alkatrésznek, tervezési hiba)
A kihangosító/bluetooth kapcsolatot többszörösen kell kipróbálni, mert hajlamos a nem-csatlakozásra. (Microrsoft, szóval... nem is csodálom.)
Ha a jobb oldali tükör alapjáraton remeg, akkor motortartó bak csere szükséges.
Az alját mindenképp meg kell nézni. Származási ország ismerete is jól jöhet (osztrák improtnál nagyobb a rozsda veszélye).Megj.: nekünk a ritka, visszafogott, butított, 105LE-s kivitel jutott. 20 hónap után is hibamentes. (És osztrák import.)
De azért a Giulietta 2 személynek kényelmes, a hátsó ülések magassági korlátozása 175cm, és nem való hosszabb távú üldögélésre.
Csomagtartó viszonylag kicsi (ez nekünk nem volt szempont)
Nekem a futómű bejött, jó a kanyarstabilitása. Gyorsulása még a szerény teljesítménye ellenére is tetszetős.A DNA (Dynamic, Neutral, All-Weather) kapcsoló jópofa.
D módban a gázpedál olyan idegesnek tűnő lesz; érzékenyebbé válik. Viszont nem írja ki 2000-es fordulatnál a kijelző, hogy válts feljebb. A kormányzás is olyan, mintha keményebbé válna. Amolyan sportos érzést kelt az emberben.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
félisten
-
félisten
-
szebe
addikt
válasz Aksomatic #224628 üzenetére
Nagyon tetszik meg a Giulietta is, de az csak olasz na
Jó lenne levetkőzni ezeket az előítéleteket, semmi baja nincs a Giuliettának, ha tetszik (és átnézve jó), akkor meg lehet venni."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Okos Otthon / Smart Home
- Gaming notebook topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Környezetvédelem
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ma fejezi be karrierjét a Windows 7
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest