Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4ron

    senior tag

    válasz kisza25 #208886 üzenetére

    Eddig minden egyes alkalommal megoldotta a problémát az üzemanyagtank tisztítása. Egyébként nincs az autó elhanyagolva, nem rég volt műszakin és előtte lettek a fékek is felújítva teljesen, valamint tavaly a futómű lett rendbehozva. Olajcsere/szűrőcsere 10.000 kilométerenként, csak Seléniával 2009 óta, mióta náluk van az autó.
    Üzemanyagszűrőt faterom is cserélt azelőtt, hogy el lett szervizbe küldve, így például az teljesen felesleges volt szerintem. Az üzemanyagtank is tiszta volt, mert az is meg lett előtte csinálva. Gyakorlatilag össze-vissza cserélgette az alkatrészeket, mert úgy gondolta, hogy ez a baja, ezt ő is elismerte.

    A gond az, hogy már a kulcsot sem mindig ismeri fel az autó, kiírja a kis kulcs ikont és nem indít. Ez eddig nem volt baja, csak mióta bütyköli a fickó.

    #208887 bandus: az elég kellemetlen. Az a baj, hogy ezt én nem tartom diagnosztikának. Cserélgetni a legegyszerűbb az alkatrészeket, a valódi hibafeltárás nem ebből áll.

    #208888 Integrale: gondolod? Annyit mesélt még anyukám, hogy miután leállt a kocsi, a szerelő befújt a motortérben valamit valamivel és utána beindult az autó. Mintha levegős lenne a rendszer. Illetve nem rég történt az, hogy egyik kulccsal sem indult, kiírta a kulcs ikont a műszerfalon. Akksi saru le, 10p múlva vissza, ugyanez. Hátrébb toltam a kocsit pár méterrel, kormányt elfordítottam egyik irányba és utána eltűnt a hiba és be is indult. Más kérdés, hogy 20km múlva leállt. Ezt is okozhatja a holtponti jeladó?

    "A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés