- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nekem így fest,
az újakban már ánuszmasszírozó is van
-
Robika11
csendes tag
Szerintetek ez mi?
-
Üdv mindenkinek !
Nincs valakinek egy W123 300D vagy 240D lestrapáld dugattyúja ? Megvásárolnám
Mérésekhez kellene .Privátban keressetek.
Köszönöm.
-
Lui82
tag
Sziasztok!
Van egy A150-es w169 A-mercim (2005) , a következő a jelenség első induláskor nem tudom sebességbe rakni, csak ha rá kuplungolok párat, télen decemberben kezdődött, azt hittem a váltóolaj, de most hogy jobb idő van ugyanúgy nem veszi néha a sebességet, főleg a hátramenetet. Tegnapi nap vettem észre (nem minden esetben fordul elő) ,hogy kuplung felemelésekor 3/4-nél kicsit morogna.Ha rákuplungolok még eggyet
és nincs hangja akkor jól veszi a sebességet. Mi lehet a baj?Kinyomócsapágy?Vagy kuplungszerkezet?
Vagy esetleg lehet állítani valamit valahol? Segítségeteket előre is köszönöm! -
!Overdose!
őstag
válasz
KillHates #9772 üzenetére
A mondandód alapjával egyetértek, de az E270CDI és E240 közötti fogyasztáskülönbséget nagyon eltúlzod véleményem szerint. Amilyen körülmények között egy E240 bever 12 litert, úgy egy E270CDI sem jár el 6-tal. Spritmonitor szerint egyébként (automata változatok esetén) a dízel 8, a benzines 10,5 liter körül fogyaszt. Kézi váltósoknál érdekesebb a helyzet, mert ott a dízel 1 literrel kevesebbet, viszont a benzines meglepő módon 1 literrel többet fogyaszt.
-
Robika11
csendes tag
Üdv!
Segítséget kérnék. Ismerősöm 124-es 200D Mercijéhez. Külső féltengelycsukló szétszedése hogyan történik? Zéger gyűrűt hogyan lehet kivenni onnan? Lépésről lépésre lehetne?
Köszönöm! -
t.zsolti
tag
válasz
KillHates #9772 üzenetére
sajna nincs garázsom,
a kocsi azért nem patika mivel telekre járnak vele, és 5 év kellett hozzá ( mert az elején amikor vette hiába mondtam ne adja el a 114est ) , hogy rájöjjön a telekre nem kell , és csak lezúzza az alját az amúgy is alacsony kocsinak ami még ültetve van.
mostanság megyek vagy 9-10ekm évente,tehát a meci is tud szar konstrukciót piacra dobni-)))
nem ragaszkodom a haver kocsijához, annyi , hogy tudom nem ment vele csak évi max 5-6ekm,de hogy előtte mennyit szaladt?
-
válasz
t.zsolti #9768 üzenetére
Szerintem egy faxszág ez a dizelre rá kell költeni a kevesebb fogyasztás különbözetét.
Ha ebből indulunk ki, akkor a feleségem E290-esével szemben mutasson már ez a nagyokos egy olyan mergát ami elmegy 6-6.5 liter benzinnel és nem hibridA másik, hogy az egyik ismerősömnek van egy V6-as E320-a. Folyamatosan megy a szopás a hengerenkénti gyújtótrafókkal és egy másik ismerősöm is ugyanezzel kínlődik egy Waith E550 ML-el (8 hengernyi szopás)
Az igazán takarékos E200-as meg ledarálja a vezérmű kerekét (itt a fórumban olvastam) 100 ezrenként.Szerintem bárki bármit mond ki lehet fogni mindenből jót és rosszat is. Ahogy kismilliószor leírta már a Becsületesnepper kocsit nem műszaki adatok alapján kell venni Magyarországon hanem érzésre; én nyugodtan ugrottam bele a félmilliót futott E270CDi-be mert a gazdája úgy adta oda, hogy meg volt a 12 éves Kárpát utcai számlája ( 12.5 Misi!!
) , a kötegnyi szerviz számla, a két kulcs, a paksamétányi irodalom hozzá
Mondta, hogy már rég nem olyan erős a kocsi mint új korában, füstöl is ha rúgja neki az ember, mert a részecskeszűrőt kivettette, a bal tükrét letörték és úgy van visszakókányolva nem húzza be, és a masszírozás már két éves kora óta nem működik a bal egy ülésben. De ezeken kívül megy mindene. Az hogy a parktronic hazudik, már nálam derült ki; a lökhárítóm bánta és egy beton virágváza.
Szóval ha másfelet kér a masszív mercibuzi haverod az E270CDi-ért és enni lehet a küszöbéből olyan steril akkor érdemes megalkudnod rá... Ha van garázsod, akkor sokáig gondtalanul fogod használni, majd olyan félmillió km-nél kell egy nagyobb szervizre költened... Ha meg azt veszem, hogy a E240-es benyás letolja a 12-t vegyesben, míg a E270CDi elketyeg 6-al !!! Az legyen 6 liter/100km különbség ami 300 ezerre vetítve 18 ezer liter benya felszorozva 350 Ft-al akkor az a nagyszerviz lehet akár 6.300.000,- Ft is majd !!!! és ekkor leszel egálban!!!!
Ha 6.3 misit rá kell költened egy autóra 300 ekm alatt, akkor ott azért lehetnek gondok
-
t.zsolti
tag
válasz
KillHates #9766 üzenetére
elsőre az volt a gondolat , hogy hosszútávra benzines mert a mostani dízel zajgyár, bár sokat segítene ha kicserélném a difit egy csendesebbre , a fele zaj megszűnne.
és ilyenkor" esek kétségbe" nem egyezik a véleményed az elképzelésemmel , mert dízelt az om 606-os turbós vagy a 290td közvetlen motort gondoltam, az általad ajánlott szívó D helyett, nem lomha egy kicsit a szívó?
zajban mennyire zajosak , hiszen a 290-es motor az a sprinterben járatos ( más LE-vel ).
270 cdi-t vezettem már, nem mondom kellemes gyors keveset fogyaszt , csendesnek mondható, ( bár nem ültem még másikban ) de ezt a kevés fogyit majd árban az alkatrész árakkal kompenzálja , ilyen lenne egy eladó a haveromnak , 5 éve vette a 2001-est, most költött rá 400e a kasznira mert a tető kivételével minden elem rozsdás volt, (elvileg 220e km körül lehet benne ) AMG -s avangard, de 1.5misit kérne érte. Na telefonon egy merciguru azt mondta sok érte annyi akármilyen jó állapotban van.És talán a benzinesben kevesebb alkatrész romolhat el, de ezt a fogyasztás többlettel hálálja meg a dízelhez képest.
" és idéznék egy autóalkatrész kereskedő ismerősöm aki nem akart dízelt venni ujjonnan, használtan meg 5 éves kor után könnyen rá lehet fizetni 500e az üzemanyagrendszerre és azt a különbséget fogyasztásban soha nem hozza vissza.egyszer már megírtam dél körül , de ez a nyamvadt forummotor elnyelte.
-
Vaze
őstag
Sziasztok!
Leirom a problemam hatha valaki talalkozott mar hasonlo problemaval...
Adott egy Mercedes Kombi C220 2001 - es Diesel Automata valtos auto.Problemam az volna hogy mikor a gazpedalt padloig nyomom az auto egyszeruen leall...De viszont ha fokozatosan szepen nyomom a gazt akkor megy szepen ugy ahogy kell... Valaki tudna nekem segiteni?Elore is Koszonom!Udv..: Zoli
-
válasz
t.zsolti #9765 üzenetére
Nagyon szívesen!
Ha nincsen egy olajfinomítód, vagy nem hétvégi autónak szánod, akkor felejtős...A motorral nem is lesz gondod, inkább a motortérben a nagy meleg miatt lesznek elektromos problémák.
Valahogy a benzines modelleknél máshogy oldották meg a kábelezést, ott nem gyakori ez a baj.Szerintem jó 126-ost nem fogsz kapni 2 Milla alatt. Annyit meg szerintem nem ér már, hacsak nem kifejezetten ilyenre utazol és a pénz nem számít...
124-es nem játszik? 1 Millióért nagyon jó 300-as olajkályhákat kapni.
De Székesfehérváron van egy autómentős srác aki 6-700 körül árul egy W210 300D-t ami baromi ritka, de szerintem a legjobb motor!! 3 literes 12 szelepes szívódízel!! Kb másfél millió kilométerig bontás mentes a történet. Ahogy néztem a kasznija is vállalható, itt-ott beleharapott már az idő vasfoga, de az meg jól az alku tárgyát képezi.Vagy amit már mondtam; E290TD 20V a másik befutó. Jó nyomatékos motor, halkabb mint 300D és szofisztikáltabb is, de egyben kényesebb is! Ezt mondjuk 1 Millióig nem kell megbontani.
Nekem E270CDi van, ebben most volt 500 ezer és megcsináltattam a generált, mert sajnos ez már "csak" ennyit bír egy szuszra. 330 ezer Forint volt összesen, ebben volt porlasztóelem csere, hengerfej le-fel,minden tömítés cseréje, turbó csere is lett volna, de a felújított IHI turbó olyan rohadt hangosan visított, hogy visszaraktuk az öreg Garrett-et, ami már egy kicsit mocskol de hangtalan.
Ha van kérdésed, csörgess meg, az gyorsabb, informatívabb és személyesebb...
-
t.zsolti
tag
válasz
KillHates #9764 üzenetére
előre is köszi a választ.
akkor a benzines felejtős még nagyobb motorral is ( 4.2, vagy 4.5 ) pedig ott azért előkerülhet a nyomaték.
láttam hirdetésben a 177le dizel motorral az nem az om 606? arra jókat szoktak mondani, persze a többi része akkor is ott marad nyűgnek amiket felsoroltál.
és a 126-os , könnyebb vagy 400kg-al, igaz előző széria, abban még a " régi motorok " vannak . -
válasz
t.zsolti #9763 üzenetére
Szia!
Ha gondtalan W140-esre vágysz akkor az zsebbe nyúlós lesz.
Ami a legjobban sikerült és a legkevésbé macerás az a W140 320 benya.
De kiiszik a vagyonodból, mert abba a 2 tonnás bódéba kevés a nyomatéka, tehát taposni kell.
Akkor megy mint a veszedelem, de 14 liter benyát beránt vegyesben...Ha takarékos W140-est akarsz akkor S300D vagy később 350TurboDiesel . Ezek igazi igásló motorok a legkisebb alkatrész is akkora bennük, hogy nem ejtenéd a lábadra. De ezekkel meg az a gond, hogy mindkét motor a pokol melegét termeli a motortérbe és az összes elektromos kábelről lepereg a minimum 15 év alatt a szigetelés. A motor menni fog mert ha minden elektromos szirszart lehúzol róla as S300D megy akkor is (még a létömegmérő sem érdekli) de azért a műszerfalat nem karácsonyfának tartjuk, és okkal szorul gombóccá az ember heréje mikor leesik 120-nál az olajnyomás mérő, közben meg semmi gond, csak egy kanóc kirohadt a helyéről.
Szóval az S300D jó, meg igénytelen, de nincsen töltőlevegő visszahűtője és a nyári melegben a hegymenet nem a zsánere. Magyarán ne ezzel szervezz nyaralást az Alpokba, vagy köss egy 200 literes hordót a tetejére, mert fog fogyni a hűtővíz.
A 350TD már intercooleres és erősebb is, de az meg megkapta a fosadék Lucas forgattyús adagolót ami idővel tud az orrán-száján folyni...
És akkor jönnek az igazi szopások:
-ablakemelők széttörik magukat
-zármechanikák szétakadnak
-rohad a hátsó csomitartó fedél éle, a csomagtartó nyitó mellett, az antenna mellett
-tuti szétrohad belül az elektromos antenna, és olyan erős motor van benne (szerintem más modelleken ez az indító motor) hogy saját magát ledarálja!!
-motortér kábelezés
-ha az ablaktörlő ha üt, nincsen ember aki beállítsa!
-klímájuk hajlamos elporladni ennyi idő alatt
-hosszbordás szíj feszítő csere 10 ezrenként (kb 15 ezer Ft) a végén már fél kézzel a seggedben is menni fog
-különben leszakad a kormányszervó ha elhanyagolod!!
-generátor csapágyazás két-három éventeVegyél 124-est!! vagy ha találsz egy nem porrá rohadt W210-es E290TD-t akkor azt, igazi fillér-b@szó ultra-igénytelen a gülü. És 130-nál a gumik a leghangosabbak, valahonnét a föld mélyéből hallani csak az előkamrás csilingelő vartyogást... A feleségemnek ilyet vettünk 8 éve megvan, kb 50-80 ezret kellett összességében rákölteni a kb 170 ezer alatt:
- ékszíjfeszítő + ékszíj (ebben meg tudták oldani, hogy kibírjon 100 ezret)
- váltóolaj 60 ezrenként
- motorolaj 10-15 ezrenként (semmi puccos 5W, sima 10W kell bele)
- 2 klímatöltés (sajnos kifingja valahol)
- 2-3 flakon ezüst spray (a rozsda eltakarására)
- egy használt Becker, mert ez tud már CD-t
- klímavezérlő panelbe poti, mert kontaktos lett (kb 3.000,- volt a komplett panel)
- 2-3 db csillag, mert mindig letörik a qrva kölkök!! -
Vaze
őstag
Sziasztok!
Van koztetek esetleg Mercedes Evj..: 2001 C220 Diesel Tulaj?
2 napja vettem ezt a tipusu Autot,es igazabol semmit sem tudok rola,soha nem volt meg Mercim ezelott...
Szal kellene kis felvilagositas hogy mire,hogyan,merre kellene figyelni stb,stb...Mennyit esznek? -
qdak
addikt
válasz
KillHates #9759 üzenetére
nálam nem nyitott ki, bar lehet a magic car vegett ami benne van v nem tudom, bentröl már nyilt, de kintröl nem.
ja az omega most már teljes fekvő pályán van, rossz a váltó, nem indul, (érdekes, h ha elindult mig meg nem alt addig meg teljesen jol megy :I és 1 pillanat alatt semmi elöjel már meg is all.) öninditó is meghalt, rohad...na majd ha lesz fejlemény irok.
hello -
-
qdak
addikt
életkép az udvarban
-
qdak
addikt
válasz
KillHates #9756 üzenetére
sajna nem vákum, azon már végig mentem, meg ugye vakum nélkul még bentröl, 2x ha meghuzod a nyitót akkor ki nyilik.
én is inkább mechanikára gondolok, ezeket már mind néztem, csak mondom hátha itt vki tud még jobbat.
a jobb hatsón nekem sem megy fel az ablak, csak teker a motor, lehet kezdem majd azzal az oldallal, aztan legalab latom, hova kell lenyulni, h elhuzzam a nyitot.
olvastam 1ik helyen, a sracnak a 71' alaktrész akadt ki, azert nem nyilt, nagy nehezen megoldotta a nyitást, vmi vékony fémmel lenyult az ablaktol.
amugy elég szerencsés volt, h vacakol a jobb ablak, mert leszivta az aksit, be se tudtam volna jutni, a kocsiba, igy meg benyitottam, megfujtam a csomagtarto vákum csövét, aztan odafértem az akksihoz.
amugy ha vkinél igy lemerül az akksi, és mondjuk nem akarja beutni az ablakot, h nyitod ki a kocsit? -
Jaj Te szegény!!
Jobb esetben vákuum problémád van, de a nyitott ajtó jelzés inkább a reteszelő problémájára utal. Ha ez van akkor orbitális nagy cumi lesz kinyitni az ajtót.
Többen szívnak ezzel a típushibával:
[link]Nekem a W140-esem nagyon nyűgös lett egy idó után, a hátsó ablakemelők bowdenjei egy idő után kikönyökölődtek és amikor megmozdítottam az ablakot eltörték a fordító csigákat. Mindkét oldalt pár hét különbséggel. Szerintem egy Wartburgban egy motorcsere kisebb szívással jár mint a W140-esben az ablakemelő mechanika cseréje
Némi gyakorlattal egy napon ráment
-
qdak
addikt
sziasztok, w140 rol lenne szó, a bal hatsó ajtóm teljesen, beragadt, a kocsi nyitottnak látja, bentröl ha nyitom a pöcök feljön, de nem tudom kinyitni, levegő rendszer is oké, mielött még neki álok fentröl piszkálni, várok ötletet, hátha vki már járt igy.
már csak azert is nagyon zavaró, mert igy nem tudom hasznalni a gépet, nem zár le, lámpákat sem kapcsolja ki...
-
Üdv tisztelt márkatársak !
Van esetleg valakinek a sufniban egy elfekvő W123 240D lendkereke ? Érdekelne a lendkerék súlya .
Köszönöm !
Új hozzászólás Aktív témák
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest