Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Emlékszik erre valaki?
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Azt mondjuk nem értem, miért lenne jobb, ha 1,8-ast töltesz fel? Technológiából adódóan ugyanolyan jellegű nyomatékgörbéd lesz, az élmény tehát nem változik...
Declare: ez így van, a bégetés egyik nemzeti sportunk és nagyon jók vagyunk benne.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Mágus2 #132171 üzenetére
Nem tudom, jobban megy-e, nem próbáltam. Azok asszem amúgy kétliteresek, de talán 2,5-es is van.
No, de nem is akarok mélyebben belefolyni az agymenésbe...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Mágus2 #132167 üzenetére
Ugyan nem nekem írtad, de a Mazda Skyactive benzinesei, 6-os madzagban vagy CX-5-ben is gondolom elérhetőek. Vannak azért még fehér hollók...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz footy #132154 üzenetére
Lehet, hogy drágább a dupla-kuplungos, de könnyebb, különösen a száraz verzió és kommersz kategóriában minden kg súlynyereségre igen büszkék a gyártók, továbbá az itt jellemző kisebb teljesítményű motoroknál a teljesítmény-veszteség sem mellékes. Gondolok itt arra, hogy egy átlagos kétliteres 140lovas traktornál jobban észreveszed, ha hiányzik az a pár paci, mint egy V6-os prémium 250 lovasnál. Sajnos ez a trend, sokat nem tehetünk ellene.
Hogy ON is legyek, szerintem is jó az 1,4 TSI, már amikor működik. Nem is igazán illik az 1,6-os szívókhoz hasonlítani, utóbbi ellen inkább a literes feltöltött motorok valók. Más kérdés, hogy sajnos a TSI is ugyanúgy káromkodásnak számít, mint a dci, hiába javították a hibákat, a köztudat nehéz fejjel rendelkezik...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz F-ECT$ #132133 üzenetére
Legtöbbje közvetlen befecskendezéses, emiatt kokszosodásra hajlamos. Plusz ugye itt is turbó és tartozékai jelen vannak, továbbá valószínűleg a kettős tömegű is, mint veszélyforrás...maga a technológia már nem sokkal egyszerűbb, mint a CR dízel.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz footy #132128 üzenetére
Értem, van benne igazság. A Kia magazinban mintha azt olvastam volna anno, hogy az övüké is száraz kuplungos. Nem lesz akkor egyszerű dolgod, mert mivel kedvezőbb a fogyasztása, mint a bolygóműnek, ezért ezt a megoldást fogja használni mindenki a kommersz kategóriában....vagy pár gyártó esetleg CVT-t. Sokáig én is automatát akartam, de letettem róla egyelőre. Egyrészt jobb, ha nem szokok hozzá, mert a céges autók mind manuálisak, asszonyéknál nem különben, másrészt újan nem éri meg nekem a felárat, használtan meg hasonló dilemma merült fel, mint nálad.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz footy #132122 üzenetére
Ráncfelvarrás előtti i30/c'eed még bolygóműves automatával van. Persze azok már most 2-3 évesek.
Amúgy miért nem akarsz dupla-kuplungost?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #132116 üzenetére
Szerintem is, más kérdés, hogy az aktuális Focus szerintem méretéhez képest szűk, gyerek(ek)kel én nem azt nézegetném a helyében, a C'eed-i30-Auris trió viszont jó tipp, utóbbinál azért vagy beleszeret az ember vagy nem, mert a belső tér sajátos. Más épkézláb kombi nem jut eszembe.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz runner 125 #131631 üzenetére
Szerintem is nagyon szép, mondjuk a belsejéhez még pár praktikus dolgot ellophatnának a németektől.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz BigBlackDog #131578 üzenetére
Focus Mk2, kétliteres benzinest....egészen véletlenül tudok is egy eladót és feléből megvan.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz roberto211 #130430 üzenetére
Viszont így hogyan tudom lekérdezni egy hazai szervizben a kocsi szervizelési és egyéb dolgait? Azt csak a tulajnak adják ki, ha jól tudom, akit én így sosem látok.
MunezXBK: Rendben, kezembe ad valamit, amiről nem tudom, hogy valós-e és ha jól értem, így a hazai kereskedés papíron sehol nem szerepel az ügyletben? Honnan tudom, nem lopott-e a taliga és ha az vagy bármi egyéb dolog van, nincs kihez fordulnom.
lenko: Ez egyre kevésbé megvalósítható, a fiatalabb autók között fehér holló gyakoriságú a magyar eredetű.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Külföldről behozott autónál jól tudom, hogy csak akkor árulhatja hazai kereskedő az autót, ha vagy a saját nevén van vagy meghatalmazása van a tulajtól? Kérhetem én ezt a meghatalmazást tőle, hogy bizonyítsa, nem lopott a taliga?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Vesztor87 #130377 üzenetére
Na, ha már korábban linkeltek ilyet, nálam így alakult a fogyasztása, mióta megvan, mindez vidéki városban, országúton, ritkán pályán és biza nem szoktam útban lenni senkinek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #130371 üzenetére
Szóljon belőled a próféta, de eddig csak komolytalan versenyzők voltak, abból se sok.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #130365 üzenetére
Újítok, csak ennyi az oka. Km valós, olajfogyasztás nem jellemző, bár volt egy időszak, mikor kb. 4-5 dl-t megevett két csere között vagy csak átbasztak a cserekor és nem tették tele. Azóta mindig ott vagyok és csere után ellenőrzöm a szintet, azóta nem fogyogat, bár a felhasználási körülmények is változtak, kevesebb a hideg városi üzem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Eladó ...tudom, neked bimmer kell.
Tsebacsi: Kösz, még tudtam volna fokozni, de úgy tűnik, így sem lesz könnyű menet eladni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz viharhozo #130138 üzenetére
Ismerős, mi is futottunk pár kört, csak nálunk i20, ix20 vagy a mostanában megjelenő i20 Active volt a kérdés. Egyikből sincs készlet, leszámítva 1-2 fapados szalonautót, ráadásul utóbbi már hetek óta "hajózik" (tudnám miért, mikor asszem a török gyárukban készül, persze lehet a Dunán hozzák fel ). Nekünk mondjuk nem mantrázták a Tucson-t, nem egy kategória azzal, amiért bementünk.
Egyébként a Kia sem jobb ebből a szempontból, ott is rákérdeztünk a Rio/Venga párosra. Nincs, rendelésre Isten tudja, mikor.
A VW 18-22 hetet mond a Polo-ra...agyrém.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Tom1939 #130125 üzenetére
A mostani i30-at összerakva kb. ilyenre 7,3-as listaárat hoz a konfigurátor a félmillás importőri kedvezmény levonása után...kétlem, hogy 5,7-ért odaadnák, szóval az a 72% nem igaz. Meg nekem mindegy is, mert a keretem adott, abba újan semmiképpen nem fér bele.
A felvetés viszont jó: vajon hol használták, erre meg őszinte választ nem adnak, az biztos.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Vélemény? Ahogy látom, ennél is betartották a gyári olajcsere-periódust.
Amúgy ismeri valaki esetleg ezt a kereskedést? Ha igen, mennyire korrektek? E-cégjegyzék szerint nem túl régi banda...>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #130102 üzenetére
Egyetértünk, bűnronda szerintem is.
Black: Hát az szar ügy, azért megnézni, kipróbálni nem kerül semmibe a fókát sem. Én lehet azt választanám a listádról, még a hibái ellenére is. Persze a típus csak egy dolog, azt meg nem írtad, mire használnád. Ha sokszor mennek vele 4-en hosszabb utakra, akkor valóban szűk lehet a fóka.
Szerk.: Amit írtál felszereltség, abban se digit klíma nincs, se normális rádió, sőt a VW-t ismerve, se egy darab gomb a kormányon és a tempomat se tűnik fel elsőre.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz zoo8800 #130093 üzenetére
Amit ráadásul asszem +20k-ért tesznek iPhone kompatibilissé. Imádom a VAG-ot, minden szarért képesek plusz pénzt kérni. Mondjuk az Opel hasonlóképpen jár el...
Tsebacsi: azért ez nagyon nem az alap Focus belseje. Tud jól is kinézni, de ahogy írtad, ez szubjektív.
Black: csak német autók esélyesek?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #130071 üzenetére
Ez is vicces, mert pont az infotainment terén van elmaradva a Focus. Se MirrorLink, se Car play nem elérhető, az alap rendszer 4-5"-os kijelzője meg nevetséges, a nagyobb Ice csomagoké már sokkal pofásabb. A belső design ízlés kérdése, az még elmegy nálam is, bár nem a legszebb, de sajnos az is tény, hogy az aktuális Focus az egyik legszűkebb/kisebb belső térrel rendelkezik a mostani kompaktok között, bár az ára is a legjobbak között van az állandó importőri kedvezmény miatt.
Majdnem elcsábultam én is egy szalonautóra pár hete, de aztán inkább mégsem...egyelőre.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz tresh #130008 üzenetére
Azért, mert szerintem városba, rövid távokra nem való a dízel, de elismerem, a feltöltött benzines sem. Oda hibrid kell vagy szívó benzin, ha már full villanyautóra nincs keret.
htomi85: Nem mondtam, hogy nem elég, de próbáltam már Auris HSD-t és hát ...elsőre mindenképpen szokatlan, de együtt tudnék élni vele. Másról szól, mint a mostani kétliteres fóka. Ráadásul itt Zalában sok a domb, ahol csak üvölt szegény, mint a fába szorult...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz footy #130000 üzenetére
Akkor már inkább egy hibrid Auris. Ugyanúgy nem megy, mint ez, de legalább nem is fogyaszt sokat.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz footy #129998 üzenetére
Ez is felmerült, de 4-be nem fér bele automatán, attól meg marha távol van, hogy beleszeressünk és többet adjunk ki érte.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Tom1939 #129995 üzenetére
Újnál még nagyobb az értékvesztés, szerintem az a 75-80% az autó 4 éves korára már inkább 60-65%. Újból a keretbe csak erős kompromisszumokkal férnénk bele....vagy leginkább sehogy.
footy: Ez meg már túl kicsi.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz rbalint88 #129992 üzenetére
Hajlok rá magam is, öregszem, nem szeretek már annyit kuplungolni... Csak a használt automata még inkább lutri, ahogy néztem, a korban megfelelő C'eed/i30 duóban még bolygóműves van, nem DCT, ami nekem inkább pozitívum. Bolygóműves automatánál is illik olajat cserélni, nem? Ha igen, milyen futásteljesítménynél? Ennek utána kell járnom.
footy: Kösz a választ neked is. 2-4 éves autókat nézünk, 4M körül, ha nagyon beleszeretünk valamibe, akkor esetleg 4,5M, de a fókát is el kellene adnom. Nem kell hosszú autó (feleségem nem túl gyakorlott sofőr) és alapvetően dízelt sem akartunk, de egy jobb példánytól teljesen nem zárkózom el. A műszaki vonal alapvetően úgyis az én döntésem lesz, a design meg a nejemé. VW-konszern nejemnél kizárva, munkatársi rossz tapasztalatok miatt, pedig egy VII-es Golf-ot nem vetnék el teljesen. Ezek alapján volt az első páros nálam az Auris/Civic, amiből most utóbbi kiesett, de jöttek helyette a koreaiak. 8-10 évig biztos megtartanánk a gépet, jó lenne, ha olyan lenne, amit akkor még el lehet majd adni és nem gombokért.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bandus #129989 üzenetére
Hát igen, még az is lehet, hogy koreai lesz a paripa, de ha már C'eed esélyes lett, akkor akár az i30 is az lehet. Nejemmel vagyok kisebb nézeteltérésben, mert ő leginkább automatát akarna, így az újabb paraméter lenne.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #129977 üzenetére
Nem igazán értem, hogy lehet párhuzamot vonni egy Focus és egy BMW közé, vagy egyáltalán egy új autó ára és egy használt ára közé. Teljesen másról szól a két dolog...szerintem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz yodamastah #129964 üzenetére
Amit én néztem, az is eléggé jól felszerelt példány, a nézett Hondáknál mindenképpen jobban felszerelt. Pl.: a Civic-nél egyikben sem volt BT-kihangosítás, ami a mai agyonkamerázott világban egyre praktikusabb extrának tűnik.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Kornel #129946 üzenetére
A plüss ülés az mondjuk tényleg jó volt, de mégsem fogott meg az autó, túl kaotikus a beltere, képeken ez még nem jött át ennyire. Nekem ezek szerint az unalmasnak titulált belsők jönnek be. Tudom, hogy forgatni kell, ezzel nem is volt baj, ha idővel kiismerném, biztos meg lehetne barátkozni vele. Váltója mondjuk mindnek nagyon jó volt, kezelhető, pontos, nagyon érzik ezt a japánok. Német autók elsunnyoghatnak ezen a téren...
SzlobiG: Elvileg nincs benne kettős tömegű, DPF viszont van, mondjuk azt nem tudom, hol használták, nem magyar autó. Ezt akár pozitívumként is vehetem, mert nem magyar gázolajat kapott, aztán lehet ez csak urban legend. Közel 100k km van benne, vélhetően zömmel pálya lehet.
Még meggondolom, ha meg közben elviszik, hát így kellett lennie. Kapkodni nem fogok vele, de kicsit megfogott az az autó.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ma megnéztem pár Civic-et és hát valahogy nem jött be élőben, ráadásul hiába az 1,8 és a 140 paci, nem éreztem benne az erőt a mostani fókához képest. Már csak az Auris maradt...volna, ha meg nem látok egy C'eed-et. Mindig így van ez, elhatározom, hogy 2-3 típus, aztán jön egy sokadik verzió is. Egy baja volt, hogy dízel, így felmerül a kérdés: a Kia 1,6-os, 128 lovas traktorja jónak számít? 3 éves az autó és sajnos eddig betartották nála, hogy 30 ezrenként kapott olajat...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz z123456789 #129468 üzenetére
A legutolsó, 2012 utáni. Nálam egyébként csak második a sorban, az elsődleges célpont az Auris.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Integrale #129457 üzenetére
Auris és Civic.
Mindkettőnek van előnye, hátránya, majd kialakul melyik lesz. Nem sürgős, a mostani fóka addig talán elcipeli a seggemet.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bitpork #129455 üzenetére
Teljesen igazad van. Szoktam olvasni a topicot és jókat derülök néha. Magam is autócsere előtt vagyok, de ha itt kérnék tanácsot, biciklivel járnék két év múlva is.
Nekem pl.: teljesen tiszta, hogy 2 típus között fogok választani, igazából csak azért olvasom a topicot, mert ez a legpörgősebb autós témák egyike a fórumon és hátha szóba kerül ez a kettő.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz MPowerPH #128123 üzenetére
Legjobb dízel? Nem ez az N47-es kódú motor az egyike a 20-nak, ami az ominózus TC-cikk szerint kerülendő?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz sasa134 #88550 üzenetére
Na, látom rosszat szóltam. Mindegy, én kitartok a véleményem mellett, hogy alacsony fordulatú nyomaték nélkül már meg lehet b..ni egy motort. Most is kétliteres benzinest hajtok és utálom, hogy ha haladni akarok, akkor el kell forgatni minimum 3-4k-ig, ott meg már leharapja a gatyámat is és visít, mint a nyakon szúrt disznó. Előzésnél se lehet nyomatékból megoldani semmit, a sok traktoros mellett már nem jön ki a különbség, hogy nem 1,4-esben vagyok.
Nyilván stílus kérdése.
Szerintem a turbó már nem olyan új találmány, hogy ne lehessen még a mai fillérbaszós világban is jól megcsinálni.
DeFranco: 100km-enként? Akkor sosem érnek oda. Nekem Makarska irányonként 1 megállással fáradság nélkül meg szokott lenni, akkor a technika is és a legénység is elintézhet minden folyó ügyet. Nyilván kölökkel bonyolultabb.
neduddki: annyit csak kibír, mint az autó többi része, semmit nem az örökkévalóságnak csinálnak már.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz sasa134 #88519 üzenetére
Abban azért nem vagyok biztos, hogy a kettős tömegű nincs benne a Mazdában és nyomatékban sosem fogja felvenni a versenyt a turbós megoldásokkal. Ettől függetlenül dicsérendő a Mazda próbálkozása...számomra érthetetlen, hogy a japánok miért nem akarnak turbóbenzinest csinálni. Tényleg gyönyörű a 3-as és a CX5-ös is, de nincs hozzájuk értelmes motor, már aki nem akar dízelt.
tboy93: ok, akkor a dízelekhez minek raknak?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Házimozi belépő szinten
- Háztartási gépek
- Videós, mozgóképes topik
- Filmvilág
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest