Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
csucsbicep
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #42299 üzenetére
A hátsó híd tényleg érzékeny sajnos. Van egy 306-osunk és azon már annyira terpesztettek hátul a kerekek, hogy beleértek majdnem a doblemezbe. A Renaultban is ugyanez a torziós hátsó futómű van.
Pedálokkal is is sajnos, úgy vagyok mint, Te. Ugyanaz a helyzet a 19-esünkben meg a pugban is. Én is 46-os lábbal vagyok megáldva és ha gázt adok, éppen nem ér bele a cípőm a fékpedálba.
Hely igazából, annyira nem érdekel, mert nem családi autónak kell. Elől legyen kényelmes és ennyi nagyjából. Tulajdonképpen még 3 ajtós is lehet.
A váltó nem lötyögős? A 306-osban, olyan, mintha vmi főzeléket kevergetnél és hidegen nagyon nehezen veszi a sebességet(érdekes a renaultban sokkal határozottabb).
Ez az 1.4-es mennyit fogyaszt? Érdemesebb inkább az 1.6-ost venni? Normális használatra értem. Nem várok csodát, de azért lehessen vele előzni. Sajnos 15éve nem volt benzines autónk, ezért nem sok tapasztalatunk van az újabbakról.
A Megane a Xsarahoz képest milyen? Azokkal is szemezgetek.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest