Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    válasz t.zsolti #9765 üzenetére

    Nagyon szívesen!
    Ha nincsen egy olajfinomítód, vagy nem hétvégi autónak szánod, akkor felejtős...

    A motorral nem is lesz gondod, inkább a motortérben a nagy meleg miatt lesznek elektromos problémák.
    Valahogy a benzines modelleknél máshogy oldották meg a kábelezést, ott nem gyakori ez a baj.

    Szerintem jó 126-ost nem fogsz kapni 2 Milla alatt. Annyit meg szerintem nem ér már, hacsak nem kifejezetten ilyenre utazol és a pénz nem számít...

    124-es nem játszik? 1 Millióért nagyon jó 300-as olajkályhákat kapni.
    De Székesfehérváron van egy autómentős srác aki 6-700 körül árul egy W210 300D-t ami baromi ritka, de szerintem a legjobb motor!! 3 literes 12 szelepes szívódízel!! Kb másfél millió kilométerig bontás mentes a történet. Ahogy néztem a kasznija is vállalható, itt-ott beleharapott már az idő vasfoga, de az meg jól az alku tárgyát képezi. ;]

    Vagy amit már mondtam; E290TD 20V a másik befutó. Jó nyomatékos motor, halkabb mint 300D és szofisztikáltabb is, de egyben kényesebb is! Ezt mondjuk 1 Millióig nem kell megbontani. :D

    Nekem E270CDi van, ebben most volt 500 ezer és megcsináltattam a generált, mert sajnos ez már "csak" ennyit bír egy szuszra. 330 ezer Forint volt összesen, ebben volt porlasztóelem csere, hengerfej le-fel,minden tömítés cseréje, turbó csere is lett volna, de a felújított IHI turbó olyan rohadt hangosan visított, hogy visszaraktuk az öreg Garrett-et, ami már egy kicsit mocskol de hangtalan.

    Ha van kérdésed, csörgess meg, az gyorsabb, informatívabb és személyesebb... :K

Új hozzászólás Aktív témák