Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyepi

    tag

    válasz lemmy71 #7291 üzenetére

    Igen, az. RF5-ös motorral.

    #7292aleister
    Nem márkaspecifikus, de azért nem árt egy kis típus ismeret.

    #7293aleister
    Attól függ mennyit megy. Jó eséllyel a nagyját megszűri a szívókosár, utána pedig a szűrő, de apró szemcsék feljuthatnak. Azért írtam, hogy érdemes lenne levenni a szelepfedelet is és megnézni azt is.
    Ne ijedj meg, annyit nem ér az egész!
    #7294aleister
    Nem a szerelőt akarom védeni, de azért az autószerelés egy elég bonyolult és összetett szakma lett szvsz. Nem véletlenül van egy jó szakember megfizetve normális helyen.

    #7296lemmy71
    Igen, ezt már én is felvetettem. Egy maszek (maszekben kezdtem, onnan márkaszervíz, ergo voltam már a szopott f@sz mindkét végén), ügyes, jó problémamegoldó képeséggel, de rengeteg apró infó, tapasztalat nincs meg egy-egy márkával, motorral kapcsolatban.
    Többek között ezt is meg kell fizetni egy márkaszervízben. Egy Mazdás képzés 180 €/nap, plussz szállás, plussz útiköltség. Nem olcsó. Viszont ezt a problémát pl. elsőre megoldják.

    #7297ParmaBoy
    Fejből pontosan nem tudom, de alapjáron a kisnyomásnál azt hiszem, 1,4 bar alatt, nagy nyomáson pedig 2.7 alatt. A pontos értéket ki kéne keresni.
    Az egyértelmű, hogy mindenképpen érdemes előtt/utána olajnyomást mérni, csak felesleges valóban mérni, sokkal egyszerűbb diagnosztikán élő adatban nézni. Teljesen megbízható az olajnyomás érték a diagban is.

    #7300aleister
    Ezt én nem tudom értelmezni. A veszprémiekre gondolok.
    Mire föl mondja azt, hogy ez még rendben van? Hasra ütésre? Ezért mondom, hogy ilyen esetben inkább kérjétek meg a szerelőt is, hogy beszélhessetek vele. Inkább adni kell neki 2000 ft. borravalót. Sajnos az a tapasztalatom, hogy a munkafelvevők néha azt sem tudják merre van az arra.
    A másik szerelőt sem értem. Mi az, hogy észre veszitek, majd, ha baj van? Persze, észreveszitek. Amikor már elmegy az olajnyomás. :W
    A tűzkarika csere egy megelőzés. Egy tudott konstrukciós hiba kiküszöbölése. Erre visszahívás is volt annak idején. Ezt egy márkaszervíz nem tudja?
    (veszprémiekkel egyszer sem találkoztam még képzésen...)
    Én, hogy őszinte legyek, nagyon rühellem, amikor odajönnek és azt mondják, "hogy olvastam a fórumon, ezt meg ezt kell cserélni". Akkor azt és azt cserélem, akkor is, ha tudom, hogy nem lesz jó. Szerintem egy ügyes és megbízható szerelőt kell találni, akiben megbízol és ráhagyni. Nekem egyszer volt egy ügyfelem, aki bejött elmondta a problémát. Elkezdtem, nagyobb volt a gond, mint, aminek indult. Bejött a srác egy gépészmérnök ismerősével (hozzáteszem én is az vagyok, de nem mondtam), és elkezdett okoskodni. Egy tök egyszerű dolgot nem tudtam vele megértetni, felb@sztam magam rajta, mondtam, hogy rendben, akkor a mérnök úr mondja meg, hogy mit csináljak. Megcsináltam, az autót ugyanúgy szar volt, csak elköltöttek rá 600 k.-t. :C
    Szóval az éremnek mindig két oldala van.

    (Az injektorodról a képet még mindig várom)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés