- Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Keychron B6 Pro billentyűzet az iPad mellé
- WLMouse BEAST X MAX Gamer egér és WLMouse Xsoft L egérpad
- Intel Core Ultra 5 245KF teszt - az alsó középkategória csúcsa átlagosan közepes
- Fizetőssé teszi a start gomb megnyomását a Microsoft?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Sokat késik a vonatod? Itt a megoldás! [mávtp]
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Kalandor: SYNTHONY - Darude Sandstorm (Live from Melbourne)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
f4lcon #332013 üzenetére
Nem lett. De nem is ez a baj, hanem, h a zartnal biztos a vasarlas ezert vasarlasnak minosul, es itthon csak a tgk eseten lehet afa vissza.
Nyilt vegunel meg nem biztos a vasarlas (ezert szokott ecizni a nav, ha a nyilt vegult az uzembentarto a futamido vegen megveszi), berlesnek minosul (szolgaltatas), igy a finanszirozasi reszbol (ar-maradvanyertek) alapbol 50% afa, de utnyilvantartassal akar 100% visszaigenyelheto.
De a palyazat egyertelmuen kimondja, h csak vasarlast tamogat, igy a nyilt az lecso barhogy nezed. A felhivast kene modositani.
Volt valami masik palyazat, ami megjelent tarsadalmi egyeztetesre, ami flottakezeloknek szolt es nem osszeget, hanem a nyilt vegul hitel teljes kamatat tartalmazta (magyarul 0%-os nyilt lizing villanyautokra a megfelelo teaor os jog szemelyeknel.) De nem tudom, h ezzel mi lett, ha irodaba kerulok es nem felejte el, akkor ranezek. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
tototos #331957 üzenetére
Merca vagy M1 flotta is hatalmas darabszamokat rendel, mindkettonek van olyan sajat szervize, ami markaszerviz minositest megkapta.
Tippre 25%-ot kapnak a listaarbol, de lehet egy-egy keszletes daraboknal tobbet is.
Villanyauto tamogatas nem jatszik ezeknel, azt csak cash vagy zart vegu (ott meg nincs afa vissza) eseten jatszik, operativ(ami nyilt vegu, csak a flottakezelo az uzembentarto), v sima nyilt eseten szoba se johet. Nem veletlenul alig palyazik vki. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
szőröscica #331769 üzenetére
Ez egy nagyon analog auto, a ketezres evek eljet idezi, ami szamomra az aranykort jelentette, gratulalok hozza ismet, johet a hosszu beszamolo
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Blindmouse_ #331752 üzenetére
Ne vitatkozz a Szakerto (ma meg sztem nem hangzott el) Urral!
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Vismajor01 #331727 üzenetére
Csatlakozom: embere valogatja.
De en foleg pozitiv peldakrol tudok csak, a 2.2d sky mazda6-ok eseten (olajpumpa lanc szakadt) pozitivkent tuntettek fel egy idoben a motorcseret, ahol konstrucios javitas is tortent (mondeo mk5 1.5eb), ott egyertelmu.De a B2B szektroban az ALD Market (rip, ayvens van mar a leaseplan-el egyesulve) is pozitivkent tuntette fel a motorcseres 2.0 tdi mqb-ket, ahol tartani probaltak a 210ezres vezerlescseret, aztan a 190k korul a vizpumpa megszorult, szakad a szij.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Blindmouse_ #331648 üzenetére
De autoztal mar a kanadai telben? Naugye!
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
bulikavagyok #331473 üzenetére
Magas maradványérték, olcsó fenntartás, kicsi fogyasztás, hybrid miatt alacsony adók, zöld imázs, automata.
A matek, ha "tökmindegy", akkor is a toyotára jön ki a legjobban, kb tavaly év eleje óta.
És tényleg nincs velük komolyabb gond, ami sajnos nem egyértelmű napjainkban az új autók esetén sem.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
szabonagyur #331403 üzenetére
De ha egy villany taxi volt, neadisten' Tesla, akkor lehet flame-elni igazan.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
pècsimunkás #331184 üzenetére
Az Aurisnak tenyleg ritka sz@ar az alap lampaja.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
radi8tor #331001 üzenetére
A villanynal, foleg Tesla, az is gond, h a karosszeriara nincs azonnal szerviz (nagyon finoman fogalmazva), ilyenkor all az auto, ami a napi berlesnel oriasi kieses.
De sok oka vam meg ezen felul, a borzaszto maradvanyertek EU-n belul a legnagyobb fek az elektromobilitas fele. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
focvis #331000 üzenetére
Igen, a szalamis sracok voltak (ma is szornyu szoviccek napot tartok), es sima m3 lr es sr eseten buktak hatalmasat.
Nekem van a hazai kepviseleten baratom, nekik kotelezoen ix3-at kellett venni, az alkamazottak jartak haza meg meloba vele, mert senki nem akarta elvinni. Ha felkinaltak egy fiat500 or similar kategoriara, kiakadt a berlo. Amit meg is ertek, en sem orulnek, ha egy -balkan hataran levo orszagban- villanyverdat akarnak ramsozni a berlesnel, es szerencsetlenkedhetek mindenfele appal. Amerikai es (akik imadjak) Izraeli berlokbe gondolkozzatok.Ami amugy megelpo, hogy mennyi berles fut le ugy, h itt veszik fel es a kornyezo (becs, temesvar, varso, zagrab, de siman van milano, munchen stb is) varosokban adjak le. Amit az alkalmazottak km/€ dijban szedik ossze es imadjak, komoly pluszpenzt lehet vele keresni.
-
ParmaBoy
junior tag
Mert a Mol csoport magatol lett ekkora? Raadasul az ujpestet tamogatjak, ami fobun
Amugy most vasarolta fel a Nercariust... kmm Mercariust.
Maga a carshareing amugy veszteseges, hiaba pakoltak atrendszamozott ceges astrakat is a flottaba.
De ar es lefedettseg miatt (meg persze kivancsisag, hiaba foglalkozok ezzel reszben, imadok uj modelleket kiprobalni) en is szoktam hasznalni. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
cOxeR #330832 üzenetére
Egyreszt igazad van teljes mertekben, masreszt szinten valami podcastban hallgattam evekkel ezelott a Mol limo reszerol, amikor meg ott is voltak eUp-ok, hogy az i3 mennyivel "szebben" adja ra a nyomatekot, es kevesbe eszi a gumikat, az eUp es a Kona (mara mar egyik sincs a Mol Limonal a harombol) sokkal jobban eszi a gumikat.
Szoval az user az csak egy dolog, a gepnek is olyannak kell lennie.
Ismet btw: a wigo pedig az osszes 1.2 prutech kocsijat kivezette ido elott. Sztem nem kell magyarazni az okokat. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
szőröscica #330829 üzenetére
Igen, illetve a carshareingnek errol kene szolnia, nem a mercikrol a 8.ker nepenek...
Btw: elvileg jan1-tol lehet lakossagi helyekre carshareinges kocsikkal allni, de engedelyez kotott, most szerzi be a 3 ceg (mol limo, greengo, wigo) a papirokat, aztan promozzak.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
szőröscica #330822 üzenetére
Amugy az eUp eszetlenul aladrajzolja a nyomatekot azonnal, valamelyik egesterben volt talan egy gumissal adas, aki mobilban nyomja es hpzzajuk tartozika greengo, es ott hangzott el valami hasonlo, hogy 10/15k szett elol, utana csere.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
kisza25 #330782 üzenetére
Az nagyon jo ar.
En a ket unnep kozott az egyik rokon Mazdajat (2017 2.0 sky) szervizeltem le, neha jol esik egy kis fizikai munka, es rohadt egyszeru ezeken az alapszerviz. Szoval gyari (amugy Total, de Mazda logoval) olaj /0w20/, mahle olaj-pollen-levego szuro kombo, plusz 4db Ngk belevalo irridiumos gyergya volt anyagarban 58k, ugy, h a zsu-tol nagyker aron veszem a cuccokat (lista minusz kb 15-20%)
A lenyeg, h az alkatresz is rohadt draga lett, a forintunk is eros stb.
-
ParmaBoy
junior tag
Speedzone fb-n uj video, a hogyan tovabbrol, roviden:
Semmi meglepo, mennek tovabb, kevesebb, de minosegibb tartalommal, The Zone neven es nem csak autos kontent lesz. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
cOxeR #329816 üzenetére
Mondjuk a belvaros, aminek ez is a neve (5.ker=lipotvaros+belvaros) egesz csondes tud lenni, es meglepoen elheto, en egy csepeli panelban nottem fel edesanyammal, aztan a gimis haveroknak mondtam, hogy nekem egyszer lesz itt egy lakasom. Vegul lett ketto, brutal szerencse reven, de egyre tobbszor vagyom ki, hiaba nincs gyerek (amekkora szerencsem volt a penzugyekkel, akkor balszerencse az holgyekkel). Es foglalkozom a vagyongazdalkodasban meg napelemparkokkal, es ezen kivul kockazatmenedzsmenttel, amerre megy az autoipar, lehet hagyom az egeszet, veszek egy hazat a pilisben, kerek ceges kocsi fixre, es home office-ban foglalkozok majd a kerttel. Meg termesztek gombat
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
cOxeR #329810 üzenetére
Megertelek teljesen. Nalam van az a furcsa karambol, h autokkal (is) foglalkozom meg a belvarosba is beleszerettem es 2011-ben vicc aron tudtam lakast venni. Csomo elonye van meg csomo hatranya, kozeledve a 40-hez, neha mar az ingatlan.com is megnyilik a Pilisben hazat nezve, nem csak a hahu.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
cOxeR #329802 üzenetére
Egyebkent ha mar belvaros: durva, h mennyire nem lehet parkolni es tele az 5.ker kulfoldi rendszamos autokkal, amik lathatoan 26-an megjottek es gondolom januar 2-an mozdulnak meg... szerencsere nekem van fizetett helyem az egyik melygarazsban, de az is megtelt, csak a berleteseket engedte be, ment a tolatgatas, dudalas stb. Agyrem.
(Taxis haver szolt, h friss felhasznalokbak 2x80% kupon van az uberhez, lehet holnap tolok egy reget a ceges szamra, es hatradolve taxizok inkabb, mert ez nem autozas, hanem idegeskedes, ami bent megy. A kovid elott volt utoljara hasonlo elmenyem, ugy latszik ez legalabb visszaallt...) -
ParmaBoy
junior tag
válasz
Szabi® #329742 üzenetére
Dehogy, jogilag a kopo/fogyo/forgo esetne kb 100e felett nem ertelmezheto a szavatossag keretben.
Ugy kepzeld el, mint a feket, ha tok jol fog, de 100km mulva megszolal/felvillan a kopasjelzo, nem viheted vissza/kerheted az arat, hogy "fonok, varatlanul elkopott a fek, fizessed maa" . Es jogilag a Dmf is ez a kategoria. Be kell nyelni es orulni, hogy csak egyelore ennyi.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
tototos #329554 üzenetére
Ne menjunk messzebbre, a Kia fele 1.6crdi mhev wgy tervezesi hiba miatt kezdte sorban elszaggatni a vezerleseket, 21 es 22 nyaran, sok kocsiban 10k sem volt meg es komplett motorcsere lett. Aztan az 5. Cikkszamu feszto, meg sw frissites megoldotta.
Napjainkban nincs eleg ido sokszor (es emisszios dolgokra visszavezetheto, MIL lampa is az esetek jelentos reszeben a kornyezetvedelmi rendszerek miatt gyullad), es az user betatesztelo a konstrukcio elso par eveben.
Tipustol, modelltol fuggetlenul.
Amikor kezdtem az ipart, akkoriban a tulhuzott olajcsereperiodus ment, de 100k-t gond nelkul azert lefutottak. Napjainkban szinten mindegyikkel van valami garis eset 50k km-en belul, es a tendencia csak romlik. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
Tsebacsi #329528 üzenetére
Az S az necces, az elso termeke volt a Teslanak,(a Roadstert ne szamoljuk) vannak tervezesi hibak, sok gyerekbetegseg. De az y, meg a kinai gyartasu m3 mar tok vallalhato. Engem az AA/CP hianya zavar nagyon, illetve a "buta" futomu, de elvileg a highland fenyevekkel jobb (nem volt meg szerencsem hozza). Cserebe ott az index lett vallalhatatlan, de egy igazi bmw-s ezen tul tud lepni
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
tototos #329422 üzenetére
Ami total ossze tudja zavarni, az a jarokelok. Az 5.keruletben rendszeres problema (realtanoda-magyar-szep utca), h szepen meginditja, de a jarokelo bezavar a jardan es meghal a dolod.
De mondom, a mostani Bmw onparkoloja nagyon profi (...es igen, va tesla (m3 dualmotor) is a flottamban) -
ParmaBoy
junior tag
válasz
KAMELOT #329400 üzenetére
Bmw alkalmazott az uriember, tehat az elozo generacios Rav4-re tippelek.
Egyebkent most van szerencsem a legujabb facelift 330d-t tesztelni, es meglepoen parades az onparkolas, sztem a kategoria legjobbja. Plusz 10k km-re 6.4 a kombinalt fogyi, cserebe mar mindent a kozepso tabletrol kell vezerelni (ulesfutes stb)
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Peter.70 #329328 üzenetére
Up van ott, az 5 ajtos (es borzaszto robotvalto), abba sima.
Es Boldog Karacsonyt mindenkinek.
Ahogy latom, Anti viszont csak NC-t fog venni, ami szomoru, foleg, h aktiv volt az rx8 csoportban, es az adok-veszekben is. Bar valszeg csereszabatos egy csomo dolog az nc-vel, es csak ott is remenykedtek meg en is, hogy raul az igazi rollerre.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
kisza25 #329066 üzenetére
Felreerted, sem az eredmenyeiket, sem a tudasukat nem vitatom. W.Csabahoz volt szerencsem, a vecsesi BMW-nel is tudnanak rola meselni. De ezek nem nyilvanos forumra valoak. Mint ahogy BZ-nek miert ilyen a viszonya a occsevel, es miert nincs mar cimbizes a speedzone csapataval. Illetve Z.Akos sem viccbol "fuj" rajuk.
De tenyleg legyen targytalan, nem szeretnem a dolgot feszegetni.
Szamomra a szakmai alazat es a motorsport az Ago Bela. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
kisza25 #329055 üzenetére
Valamiert nekem a Laptiming musorvezetoi nem szimpik, nezek mindent yt-n, de oket kerulom, sajnos a szakmai alazat teljesen hianyzik beloluk es ezt olyanoktol is visszahallom, akiknek szemelyes kapcsolatuk van veluk.
Bar az elet 1-1-re jatszik, a szuperpilota sem veletlenul lett toloszekes.
-
ParmaBoy
junior tag
Shadowbull
Csatlakozom focvis kollegahoz: miert jarsz RAV4-el? -
ParmaBoy
junior tag
válasz
szőröscica #328933 üzenetére
Es ha delutan tenyleg elkezd rendesen havazni... kitartast mindenkinek.
-
ParmaBoy
junior tag
Egy kis dragulas, hogy semmi se maradjon ki [link]
Muszaki, forgalmi, stb. -
ParmaBoy
junior tag
Oké, csak az autógyártót az első tulaj érdekli, ő a fizetőképes kereslet. Tipikus példa a régi dízel bmw-k esete: M-es kód jó, N-es nem jó. Nos, az N-es jobban eszik, kisebb az emisszió, jobban megy. És az első tulajt ez érdekli, az, hogy majd kelet-európában 200k felett meg kell láncozni/csapágyazni, az kb mindegy gyártói oldalról.
Bár lehet kicsit most elbeszélünk egymás mellett, mert értem amit írsz és adom is.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Tom1939 #328582 üzenetére
Nekem valami olyasmi emlékeim vannak egyetemről, hogy a minőség az az, amit a vevő elvár. Ha eltér az elvárásoktól, akkor nem érzi minőséginek (és vannak paraméterek, mint tartalom/forma, mennyiség, költség (igazóból money, amiben a hiba ára is benne van), idő. )
Az autók esetén is működik, egy xy márka/modell felhasználója mit vár el: ő azt minőséginek gondolja, ha az elvárásaitól valamelyik paraméterben eltérés van, akkor már jön az elégedetlenség. Ezt kell (kéne) eltalálnia a gyártónak, hogy mit vár el a vevő./valami szabvál volt sok-sok évvel ezelőtt a pszf-en, de valamiért megmaradt/
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
grizlisandor #327974 üzenetére
Rx8 lesz. Ne kerdezzetek...
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
f4lcon #327810 üzenetére
Jaja, a hybridek baromi jól esznek, van 3db Rav4 a flottámban, (az egyik plug-in)az egyik kapcsán van emlékem, az 21 közepi, de már 130k van benne, agglomerációs ingázás és pálya szinte csak, ott kb soha nem volt kinullázva a fogyi, majd megnézem, de ha jók az emlékeim, akkor 5.8-on áll (awd).
Az 5.gen hybridekkel (Corolla, corolla cross, 1.8, 2.0) meg simán 4,5-es átlagokat lehet hozni.
Tényleg, nálad az 1.0tgdi Kiák hogy kajálnak? Ilyen 6/6,5-re tippelnék, egyszer volt nálam cserekocsinak olyan egy hétig, akkor valami olyasmit hoztam vele.
-
ParmaBoy
junior tag
Egy kis #napifogyi
2022 végi (tehát a regnáló) GLC 200 4Matic, 2.0turbóbenya+mhev, 204le összben, 9gang automata.
Teljesen vegyes, 40% város (belváros, és buda), 40% pálya, 20% országút.
/a kocsiban 20k az össz futott/
7919km -35km/h átlag, 224óra. 10,3l.
Nem jó, de nem is tragikus. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
Tsebacsi #327762 üzenetére
Én sem, de értelmét tekintve a vizet (és minden folyadékot, közte a tüzelőanyagot is) innia kéne. Mégsem használjuk, hogy "mennyit iszik százon".
Vicceltem csak természetesen, ha nem jött volna át, viszont így végig gondolva tök érdekes, hogy miért alakult így, hogy a kocsit mindent eszik és nem iszik. -
-
ParmaBoy
junior tag
Jaja, ott egy idoben ki tudtal kotni, mert a Varoshaz felol nem mukodott a boja, siman bejottel, gyanutlanul parkoltal es jott a mikicsomag.
Ami amugy egy vicc, hogy elo ember ul a kamera mogott es nezi a rendszamokat beengedesnel a mai napig. Sokszor elofordul, h nem tortenik semmi, olyankor kell csengetni. Udv a 21. Szazadban. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
Blindmouse_ #327364 üzenetére
Én a szerviz tapasztalatokból indulok ki.
Illetve én az "futóműben minden párban cserélünk" kisegyház tagja vagyok.
Ablaktörlőt is párban cserélek, hiába csíkoz csak az egyik. Izzó terén viszont megengedő vagyok, ott csak azt szoktam cserélni/cseréltetni, amelyik kiégett. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
Blindmouse_ #327361 üzenetére
Problémát nem okoz, de kétszer kell a szervizbe rohangálni, mert ugyanannyit futott a két oldal (oké, a jobbos valszeg többet kap mindig), és a munkadíjnál is a legtöbb esetben többet számolnak fel (kétszer kell ki/beállni, emelni, munkalap, szla stb)
Saját magát szivatja az ember. (full kocka pénzügyes kollega meg mondaná: oké, de ameddig csak az egyiket fizeti ki és bírja a másik, azt a pénzt be lehet fektetni infláció követő pénzeszközbe)
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
csubuka #327356 üzenetére
Nem "elegáns", de nagy drámát nem okoz. Ökölszabály, hogy a futóműben párban cserélgetünk alkatrészeket, én nem ajánlanám, de tudok olyan taxikat üzemeltető (trógerről) úriemberről, aki egyesével cserélget (vizsgára azt is) csak alkatrészeket, és még mindenki életben van.
De ismétlem: nem ajánlom, párban kéne... -
ParmaBoy
junior tag
A bizonytalan (mondjuk ki-sz@ar.) maradványérték egy óriási probléma a lízingpiacon, páran megpróbálták és megégették magukat.
Bennem is felmerült többször, hogy kulcsosnak, bent töltve jó lenne, de amikor valós maradványértéket próbáltam számolni, akkor mindig rohadt drágára jött ki (illetve a tco sem annyira jó, gumik gyorsan kopnak /kulcsos=sokaknak első villanyos élmény, nyomják neki, a nyomaték meg 'gyün), casco drága stb.)
Csak az a gond, hogy az új vásárlások nagyon jelentős százaléka céges (itthon főleg, de eu-ban mindenhol), és ha a cégeknek nem kell, mert nem jön ki a matek... látjuk.
-
ParmaBoy
junior tag
Elektromos autó: Magyarósi Reklám Csaba olasz útjába néztem bele. Sokszor elhangzott az a toposz, hogy amúgy is megállnál pisilni. Majd jött a vágókép, ahogy a haverja hugyozza le a falat, mert semmiféle wc nincs. És az olaszoknál kb az összes töltő ilyen, nem kúton van. Oké, ez infrastruktúra, de engem meggyőzött, hogy asszonnyal villanyautós külföld egyelőre nem opció, vagy csak ha nagyon ráérsz (megállsz tölteni, majd megállsz pisilni külön). Illetve a tervezéshez lehet még dobálni a google emberét lefele, hogy van-e ott wc, vagy csak a töltő egy placcon.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
tboy93 #327167 üzenetére
Az elvitathatatlan, hogy a napon kevésbé melegszik.
Van a flottámban olyan páros, ahol minden azonos (típus, felszereltség stb), kivéve, hogy az egyik sötétszürke, a másik fehér. Ha egymás mellett állnak napon, és ajtót nyitok, akkor komoly különbség tud lenni (nem mértem, csak hőérzet van meg), ami ilyen nyarak esetén nálam az "érv" kategóriába esik.
-
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
kisza25 #326650 üzenetére
Gratula!
Gumis felétek mennyire van tele? Én meglepődtem, mert tegnap volt egy defektjavításom (a gumizásokat októberben és áprilisban letudom, nov 15-ig kérem, aki maga megy), gondoltam beugrom a sarki gumishoz, bármikor ráér, és meglepődtem, hogy brutál tele vannak (két időpont között megcsinálta, "régi ügyfél" vagyok, mindig megoldja), mondta is, hogy meglepő, de valszeg a novemberi hó megtette a hatását és bőven ad is el új szettet, illetve decemberre is végig tele van/lesz, úgy néz ki.
-
ParmaBoy
junior tag
Azért a 165 lovasban van akarat, ha forgatod (és az összes 165 lovas, a g120 csak le van butítva, és kicsit hosszabb váltót kapott. Kb az egyetlen szívó, ahol tényleg van értelme a csippnek. (pontosabban kikötni köztévét, azaz megszűntetni a butítást). De az üléspozi nagy jó (alacsonyra lehet tenni), a váltó pontos/precíz, alulról zsanérozott gázpedál remek pedálerőkkel. Szeretem na.
Oké, tarcsi az nincs, a csiga hiányát a hétköznap érezni.. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
f4lcon #326438 üzenetére
Én egy évet hajtanám még, ott 15k/1év a gyári szerviz, erre figyeljetek, mert 1km túlfutás után is bukó a gari. 3évig amúgy km korlát nélküli, utána 7év/150e. De ez inkább marketing, a Kia elég "gyenge" garis ügyekben, amit lehet hárítanak. Ééés, ma reggel beleültem egy 103 ezret futott ceedbe (elugrani reggeliért), kint állt, és a parkolóból kiállva nyöszörgés a torony felől...
(Megane-ok esetén (mk4) meg a műanyag stabpálcát eszi, szintén fizetősként már 40/50e km-nél cserés volt.)
Esetleg olyat tudsz még játszani, hogy év közben cserélteted a kollégák között, hogy egyenletes legyen az 5 kocsi futása (nem tudom, hogy erre mennyire lenne hajlandóság, azonosak-e a felszereltségek stb)
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
focvis #326422 üzenetére
Semennyire. 6-os, meg 3-as, amivel van tobb eves tapasztalat, de 6 evnel egyik sem volt oregebb. Inkabb az mx-5-re jellemzo meg Mazda vonalon a korrozio, ahogy hallom. Olyat meg sajnos nem tudok betenni a flottaba (pedig pool szaladgalosnak.. lennenk paran, akik munkahelyi wellbeingnek elfogadnank unalmas /kinos hr progik helyett)
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
f4lcon #326421 üzenetére
Eves 60e km-re 1.0t-gdi? Haat. En ugy szoktam szamolgatni, hogy mondjuk nezzunk egy 1.0t-gdi-t, hogy mennyi a havidij es mennyi egy dizel/hybrid eseten. (Itt ovatosan, mert mashol eszik jol egy hybrid, meg mashol egy dizel)Ha sima operativos, akkor ugye a szervizekkel, cascoval nem kell bajlodni, maradvanyertek is adott. Adott havidij 1, illetve egy magasabb havidij 2, ami a dizelt/hybridnek van. Oke, de a tco-hoz kell a fogyi, es ha 1l minusz a dragabbnal, akkor ua kulonbozetben az havi kb 30e. Es siman lehet, h egy dizel csak 25-el dragabb. Cserebe nyomatek/hatotav stb. Persze az ajanlatok kozott is szemezgetni kell, hogy mi van benne, mi nincs (cserekocsi), flottakezeloket is ismerni kell, en pl. Masik flottakezelotol szerzek kulcso autot, mint benefit kocsit okkal. De sok ismeretlenes az egyenlet, amit nem ismerek az esetedben. Egyaltalan operativ lizinges? Vagy sima nyilt? Esetleg cash vasarlas? Mire menne az utodja? Mennyi idosek? Egy "gazdasak"?
Ha kulcsos, akkor en elengednem meg egy fel evet (130e) es adnam el (vagy vissza), ha lehet ilyet. Bar lizingek evre szoktak szolni, szoval lehet bevallalnam a kovi evet es 160-al kiporognek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- YIHUA 959D-II forrasztóállomás, BLACK&DECKER HŐLÉGFÚVÓ 2000W, PARKSIDE vezetékes fúrócsiszoló .....
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Kenwood Kmix 750
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" M3 2024 24GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 128GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Honor 70 256/8GB / Szép állapotban / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest