Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz barnam_ #14591 üzenetére

    Szerintem a régi modellhez képest egyedül a klímának nincs fizikai gombja. Motoros üléseknek van, elakadásjelzőnek van, ablakoknak/tükörnek van, üsléfűtésnek/szellőztetésnek van stb. De a klímavezérlő is fixen ott van a kijelzőn mindig, nem kell menükből előtúrni, és hangvezérléssel még annyira sem vonja el a figyelmet, mint a fizikai gombok nyomkodása.

    A tesztelők is sokat kritizálják azt, hogy a klíma nem fizikai gombos, pedig semmi jelentősége nincs a gyakorlatban. Egyrészt, nem is nagyon kell állítgatni, egyszer beállítja az ember egy adott hőfokra és kész, nincs azon mit babrálni napi szinten. Egyedül a ventilátor sebességét kell néha, de azt is -ahogy a hőfokot és minden mást-, szóban is le lehet rendezni. Még ha ezt valaki nem is szereti, mert pl. utálja az angolt, akkor is a gyakorlatban semmi hátrányt nem jelent, hogy évente pár alkalommal egy kijelzőre nyomok rá és nem egy fizikai gombra. Én is tartottam ettől, de egyáltalán nem érzem a hiányát.

    A MBUX-al kapcsolatban nem tudom mire gondolsz, az NTG-7 az előző rendszer továbbfejlesztése, a gyakorlatban 90%-ban azonos az NTG 6-al, még a menük többsége is azonos, csak pár fícsör jobban meg van oldva a nagyobb kijelzők miatt (pl. a 360-as kamerarednszernél), illetve több szabványt, vagy szolgáltatót támogat (pl. email kliens kapcsán).

    Az egyetlen dolog ami nekem személy szerint fáj, az a haptikus hangerőszabályzás. Az tényleg ótvar a kormnyon, abból jobb volt a fizikai görgős változat. Bár a kijílző alatt van egy szintén félig haptikus gomb erre a célra ami jobban működik, de oda nem praktikus lenyúlkálni vezetés közben. Érdekes egyébként, mert a többi funkciónál semmi gond nincs a haptikus megoldással, jól hasnzálható.

  • Parson

    addikt

    válasz barnam_ #14591 üzenetére

    Használtban gondolkozom, nem túl sokat futott példánnyal.
    mindenképp vmi utolsó éves / modellciklus-végi példány kell, pont amiatt amit te is irsz.
    Mivel ahogy korábban irtam, nem hajt a tatár (én is 2025-re tervez(t)em a vételt), így nem igazán érdekel, ha most pont nincs, van türelmem kivárni hogy beessen egy megfelelö példány a kosárba… ha meg nem esik, akkor is van B-terv, mi több, alapból van mit hajtanom, ami marad is a háznál, úgyhogy ez az egész nálam inkább csak hobby-kérdés, mintsem kapkodni kelljen.

    Az S213-ból az E300 sima benzines az egyedüli opció, más egyszerüen nem érdekel.
    + a minimális kényelmi igényeim az extráknál kellenek, mint pl tempomat (van amelyikben nincs), stb…

    Én mostanság javarészt az AutoScout-ot használom, de a mobil.de-t is szoktam nézegetni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés