- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317769 üzenetére
...Hays szerint vagyunk bérezve mint junior devek ami itthon kifejezetten ritka. Három hónapja vagyok itt, még mindig otthon lakok és nem tudtam félre tenni még egy forintot sem a k* kocsi miatt. Ha ez a kérdés tényleg csak azok vannak mert a következő ha kell 3 évig fogom rágni mire döntök.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317766 üzenetére
Jó sales-es lennél de már egy dugattyú is sok a lelkemnek a Denso és a dugó elfújás lehetősége után…
Az a baj punyóban nem igen van eladó, Bravot túl tárgyaltuk, Mitoval fenntartásaim vannak. Engem ezek után Alfaval összeereszteni még SCCM platform esetén is veszélyes, mintha 328i e46-ot indulnék venni … legalább akkora a zakó esélye.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317758 üzenetére
És én mit mondjak? Nekem is van M32-öm!!!!
Ami azt illeti Dani szerint 1-2 év és az is jön, hangja nincs ha erősebbet rajtolsz billen a kar.Srácok tényleg kezdem azt érezni össze kellene lapátolni eladásra és elengedni egymás kezét... még ha lomhább is de 1,6-ért konkrétan full extrás 1.8XER-t raktak fel most is.
De egy megkímélt 1.6XER-el is előrébb lennék: [link]Ha még be is szarnak az okoskerekek az annyit venne ki a tárcámból olajhűtő bulival együtt is mint fog garantáltan előbb utóbb a lendkerék + M32...
Tényleg ideje lenne elengedni a kék parcliját és vigye akinek hétanyja van és mindnek tollas a háta.Pfiucska Hyundait én a céges i30 után nem akarok sajátnak. Nem rossz nem rossz de még a 2017-es i30-on is az anyagminőség minden de nem bizalomgerjesztő időtállóság szempontjából. 103k van benne ha jól rémlik de durván mutatja már...
Plusz ott nem volt valami olajevős csapágyas buli a blokkal?
---
Sum egyébként komolyan egy XER-ben látom a legkisebb kockázatot, ezeket legalább tényleg ismerem ha más nem a kéknek hála mindent is kellett már cseréljek ami ezeken el tud romlani... a fehérben az okoskerék + váltótömítés is megvolt apumnak. Szóval mondjuk úgy itt tényleg ismerjük az étlapot.
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #317751 üzenetére
Valszeg az történhetett, hogy a tekergetéssel tovább vágtam a menetet (gyárilag csak ennyi: netről lopott kép), aztán mint egy zsákfuratban egy csavar, egyszer csak elérte a rúd vége a gomb belsejének tetejét, és a nem tökéletes "megmunkálás" miatt nem tudom letekerni sem.
Sebaj, legalább lejjebb került 1-2 centivel a gomb, így még rövidebb utat tesz meg a kezem a fokozatok között.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317748 üzenetére
ez én voltam kb 2 hete.
Cseréltem rajta a szoknyát nem ment elég mélyre szemre a gomb, ezért ráütöttem még egyet. Olyan mélyre ütöttem a rudón a gombot, hogy nem ment be rükibe mert nem emelt elég nagyot a gombon a kis retesz. Lehúzni csak golyófogóval sikerült megroppantva a gombot, jöhetett a következő.... -
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317732 üzenetére
Igen, jól érzed.
Apum közben meggurította a kéket, hogy én vagyok ennyire negatív vagy tényleg ennyire eh. Dunakesziről hazafordult... a MAP szenzor takarítással elértük, hogy immáron újra bekopog részterhelésen, de legalább nem tilt le csak tényleg nagyobb tempónál. Igaz 100-110-től csak kúszik. -
sagesz93
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317583 üzenetére
Alapvetően amit mókoltam az tök jó lenne itt is, gyorsak korrektek voltak és igazából szépen jött ment. Szerintem csak a határon volt a kocsi mert most csak a MAP-ot és az EGR alatti szívócsőt kitakarítva már megy mint a golyó. De ebből teljes szívóoldal lebontás lesz meg tippre később egy dióhéjas szívószelep téma. -
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317580 üzenetére
Én nem mutogatnék első körben LA-ra félre értesz akkor. Én most inkább afele mutogatok, hogy tartom az igazamat hogy ezt már a porlasztókkal együtt szét kellett volna szedni.
Mert ha hallom, hogy nem jó az égés akkor az már sokkal sokkal korábban elkezdett kormolni csak a DPF "eltakarta". De ha ott volt a kormos genyó akkor azt az EGR ahogy volt vezette vissza főleg a melóba járásoknál hidegen a szívósor felé.
Nem véletlen adták el ezt az olaszok... nem volt kedvük ehhez a Denso porlasztó bulihoz. De őszintén ez kevésbé zavar mint egy esetleges turbó, mert ez még mindig a porlasztó "utó terméke". (Amit akkor és ott lehetett volna kezelni...
)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317560 üzenetére
Valahogy megértem.
--
Na most a takarításon túl szerintem lesz itt még valami.
A nyomásszabályozó szelepem a kivezérlési teszten meghasal rendre, szép és jó nem nagy tétel... hibakód és a kivezérlési teszt is rámutat (lehet a koksz különálló sztori lesz?!) a gondom csak az, hogy ez a drága a blokk jobb hátulján van.
Se akna se csápos... -
Integrale
veterán
válasz
tboldi #317450 üzenetére
Delta is M32-es váltót kapott, kétzónás klímás verziókban ugyanúgy megállhat egyik-másik állítómotor, IHI turbó repedhet, leömlő szintén. Hátsó féknyergekre rá kell nézni, bajuszkapcsoló kontakthiba (erősebben kell húzni a kart spricceléshez).
Micsurin: Igazából Stilo platform. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
tboldi #317422 üzenetére
Hát, pedig rendesen megküldve lehet a jazz, meg a Vogon ERRR szorítgatná igenerősen.. csak le kell forgatni őket min 7000-ig...
De a kedvencem amúgy amikor az egykilenctádésok ilyen egyhat szívóbenzinekkel hasonlítgatják össze a vackukat.. meg húú nyomatékgyár, meg ilyenek.. egyszer egy ilyen vitánál megnéztem mennyi newtonmeter az attaúrissten egykilenc.. 230NM.. na akkor röhögtem fel, és mondtam neki hogy a 2 lityi benzinesem tud kb 300 newtonmetert úgyhogy ne nagyon jöjjön a nyomatékkal nekem, ráadásul nekem van egy 5000RPM-nyi fordulatszámtartományom amikor van erő a jószágban..
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317435 üzenetére
...addig prómózol amíg nyakon csíplek egy autónézésre a végén csak mondom.
Akkor az 1.9-el kevertem a mentett hirdetések közt, viszont a 120-as elég safe bet lehetne egész emészthető összegből (a bukó résszel együtt). Kisebb chipsel esetleg élhetőbb is lenne mint a denso 1.7-em gyárilag. Hmmm...Klíma szerelhető otthon a Deltakban/Bravoban? Gondolom terelőlapka nyűg csak nem? Zsalut itt is kéne már cseréljek csak nem vett még rá a lélek, hogy kivegyem a kesztyűtartót kompletten hozzá...
macilaci78 Én ezt értem csak Ti nem értetek engem. Akkor már felmálházom a CB500-ast és még mindig élvezhetőbb lesz a dinamikája. Az UFO 1.8-at is elengedtem ha ennyire lomha nem még ezeket a kicsiket, egyetlen alternatíva marad kb az 1.8XER vagy a tboy által említett accord bár a XER-t megmondom őszíntén szintén nem vállalnám be újra jószívvel magamnak.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317432 üzenetére
Digit klíma téma nem érinti a Deltat? Bravo platform nem?
Bravot is a klíma meg a lengőkarok/féltengelyek miatt dobtam végül.
Lancia nekem mindig felemás, elölről nagyon kiadja hátulról ellenben anyataxi csapatszállító feeling.---
Tudom, hogy az 510. De ez a ritkább, azt a 120-ast már azt hiszem láttam M32-vel is. De mondom még az M32-öt is túléli a lelkem mert az most is van szóval nem az lenne a kérdés kell-e majd hanem, hogy mikor. De ahhoz még leeshet egy lendkerék kuplung buli és benne lennék a 6-700 kilóban megint...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #317369 üzenetére
Akkor azt vissza keresem mert szimpik bááár az a Leon nagyon ehető forma a szememnek, kell rá valami tisztességes 17-18-as pacsker és done. Felnigurunk nem tett jót most a gondolatmókusnak a fejemben... azon agyalok csak össze lehet-e tákolni annyira az Astrat, hogy ne maradjak arra félévre autó nélkül ami lenne saccra a Leon kigrindolása, ha már melóba elvisz mint esernyő nekem jó. Toldatokat eladom külön, egyéb cuccokat tovább paszolom, élből 3-400 visszajött belőle aztán marad esernyőmódban.
Itt a félelmem, hogy mit adna elő az Astra ez idő alatt...
[link] tök jó formája van, kifejezetten tetszik.
-
Emunem
őstag
válasz
tboldi #316870 üzenetére
Az idő hűlésével a gumi is elveszti a tapadását, emiatt simábban csúszik. Én is szívrohamot kaptam kuplung csere után, hogy miért csúszik ez most, aztán ablakot lehúzva kiderült, hogy halkan kapar a gumi. Vagy felkeményedik annyira, hogy szépen halkan elcsusszan. Személyes tapasztalat…
-
-
kisza25
félisten
válasz
tboldi #316831 üzenetére
Ezt a részét értem, azt nem értem, hogy eddig miért nem tudtad kipróbálni a kuplungot? A 86 pónival nyáron is el tudom tekerni a kerekeket és beavatkozik a kipötgésgátló🤔(neked meg van 155+ póni)
Hidegben, vízben könnyebben tekeri el a kerekeket, így a kuplung is kisebb eséllyel csúszik meg, mintha petapad a kerék
Szóval melegben jobban lehetett volna tesztelni -
válasz
tboldi #316679 üzenetére
Pár Mátyásért cserébe van 80-as, ez pedig ami benne volt 70-es. Gondolom technológiára ugyanaz mind a kettő, méretre is egyébként, úgyhogy mindjárt meg is rendelem a nagyobbat - azért pár visszajelzést még itt megvárok, hátha elsiklottam valami felett
Felkészül a zöld p.namobil is, abban sem valami jó az akksi, de az csak 7,8V-ig esik le indítás közbenAbban is meg kell majd néznem milyen akksi is van és mekkora.
-
válasz
tboldi #316669 üzenetére
Konkrétan ez volt benne, most hoztam fel. Élt nálam több, mint 5 évet, előző tulaj nemtom' mikor vette, úgyhogy az idejét kiszolgálta. Ezek alapján mástól sem kell várni 5 évnél hosszabb időtartamot? Mert akkor ugyanilyet rendelek
Egyébként vicces, van rajta indikátor ami szerint ha:
- zöld OK
- fekete CHARGE
- fehér REPLACENamármost ez hót fekete, de az biztos, hogy nem elég neki a töltő
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #316604 üzenetére
Holnap érkeznek az alkatrészek, szombatra pedig foglaltam időpontot a győri szereld magadba. Ezúttal több szerszámmal készülök.
És úgy döntöttünk, hogy miután megkapta az Ypsilon a műszakit, a WagonR-t is átlökdössük októberben. Amiket tegnap felírtak és a sikeres vizsga zálogai, összesen kb. 60-70k Ft-nyi ráköltést jelent, annyit még megérhet eladás előtt, mert friss műszakival biztosan könnyebben talál majd gazdát, de a többihez (pl. kuplung-váltó) biztosan nem nyúlunk.
Ja, meg egy új forgalmi, a jelenlegi a '22-es vizsgával betelt. -
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #316574 üzenetére
Szerintem a felni csak egy felni származzon bármiről is.
Pont olyan mint a strandpapucs ebben az értelemben, kényelmes vagy nem kényelmes a tulajnak ennyi a kérdés.Szada85 Este lecsekkolom
18 a végméret egyébként is itthon, az Alfa is azon vérezne meg... csak 18-ig van "matrica" amit utólag be lehet szerezni, hogy ne bacogtassanak a felniért.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #316556 üzenetére
Messze van az még
Amúgy Danit és egy másik Opel szakit is kérdeztem, M32 refurb 250-270k mindkettőnél ha nem akarok fancyzni mint egyesek khmmm csak szimpla csapágyak + 1-2 szinkron amiket esetleg kell. De odébb van az még, főleg mert 3l gyári GM olajjal kezdtünk.Meg ugye nem mindegy, hogy jut-e minden hétre valami, ami megszívat, vagy lehet-e használni is azt az autót anélkül, hogy aggódni kellene, hogy hazaérek-e vele.
Én alapból aggódok a kocsi nélkül is... kapott a cső egy kis KendácsBalázsolást ott helyben és végig szaladt. Olyan nyugodtan használható, hogy most terveztük be a bledi után a wörtit novemberre.
Meg is kell nézzem a 4S2-ön van-e hópihe meg hegy nehogy az osztrákokkal megszívassam magam.
focvis
Azért engem se kell félteni nyugi.
-
válasz
tboldi #316538 üzenetére
Elmehetnek akkor a csudába... mondjuk lehet kellően erőszakosnak kellett volna lenni velük. Persze ezt mondani könnyű.
Tesla szerviz, ma kaptam visszajelzést, október 9 volt az első időpont, amikor mehetek, be is foglaltam. Lejelentettem azt is, hogy nem lehetett visszanézni az egyik rögzített felvételt, pár órával a rögzítés után, arra annyi választ kaptam, hogy formázzam meg az usb-t, vagy cseréljem ki. Kértem a cseréjét, hiszen gyári alkatrész... kíváncsi vagyok mit írnak rá. Nem igazán találtam erre vonatkozóan semmit, de nem kopó alkatrész, szóval ki kellene cserélniük.
[kép] -
válasz
tboldi #316499 üzenetére
Olyan nincs, hogy nem akar dolgozni, ha baleset van ki kell mennie.
tototos
Igen, ha picit se esélyes hogy Te leszel a hibás én biztos rendőrt hívnék, több ismerősöm is járt úgy, hogy más volt a hibás aztán a végén kibújtak a felelősség alól. Egyik esetben lett egy totálkár M packet E39 530D…
-
stickermajom
addikt
válasz
tboldi #316527 üzenetére
Mondjuk ahogy hallottam ráfért már az országra egy áztató eső.
Más: a múltkor redditen szembe jött egy beszélgetés arról, hogy ki mit tart az autójában és akkor döbbentem rá, hogy egy kislétrán kívül az ég világon semmi.
Egy Quebec térkép már úton volt, mert legutóbb a hegyek között térerő hiányában azért stresszes volt, de ennyi. Most rendeltem Aliról mellényeket, takarót, elakadásjelző háromszöget. Egyik sem kötelező, szóval eszembe sem jutottak..
-
válasz
tboldi #316335 üzenetére
Ha olaszul mondanád, akkor Ondáztál?
Ja, és ma egy csomó OT autóval találkoztam. Lehet , hogy (H)o(n)da mentek, ahol te is láttad a sovány felhozatalt?
Amiket felismertem:
Skoda S100 cupé
Mercedes 190
Alfa Giulia 1965(?) cabrio
De még más régifélék is jöttek szembe, csak nem mindig vettem le mindent. -
-
#214
aktív tag
válasz
tboldi #316325 üzenetére
Környéken már jönnek- mennek veterán autók, gyanítom a holnapi kiállítók közül is. Délelőtti körömön egy Minit, Mustangot, Volgát sikerült spottolni lábon, illetve tréleren egy T-modell szerűséget.
Valamint volt egy alacsonyan gyakorlatozó C17 is, de ő holnap nem várható. -
#214
aktív tag
válasz
tboldi #316250 üzenetére
Amikor megvettem az első hasonlóan működő autóm, akkor az első 1 hónapban minden csomagtartó nyitáskor figyelmeztettem magam, hogy a kulcsot a zsebembe rakjam vissza, és ne be a csomagtartóba. Bevált, szerencsére egyszer sem fáztam rá (*koppkopp*).
#316252 rbalint88: Abszolút, ezt teljesen kiküszöböli. Sajnos esetemben évjáratban még relatív messze voltunk a polgári szinten elérhető keyless opciótól.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- EAFC 26
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Macska topik
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!