Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Mintcar #7945 üzenetére

    Szevasz

    Biztosan van igazad, sokat kibírnak így is, nem forgácsolják szét azonnal magukat, de azért nem véletlen, hogy a 200D motor a legrövidebb életű, mivel - az említettek miatt is - az van a legnagyobb terhelésnek kitéve !
    A fogyasztás viszont a fordulattal többszörösére nő az előkamrás motorok esetében, exponenciális jellegűen (nem úgy mint a közvetlenek) , ezért is lenne jó, alacsonyabb fodulaton tartani a motort.
    Kb. 3200 fölött pörgetve már nagyon érződik a többlet fogyasztás és az erőlködés, mégha ki is bír így is sok kilómétert.
    Az tény, hogy még a mai dízel motorok között is meglepően magas fordulatig engedélyezett.

    Tudom sajnos, hogy a az 5-ös váltóhoz kardánt is cserélni kell, elég nagy mecera lehet a csere.
    Azt is tudom, hogy míg egy 4-eset 20 körül adnak, addig egy 5-öst 80-100körül.
    És arról is olvastam sajnos, hogy az 5-ös váltók jóval gyengébb konstrukciók a w123-as esetében. mint a 4-esek, még nem volt kiforrott az 5-ös váltó felépítése.
    Ha tennék is bele, akkor inkább egy w124-es 5-ös váltót szereznék, azt építeném be, csak kis mértékben kell átalakítani a felfogatását hozzá.

    De szerencsémre ritkán járok autópályán, normál úton meg megyek 95-100-al, azt még teljesen rendben bírja és a fogyasztása is viselhető (7,5 körül).

    Városban olyan 8-8,5 kürül fogyaszt, intenzív gyorsítások mellett.
    És érdekes, jobban viselkedik, szebben jár a motor, ha intenzíven gyorsítgatok, mint ha nagyon kímélem, és szép óvatosan nyomom neki.

    De mi van Veled, hogyan muzsikál a Te járgányod ? :)

    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák