- R.I.P. Aláírások
- Ep128Emu felhasználói képeskönyv
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Amikor minden lakásom Faraday Kalitkában van! :D
- gerner1
- Saját tapasztalatok alapján: otthonautomatizálás védelme áramkimaradások ellen
- SCYROX V6 gamer egér
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz
Kendácsmanó #2291 üzenetére
Szevasz
Szóval a pontos jelenség most az, amit eddig minden estebn megfigyeltünk, hogy közvetlen indítás után még alig van füst, aztán pár pillanat mulva felmegy az olajnyomás, akkor kezd megjelenni a füst és pár másodperces járás után folyamatosan egyre kékesebbé kezd válni, erőteljesen elkezd füstölni és igen büdössé is válik, nem a szookásos diesel, hanem mint valami szétkopott, motorolajat zabáló Lada.
(Elnézést kérek minden Lada rajongótól, de annak a füstjéhez tudom leginkább hasonlítani)
Szóval ebből következteteve nem igen a befecskendezési idővel, még csak nem is a porlasztással van a legnagyobb baj (mégha azok sem tökéletesek), hanem inkább talán a gyűrűkkel, és ezt a túl alacsony kompresszió is alátámasztja szerintem.
(19.2, 19.5, 19.5, 20) teljesen hideg motornál, feltételezem, hogy az üzemmeleg motornál közölt gyári adatokat, a 25-30-at üzemmelegen sem éri el, szerintem olyan 22-23 körül lehet.És még ha a kompresszió gyűrűk el is mennek, de ha az olajlehúzó gyűrű vacak és motorolaj kerül az égéstérbe, már az is rossz, mivel minimum az égést rontja és ezzel a működést, teljesítmémnyt is, de szerintem talán még picit a kompresszióba is beleszól.
Maj ha végre visszajutok a motorszerelőhöz és még emlkszik arra, hogy januárban abban maradtiunk, hogy valóban nem jó a motor és belenéznek, akkor talán kiderül, hogy mi is a hiba !
Üdv.: