Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Vaze #10065 üzenetére

    A váltóház oldalának közepe mkörül, vagy kicsit feljebb szokott előfordulni, egy hatlapfejű vakdugó formájában, amit villáskulcssal tudsz oldani.
    A leresztő értelem szerűen ház alsó felületén van.

    A diffi olajos falkonokban szokott lenni kihúzható betöltő cső, a váltóolaj esetében, pl. az ATF olajos falkonban asszem nincsen, ilyenkor úgy szoktam megoldani, hogy van egy tölcsérem, rajta vagy 1,5m szilikoncső, ami bedugok a váltó, vagy diffi házba, és valaki pedig fentről segít, tölti kis adagokban az olajat bele a tölcsérbe, én meg figyelem alul, mikor kezd kicsorogni a betöltőnél, akkor van tele (legalább is a diffi, amin nincsen külön szintjelzés)

    Üdv..

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák