- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Certee
senior tag
Szia!
Én nem ez alapján csináltam de ez is hasonlóképpen működik: Bővebben: link -
Füfü
csendes tag
Sziasztok!
13-án este regisztráltam magam az swf.hu-ra. És képzeljétek reggel már jött is az email..
Én is kezdő vagyok a témában, és ezért kérném a segítségeteket. Elsősorban Certee segítsége kellene. Én egy hasonló menüt szeretnék csinálni mint az adataidnál megadott web oldalon található. Az alap része megvan - szerintem. Tehát van egy MC-m amiben egy színes csík mozog balról jobbra. De egyszerűen nem tudom összehozni, hogy ha rámegyek egy szövegre, akkor ezt az MC-t elindítsa. Ha volna egy elejétől a végéig bemutató tutorial, vagy leírás, esetleg Te elmondanád, nagyon megköszönném.
Előre is köszönöm mindenki segtségét. -
rii
nagyúr
Egy FLASH animációt hogy lehet BANNER-ként LINK-é alakítani?
-
rii
nagyúr
A Motion Guide mi okból nem látszódik, ha az alatta álló layer-re kapcsolok?
-
Giruna
tag
válasz
Forest_roby #187 üzenetére
''én nem azt akarom, hogy a html weblap betöltődjön egy flash fileba'' nem is fog, mert ilyen szinten nem is lehet, amúgy egy ilyen előtöltést nem nagyon lehet megcsinálni, mert mindenképp kell hozzá JS + Flash kommunikáció, ami nem minden böngészőn tökéletes. Azt megteheted, hogy van egy Flash animáció, amit amikor betöltődött az oldal, JS-sel eltüntetsz.
-
Forest_roby
őstag