Hirdetés

Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz Bull Boss #30513 üzenetére

    és ezzel mire akarsz TE engem tanítani?
    Menjek le egy Cora-hoz, vagy itt kaposváron a helyi streetracerpatkányokhoz? Tegyek az autómra egy hóhányót előre, 18-as felnit és dájrektszűrőt amitől lesz plusz 20 mentális lóerőm?
    Vagy netán álljak be és tanuljak sztrítrészelni? Ha gyorsulgatni akarok van manapság sok LEGÁLIS, szervezett verseny is ahol nem áll fenn annak a veszélye, hogy belehajt az ember a nézők közé, vagy a másik autósba kapásból a rajtnál. Nem beszélve a közúti 2-4 fős nappali versenyzésekről.
    Amúgy ha érdekelne a gyorsulás hidd el nem cicatuningosoktól vett "tudástól" készülnék fel.

    Nem beszélve arról amikor ez a sok m@rha elindul valahová tömegesen és persze mindig van egy-két okos akik elkezdenek emberkedni, előzik a sort, túrják be magukat ide-oda vagy szimplán a lökhárítókon utaznak egymás mögött aztán amikor fékezni kell akkor persze 3-4es egymásbacsúszások vannak...
    Tudom, hogy számomra mi a hasznos tananyag és ez tudom, hogy nem az.

    Ezt is taníccsák?

    Ha erős autót akarsz 4 misiből és újat is és 1.4-es legyen max nézegess valami turbós gépet, most kezdődik az újabb reneszánszuk.

    Jah kis kiegésztés:
    Nyomatékból előzés nem egyenlő vissza kettő padlógáz :DDD
    Amikor egy Focus ST-nél 3-ban 1600-as fordulaton nyomtam egy padlót, na az nyomatékból előzés volt, és mikor 5.-ben 2000 fordulatnál nyomtam egy kövéret szintén hasonlót gyorsult, azt nyomatékból előzésnek hívnám (2.5 Turbo)
    Egy B16A honda hol is adja le a nyomatékcsúcsát? Olyan 6000fordulat körül ha jól dereng. Akkor Te ezt nyomatékból előzésnek hívod, ha 3-ban 6000 fordulat körül előznek egy ilyen autóval?

    [ Szerkesztve ]

    -- end of transmission --

Aktív témák

Hirdetés