Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Tsebacsi #120849 üzenetére
Az hogy megnyugvás másnak, megoldható 20k ból óraállítás, bemutatod, mindenki kusshad. Viszont ha most elkezdesz spórolni még 1.5 misit és kicsit is szerencsésebb vagy mondjuk 1 év alatt összegyön akkor a mostani 1,5 millával drágábbakban már nem lesz 40-60k km hanem 60-80 v több. Ez a 22-s csapdája, vagy az ördögi kör v mittoménmi, ami ilyen. Élni születtél, nem az életre készülődni. Keress egy alkuképes példányt amivel nincs ad-hoc baj, és lépésenként csináld meg hibátlanra. Meg lesz a hobbid is és a végén a saját munkádat fogod látni. Ami ráadásnak többet is fog érni pár éves távon, már ha nem szereted meg annyira h el se akard adni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #120853 üzenetére
Ez esetben hoznék be németből egy kevesebb km-es példányt, és ott nem lesz mokolva a km pláne ha nemettol veszed és nem török kereskedőtol. Mobile.de-n nézegess rengeteg ilyen bmw van. Behozatallal meg sokan foglalkoznak.
Nesa: Lt is volt a cégnél a 35-ös verzió asszem, de soae gondoltam volna, hogy a sprinterhez van köze.
-
válasz Tsebacsi #120857 üzenetére
Neked marad ki az életedből, nem nekem Van egy nagyon jó barátom, aki tanult gürizett amíg én munkaügyben jártam a világot, hiába hívtam. Én hazajöttem élveztem az életem, amikor eljutott odáig hogy neki ez kell és most menne. Hát akkor meg én nem mentem. De segítettem rajta, mert a barátnőjének elárultam mit szeretne uh ő leszervezte neki 4 év angliát. Hazajött és kisimult. Nehogy lemaradj valamiről
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #120868 üzenetére
Még bőven van benne 70-80 000km mire jönnek a kopásból eredő gondok. Féket kell rajta csinálni és használni.
Futóműve nem fogja szretni a magyar utakat? Ebből nekem két dolog világos:most patent és még feszes, Te azt a szart útnak nevezed.
Na lásszk csak:turbónak ennyi pálya meg sem kottyan,ha nem huhog,akkor nem holnap fogja elkezdeni. Kuplung bőven többet bír,főleg ha pályáztak vele. Részecskeszűrő élettartama 250 000km,utána minden nap ajándék,kivéve ha pályáznak vele,akkor jóval többet is kibír. A fent említett alkatrészek nem egyszerre szoktak megkotlani,ha csak nem támasztid a falnak a vasat. Ha ezek a kiadások neked emészthetetlenek,ne vegyél dízelt,soha
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120877 üzenetére
Szia !
Mostanában én is sokat foglakoztam BMW-k nézegetésével. Attól, hogy céges autó és sok KM van benne egyáltalán nem hátrányként látom. (persze, ha tényleg nincs lehasználva, kikopva benne minden)
Tipikus sztereotípia, hogy a céges autók szét vannak hajtva, és ha a gazdája szerette, csak lehetosege volt új kocsiba ülni?
Inkább ülnék egy olyan autóban amiben 200e km autópálya, mint egy olyanban amiben van 60-80e km város, ahol csak gyorsításról, fékezgetésrol szól az egész, arról nem is beszélve, hogy a sok szar városi út
tönkre teszi a futómuvet is.
Ráadásul a céges autókat végig szervizelik, jó minöségu üzemanyagot kapnak, jó minosegu nem lefutott abroncsokkal használják.
A másik, hogy aki BMW-t vesz, annak nem árt ha mindig zsebben van egy plusz 500e Ft.
El kell vinni egy szakihoz, rá nézetni, úgysincs olyan használtautó amire ne lehetne költeni.
Illetve évi 15-17 Ezer km-re majnem jobb lenne egy benzines (6henger), szebben jár, kevesebb hibalehetöseg egy picivel.BMW-t úgy sem a fogyasztása miatt veszünk
-
deicide
veterán
válasz Tsebacsi #120892 üzenetére
Neem, a GTC Astra volt az OPC elődje, az OPC eldöntése volt 3 nap. Egy darabig még marad a gép, mert nagyon megszerettük egymást.
Declare: Mondjuk ma volt NFS az M1-M7 bevezetőn a terelésnél, mert mindenki 60-al akart menni még a 80-as táblánál is, de szépen szlalomozva el lehetett karistolni 120-al is.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #120904 üzenetére
Egy porlasztó, ha 200k-t bírna ki már régen rossz lenne... Ez a korai porlasztó halál a VW PD elemeire volt igaz meg pl a mazda motoros fordokra, rönó korai 1.5 dci motorok, stb. Nem tudom honnét veszi ezt nyilván ha szar gázolajat tankolnak az nagyban hozzájárul a porlasztó halálához. Kettőstömegűvel viszont számolni kell használattól függően átlagban olyan 200-250k km-t bírnak ki ára szintén átlagba 200-300k nem tudom egy ilyen bmw-nél ez mekkora tétel lehet, de ezzel számolni kell a porlasztóval viszont szvsz ilyen ekvés km-nél nem.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120904 üzenetére
Van kettos, a porlasztókat pedig elore nem nagyon lehet jelezni, max ha már tényleg kezdenek gyengélkedni.
Ilyenek végett mondtam, hogy nem árt ha van mindig egy kis plusz a zsebben.Nem beszélve arról, hogy függetlenül a szervízkönyvtol vásárlás után lecserélném az olajat, olajszurot, legszurot, üzemanyag szurot (ezt max. 15e km-enként, a szar minosegu uzemanyagok miatt), pollenszurot,
meg kell nézni, ha automata váltós akkor meg kell nézni milyne van benne, ha longlife 200e km fölött cserélném, illetve 200e körül a differenciálmuben sem ártana. Nem nagy tétel a szilentek cseréje, illetve a dízel motorok járás kultúrájából kifolyólag lehet a motortartóbakokat is meg nézetném.Hát 200-300e körül sok minden megadhatja magát.
Kettos, porlasztó, turbo, EGR, légtömegméro, harditárcsa, részecskeszuro, nagynyomású/sima csövek.
A kérdés az hogy mennyi ideig akarod használni az autót, és ez ido alett hány kilométert teszel meg vele.
Tegyük fel veszel egy 80e kmes autót, használni akarod 130e km-t, akkor ott is cserélni kell majd ezeket.
Ha most ezeket kicseréled, akkor 200e kmt megitnnyugod lehetsz. majd valahol 300 körül egy vezérlés csere nem árt majd, illetve nem tudom, hogy zekebn a BMW-kben is olyan pocsék-e a szívósor pillangószelepe mint a régiekben.(#120905) SzlobiG: pontosan a szar gázolja megeszi, viszont ha évente vagy 15e kmenként cserélve van az üzemanyga szuro azzal sokat lehet segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #120908 üzenetére
Szerintem neked az idealis auto valami atomnagy motoros szivo benzin lenne, 3 lityi felett. Fogyaszt, de nincs dmf, porlaszto, turbo, meg a satobbi. Azt inkabb vennek 10+ evre, mint dizelt. Mondom ezt tobbszoros visszaeso dizeltulajkent.
Amugy meg azt felejtsuk el kompaktoktol felfele, hogy nem kell ra kolteni. A kenyelmet valahol meg kell fizetni... -
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120908 üzenetére
Nyugodj meg ha rendesen szervizeled nagyon jó autók.
Nem fogyasztanak sokat, cserébe nagyon mennek. A többi dízellel is ennyi gond, bár a 30D-kel picit kevesebb masszívabbak.
Ezek a hibák nem egyszerre jönnek kis szerencsére és nagyja bármelyik másik autónál elojohet.
A rövidebb utak miatt inkább a részecskeszuro ami elhasználódhat, de azt sem kell rögtön újat venni, egyszer ki lehet tisztítatni (kb. 60e ft) az új már húzosabb.
Navi az megoldható biztosan.Úgy látom Nálad sem az a gond ha vmit meg kell csináltani és véletlenül sokba kerül, egy BMW-nél ezt le kell nyelni, hanem inkább nem szeretnéd hogy állandóan szervizbe legyen meg mindig vmit csinálni kelljen rajta.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Tsebacsi #120908 üzenetére
Mondjuk abban igaza van a szerelődnek / barátodnak, hogy ha 10 évre tervezel autót venni, akkor nem feltétlenül egy 160k+ km-t futott darab az ideális alany, még ha amúgy csak 3 éves is, és te 20k alatt tennél bele még évente (az 10 év múlva már bőven 300k+).
Azt a dilemmát viszont átérzem, hogy normális (olcsón fenntartható, megbízható, keveset fogyasztó, jól húzó, kellemes karakterisztikájú) motor prémiumban egyszerűen már nem létezik, ellenben amit ezért a pénzért elvársz, azt csak egy prémium tudja nyújtani méretben, komfortban, dinamikában.
Én a helyedben valószínűleg kivárnék, gyűjtögetnék még, és vadásznék valami jó vételre 2l+ benzinmotorral. Németeknél valószínűbb, hogy találsz ilyet (illetve az az érzésem, hogy ilyet szinte csak itt találsz), érdemes lenne figyelni a nagyobb kereskedések beszámított autó kínálatát. Mondjuk olcsó nem lesz, cserébe minden számlával igazolt, leinformálható, belenézhetsz a korábbi szervizek szervizlapjaiba, pár év garancia még, meg mittudomén. Én is így vettem a Minit, persze az enyhe kifejezés, hogy az ársáv tetejéről, de a fentiek mind igazak rá, és prémium kisautóhoz illően agyon van extrázva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #120912 üzenetére
12+ bőven lenne 3.0i-nél. Nekem a 2,5i-m bekér városban katalógus szerint 11,5-et. Nos ez valós városi körülmények között 12,5 és akkor nem nyomtál kövéret sehol csak haladtál. No és akkor hol van ez még egy 3.0i-től... Azzal városban lazán számolhatsz 13-14 literrel kímélőben.
Már pedig városozol, akkor meg ez horror fogyi.Bár ugye a dízel pont nem szereti a rövid városi utakat (nem csak a dpf miatt). Nekem a 2.0 cr tdi addigra melegszik be télen mire beérek melóba, nyáron az út 2/3-ánál kb. Gondolhatod mennyire tesz jót neki a sok hidegüzem...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sasa134
addikt
válasz Tsebacsi #120912 üzenetére
Ilyen autó nem nagyon lesz - vmi hibádzik mindig az egyenletedben
Ha napi munkába járós (is) lesz, ráadásul városban araszolgatós, akkor lehet el kéne gondolkozni egy munkába járós, rohangálós, városi lótifuti kocsin (kis benzin) + egy játszós hátsókerekes hétvégi autón, amibe befér a család is.
Avanti Roma
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #120922 üzenetére
Nekem 5km-re van a meló, ha jönnek a mínuszok mire beérek meg se mozdul a hőfok mérő.
Engem nem érdekel, az autó van értem és nem fordítva, ha kicsi benzines lenne az se melegedne be szóval tökmind1. Ettől függetlenül mindent megkap amit lehet minőségi anyagokból. Ahogy qru írja egyedül a dpf aminek nem tetszik a rövid táv a regen miatt, de én azt már megoldottam...
Qru: Jaja nagyon jók ezek az eszközök már néztem több autón én is. Fordhoz amúgy elég egy sima elm interfész is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #120926 üzenetére
Más pérójával verni a csalánt tipikus esete. Neked kell döntened. Ha tetszik vedd meg. Költeni kell rá az tuti, mert mindre kell, a szeretet nem elég.
Engem mindenki értsd az összes ismerős le akart beszélni a kocsimról (a legtöbben azt mondták, hogy hülye vagyok mert ennyiért már nagyon faja bmw-t is kapok) én mégis megvettem ezt a kicsi japó gépet. Így több mint 2 év után is ugyanúgy örülök neki mint majom a farkának, egy percig sem bántam meg és már attól fülig ér a szám, ha eszembe jut mi pihen a garázsomban. És ha vmi akkor ez az ami igazolja hogy számodra jó döntést hoztál ha ennyi idő után sem bánod meg.
Szóval ha tetszik vedd meg, tökéletest nem találsz. Ez kicsit olyan mint a nőzés.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #121087 üzenetére
& rbalint88
Hja, tényleg mutatós, de az már a facelift I. orrú, csak ember legyen a talpán aki a fekete színt képes ápolni.
3m körül ez a 60-as is remek vétel. Nagyon jól felszerelt, utolsó évjárat, tényleg patika darabnak tűnik. Most 72k-nál ha le van cserélve a váltóolaj, majd ugyanezt a ciklust tartva sok 100.000 km-ig problémamentes lesz.
Akárhogy nézem a piacot, ebben a kategóriában különösen jó a 60-asok ára és cserébe nincs kompromisszum. Nem kapsz ezért gyengébb minőséget, rosszabb technikát, megbízhatatlanabb motort, sőt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121097 üzenetére
Hobbi autó, gondolhatod hogy ott a váltó mamusz amiben beülök a kocsiba de így is a bal1 ülőlapja már szürke... Kényes. Nekem nem kéne de használt autónál nincs válogatás azt veszed/kapod ami van. Igaz cserébe jóval jobb minőségű ez az opcionális kárpit mint a fekete. Haver ugyanilyen gépében fekete van az műanyag érzetű cserébe nem látszik rajta a kosz.
mod:
peterkeT: Nyáron Zürich-ből egy S60-al jöttünk haza, kényelmesen elfértem hátul benne. Nem egy tánctér (pl Superb) de bőven élhető.
mod2:
rwin5: Ez a 2.0 PD TDI motor szerintem, ebből nagyon könnyű nagyon rosszat kifogni. Nagyon alapos átvizsgálás alhangon de leginkább kerüld el. 1,9 PD TDI vagy 2.0 CR TDI-t keress helyette.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TayRol
nagyúr
válasz Tsebacsi #121163 üzenetére
hm, köszi.
ilyen babakocsink van, a méretei alább láthatók, nem tudom, belefér-e...tboy93: igen, néztem 1-es Fókát is, G Astrát, sajna a Civic már 1M körül és afelett van. Láttam még Megane komibit, esetleg Fabia kombit. De ennyiért természetesen nagyjából az alja van.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121370 üzenetére
Azért nem kis különbség van akettő között de az Okti józanabb döntés anyagi szempontból az fix. BMW már most roller ez meg majd csak 8-10 év múlva válik azzá.
DSG meg jó váltó, a legélhetőbb automata. Bár szoktak panaszkodni a tsi + dsg kombóra hogy nem annyira sikerült jól összehangolni... Egy próbakört menjél vele minden esetre.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Tsebacsi #121370 üzenetére
A vw csoportnál sokat lehet alkudni a listaárból, nem lepne meg, ha ennyiért vagy alig alig drágábban újat is kapnál
szerintem menj be nyugodtan szalonba és kérj egy ajánlatot
nem figyeltem hogy kps vagy hiteles lesz e, de ha hiteles akkor új autóra kedvezőbb ajánlatok vannak
ha meg esetleg van céged akkor bérlheted is és akkor visszajön az áfa isitt egy példa is, és még ebből lehet hogy faragni is lehet
ráadásul ez sokkal komolyabb is mint az 1.4 es[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121380 üzenetére
Ha azt nezi az ember, pl ebben a 6 millio körüli arsavban oriasi a valasztek. Az uj 1.0 kia ceed töl kezdve az 550xi es 750 li n keresztül, par eves jol felszerelt golfig, de akar 2001 es 911 carera is opcio.....aztan, hogy ki hova tolja a merleg nyelvet, a sportossag, komfort, megbizhatosag es szubjektiv tetszik nem tetszik temakörben az, amiert erdemes itt forumozni szvsz
Azert az 1.4 tsi octavia es az M packos 328i között is van egy kis piaci rés nem egy egyszerü dilemma amit feszegetsz amugy
Vagy valaszd az octaviat, aztan maradjon is ez a vonal, amig tisztessegesen felneveled a gyerköcöket es 55-60 evesen huppanj bele egy cabrio, lemans kek M es bömibe....lehet latni ezt a vonalat is az utcakon
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121380 üzenetére
Garis akkor nagy bukta nem lehet benne. Ja de. Elfelejtettem, hogy pont a németek akik rámondják ha galiba van, hogy nem rendeltetés szerűen használtad fizess mert ők gariban nem cserélik ezt vagy azt. Szóval alapos átvizsgálást javaslok annak ellenére hogy garis. És lehetőleg vmi rendes helyen ne ilye PoHu és társai szervizben.
Ha család is szóba kerül akkor az Okti pláne jó választás. Bár a Kuvik ilyen téren a hajtogatható üléseivel pariban van. Anno én is szemeztem az ufó Kuvikkal de nekem nem volt elég combos a teljesítménye így első körben kiesett akár csak a ct200h.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121393 üzenetére
Atkison ciklusu 1,8-as szívó... Az akkupakk meg kb a harmadik lámpánál már full üres és máris 99 lovad van csak a 136 helyett (meg kb 0 nyomaték) és akkor ott az aksik miatti tetemes többletsúly. Szóval a ct200h nem a sietősek autója.
Kuvikkal szemeztem de letettem róla. Vezettem haverét (1,8 sport). 140 lóval azért nem olyan virgonc cserébe bekéri a 8 litert lazán. Ettől a mostanim 1 literrel kér csak többet és kb egy napon nem lehet említeni a menetteljesítményüket. Jó az enyém nem pakolható de az nem volt szempont, mert arra ott a Jazz abba töménytelen mennyiségű cucc befér.
Pedig a kritériumokba amit felállítottam hunyorítva még befért volna (japán vagy német, front vagy 4wd és legalább 150 ló).
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #121400 üzenetére
Mennyi pénzt is szánsz a dologra?
Nem mondom, hogy rossz a skoda mert nem az, de egy olyan felszereltségű bmw-től amit mutattál nagyon messze van és itt nem csak a felszereltségre gondolok, hanem a minőségről.
Passat nem játszik?
(#121401) runner 125 Huhh, 5.5-ért kizárt hogy skodát vennék.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121400 üzenetére
Azért tapogasd körbe a Skodát belül mielőtt rábólintanál. Már 100x leírtam itt is, hogy anno sírva könyörögtem a flottakezelőnek, mikor a 375k-t futott 10+ éves B5.5 helyett kaptam egy zsír új Superb mk2-t hogy hadd üljek vissza a Paszulyba. Hánytam a Skoda belétől. Az ülés tejfölös pohárból volt amibe 2 perc alatt beleizzadtál télen-nyáron, a váltógomb olyan érdes kemény/olcsó műanyagból volt hogy többször felsértette a kezem és rosszul voltam, ha hozzá kellett érni. És akkor még nem beszéltem azokról a műanyagokról amikkel nem vagy közvetlen kapcsolatban...
#nincsbennetarcsi
-
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #121453 üzenetére
Nem az hogy szebb, hanem mennyivel jobb....
Az Octavia fasza autó a maga szintjén, az 1.4TSI 140 lóval pedig egy igen élhető motor, jól megy és keveset fogyaszt, én nagyon kedveltem.
De nyilván egy BMW-vel nem lehet összehasonlítani. Egyébként az én dízelemben 206 ezer van, de nem érzem, hogy egy éven belül a befecskendezéshez hozzá kellene nyúlni. A turbó esélyesebb, hallok egy visítást, de a múltkor is csak egy bilincs volt meglazulva, remélem most is annyi a baja.
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #121453 üzenetére
Most már azért azzal tisztában vagy, hogy ennyiért audi, merci, bmw 100-200k km között fogsz csak találni, vagy marad a puritán octavia "újként".
Tudom sok pénzről van szó, de kicsit kezded túl spirázni a dolgot, ha nem mersz kockáztatni, akkor menny el és vedd meg az octaviat arra kapsz garanciát is és nyugodtan alszol.
-
footy
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Windows 11
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Anime filmek és sorozatok
- DIGI kábel TV
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest