Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#951) Soulfly842 válasza Lauda (#950) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem, olyan konklúziót vonsz le, amiről nem esett szó a videóban - csak szimplán feltételezd, hogy a rendőr ilyen komoly kalkulusok mentén gondolkodott :) Hogy helyesen magyarázta vagy sem - arról nem történt itt állásfoglalás :D Lehet, hogy így volt (de lehet, hogy nem - s pont az e miatti kétely miatt kérdeztek meg egy hozzáértő(bb)et is), de ez esetben foghíjas az anyag, mert erről szó viszont nem esett :D s arról sem, hogy oldalról kanyarodó autó, vagy az adott úton közlekedő autó volt-e aki ütközött... Innen minden más már csak találgatás. A 'szagértő' is csak az általános KRESZ-t illető szabályokat taglalja, s nem gyakorlati esetet elemez.

Szerk.: De úgy látom a cikkhez kapcsolódva a facebookon is többen erre jutottak, hogy a rendőr sem ismeri a KRESZ-t :D

Viszont van legalább aki kicsit rálát figyelembe vevendő sorrend:

1. rendőr jelzése 2. lámpa 3. tábla 4. útburkolati jel 5. jobbkéz

Értelemszerűen az előbbiek felülírják a későbbieket.

[ Szerkesztve ]

(#952) Lauda válasza Soulfly842 (#951) üzenetére


Lauda
félisten

:Y

(#953) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Itt sem a biciklisnek kellene várnia a jobbra kanyarodóval szemben, ha zöld a lámpa :)
[link]

(#954) Lauda válasza Soulfly842 (#951) üzenetére


Lauda
félisten

Igen, a facebookon általában mindig jobban értenek mindenhez, mint a rendőr, a bírók, ügyészek, orvosok. Oda írnak a leképzettebb, legvérprofibb egyének. Főleg azért érdekes a megállapításuk, mert nem ismerjük a körülményeket. Csak azt, amit a rendőr mondott. Abból pedig az következik, hogy a lámpák nem működtek.

[ Szerkesztve ]

(#955) Lassú Víz válasza Lauda (#946) üzenetére


Lassú Víz
őstag

Végignézted a videót? Nem ugyanazt láttuk? Van egy kerékpár az autó alatt, meg egy krétával berajzolt nyom, amiből egyértelmű, hogy az autó a kerékpárost balra kanyarodva ütötte el. Onnan kanyarodott, ahol neki pont ugyanaz az elsőbbség adás kötelező tábla van mint a kerékpárosnak. Később Pető Attila egyértelműen elmondja, hogy mindegy, hogy működik vagy sem a lámpa (az adott telezöldes irányítás mellett) minden esetben az irányváltoztatás nélkül továbbhaladó kerékpárosnak elsőbbsége van a balra kanyarodó autóval szemben.

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#956) Lauda válasza Lassú Víz (#955) üzenetére


Lauda
félisten

Végignéztem. A kréta rajzból nem lehet megállapítani honna érkezett az autó. Könnyen lehet, hogy félrerántotta a kormányt és amiatt került oda ahol van. A kréta rajz pedig csak az ütközés pillanatától követi az autó mozgását.

(#957) PETEE78


PETEE78
senior tag

Hát ez meg hogyan meríti ki az elindulás előtti ellenőrzést? :C
[link]

You are being revived

(#958) Lauda válasza PETEE78 (#957) üzenetére


Lauda
félisten

Elinduláskor még meglehetett az a darab.

(#959) PETEE78 válasza Lauda (#958) üzenetére


PETEE78
senior tag

Igen, nekem is eszembe jutott. Bár kétlem :D

You are being revived

(#960) Lassú Víz válasza PETEE78 (#957) üzenetére


Lassú Víz
őstag

Ügyes. A sofőrnek miért nem szól az első megállóban? De ha annyira nem megy a kommunikáció legalább a vészjelzőt nyomta volna meg...

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#961) lali81


lali81
tag

Sziasztok!
Egy kis segítség kéne.
Kispesten megyek, egy normál kis utcában, szemből is jönnek. Jobb kézről viszont lakó-pihenő övezet kezdetét jelző tábla felől jön ki egy autós. Elsőbbsége van -e velem szemben?
Egymás után 2x is van ilyen tábla kb 30 m távolságra, a könyék lakói oda teszik le a kocsijukat. Az első tábla esetén egyszintben van a "kereszteződés' a másiknál ahonnan kihajtanak kb 30-40 cm magasabban van út a lakó-pihenő övezet kezdete táblával. Nem tudom ennek van- jelentősége.

(#962) lali81


lali81
tag

ez a helyszín:

[link]

(#963) Lauda válasza lali81 (#961) üzenetére


Lauda
félisten

Ugyan azok a szabályok, mint máshol.

(#964) lali81 válasza Lauda (#963) üzenetére


lali81
tag

ez azt jelenti hogy... Elsőbbsége van annak aki jobbkéz felől jön a lakó pihenőből vagy nincs neki?

(#965) Lauda válasza lali81 (#964) üzenetére


Lauda
félisten

:Y

(#966) lali81 válasza Lauda (#965) üzenetére


lali81
tag

a szokás itt az, hogy nincs, szinte senki sem adja meg..csak nekem ez kevés..

[ Szerkesztve ]

(#967) TazLeacher


TazLeacher
nagyúr

Üdv!

Érdekes kérdés:

1. Azt hiszem abban egyet értünk, hogy az első képen a piros autóbak a rajzolt kanyarodású útvonala helyes:

2. A kérdésem az lenne, hogy behúzodhatok-e zöld autóval a felezővonalig, miközben a piros autó kanyarodik, ahogy a 2. képen van, vagy amíg a kanyarodást nem fejezte be, addig nem hajthatok be a kereszteződésbe?

Ha nem, miért nem? Ha igen, miért igen?

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#968) Lauda válasza TazLeacher (#967) üzenetére


Lauda
félisten

Behúzódhatsz, mivel a másik járműnek is a menetirány szerinti jobb oldalon kell maradnia. Tulajdonképpen ha mindketten szabályosan közlekedtek, semmi problémátok nem lehet egymással. Besorolsz szépen, megadod az elsőbbségét, elkanyarodik, majd kanyarodsz te.

[ Szerkesztve ]

(#969) Lassú Víz válasza Lauda (#968) üzenetére


Lassú Víz
őstag

Útkereszteződésben tilos megállni. Szerintem bármilyen okból. Azonkívül a másikat sem ildomos azzal szívatni, hogy nem hagyjuk bekanyarodni. A fordulókör átmérője ugyan járművenként változik, de tetszőlegesen kicsi nem bír lenni.

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#970) Lauda válasza Lassú Víz (#969) üzenetére


Lauda
félisten

:Y

(#971) TazLeacher válasza Lassú Víz (#969) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Csak hogy értsük a pontos helyzetet. Az az út, amire ráfordulok, az kétirányú. Végre nem jönnek balról, van egy viszonylag nagyobb "luk". Jobbról is beférek a kanyarodó autó után, ezért kigurulok, mert ott a "helyem" mögötte.

Az én VÉLEMÉNYEM, hogy ameddig én kigurulok, az az én sávom, és nagyon nincs ott keresnivalója egy forgalommal szemben közlekedő autónak, kanyarodási ív ide, vagy oda.

A hehyes kanyarodási ív kb. az autósok 90%-ának gondot okoz. Fogalmuk sincsen róla.

Egyébként hogy lenne tilos megállni? Mi van ha kanyarodok és zebra van? Csak nem hajtok be közéjük...

[ Szerkesztve ]

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#972) Lauda válasza TazLeacher (#971) üzenetére


Lauda
félisten

Kresz szerint szabályos amit csinálsz.

Megállásra; forgalmi okból állsz meg ilyenkor, tehát szabályos. Azért állsz meg, mert elsőbbséget adsz.

[ Szerkesztve ]

(#973) Lassú Víz válasza TazLeacher (#971) üzenetére


Lassú Víz
őstag

Egy két sávos úton, ha kiteszed a lökhárítódat a felezővonalra nem hiszem, hogy a balra forduló jármű vezetőjének őszinte lesz a mosolya. Főleg, ha egy kamion az. Ugyanakkor egy elromlott lámpás kereszteződésben, ahol balról 5, jobbról 3 sávban jönnek, szinte lehetetlen lenne az alárendelt útról kihajtani, ha nem húzódsz be a résekbe. Ebben kénytelen vagyok revidiálni a korábbi álláspontomat.

A forgalmi okot árnyalja a lámpás kereszteződésekre vonatkozó szabály, hogy ha nem tudsz kihajtani a zöld jelzés tartama alatt akkor nem hajthatsz be, és az útburkolati jellel megjelölt különösen veszélyes terület, amin még forgalmi okból sem szabad megállni. De ezek nélkül is ott a józan ész, amikor pl. HÉV vonalak mentén lehet látni, hogy nem lehet elhagyni a kereszteződést, mert a fénysorompó tilosat jelez, és az autók már feltöltötték azt a pár métert ahová ilyenkor menni lehetne, akkor nyilván nem fogod megállítani a keresztirányú forgalmat is, hanem kivárod a túloldalon amíg lesz hová menned.

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#974) TazLeacher válasza Lauda (#972) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Köszönöm, én is így gondolom.

Lassú Víz: az őszinte mosoly és a szabályosság más kérdés. Nekem sem őszinte a mosolyom, amikor balról végre nem jönnek, a másiknak meg derogál beengedni jobbról.

[ Szerkesztve ]

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#975) Lauda válasza Lassú Víz (#973) üzenetére


Lauda
félisten

A forgalmi okot árnyalja a lámpás kereszteződésekre vonatkozó szabály, hogy ha nem tudsz kihajtani a zöld jelzés tartama alatt akkor nem hajthatsz be

Nem árnyalja, mivel semmi közük egymáshoz. Ilyen esetben azért nem hajthatsz be a kereszteződésbe, mert ha nem tudod elhagyni, akkor a piros időtartam alatt ragadnál ott és adott esetben akadályoznád a keresztező forgalom útját.

(#976) PETEE78


PETEE78
senior tag

:Y :DDD gyöngyszem

youtube hozzászólásokat is érdemes átnézni ;)

[link]

You are being revived

(#977) Patrick válasza PETEE78 (#976) üzenetére


Patrick
addikt

Primitív az ember. ^^

Kedvenc HSZ-em onnan:

Az egyik 19, a másik 14,6 + áfa. ;]

[ Szerkesztve ]

„Aki barátot talál, kincset talál."

(#978) gyáliSanyi


gyáliSanyi
őstag

Sziasztok!

Lenne egy kresz kérdésem. Vagyis inkább egy ismerősömmel ezzen vitatkozunk.


[kép]

A képen látható egy 2 sávos autópálya, amibe egy lehajtósáv csatlakozik, ez visz le a pályáról.
A kék autó halad már ebben a szélső 3. lehajtósávban, a piros autó pedig indexel előtte, hogy bemenjen a lehajtósávba.
Kérdés, hogy ilyenkor van-e elsőbbsége a piros autónak a kékkel szemben vagy sem?

Az ismerősöm szerint, ha (lakott területen van) akkor nyugodtan bemehet és el kell engedjék a szélső/lehajtó sávba.
Szerintem meg szépen be kell már időben sorolni és a már lehajtást végző autót sem lehet veszélyeztetni azzal, hogy épp a piros autóval az utolsó 5 méteren vág be elé valaki, hogy épp beférjen a lehajtó végénél.

Live poor, die ritch.

(#979) Lauda válasza gyáliSanyi (#978) üzenetére


Lauda
félisten

Az ad elsőbbséget, aki sávot vált. (Kresz 29. § (1))

[ Szerkesztve ]

(#980) Lassú Víz válasza gyáliSanyi (#978) üzenetére


Lassú Víz
őstag

Laudának igaza van. Ami a napi rutint illeti szerintem is a te álláspontod a helyes magatartás. A veszélyeztetés meg általánosan is tilos: 3.§ (1) c. Az ismerősöd mivel indokolja ezt a gyakorlatát?

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#981) gyáliSanyi válasza Lassú Víz (#980) üzenetére


gyáliSanyi
őstag

Állítólag ő kreszbe olvasott valami ilyet. Azután mondta, hogy jó ledudált egy kamionos egy hasonlóért, mikor vele mentünk.

Na most szép nagybetűkkel kinyomtattam neki ezt a jogszabályt.

Egyébként kicsi faramuci helyzet, mert ha épp később kezd el bemenni, mikor már mások bent vannak akkor kicsit nehézkes lehet a besorolás, meg 100-al azért másabb, nem csak 40-50-el kocognak, mint a városba az autók. Főleg egy 100-200 méteres sávnál.
(Aztán lehet, hogy ő is tudta, csak ezzel álcázta volna a ballépését.)

Live poor, die ritch.

(#982) Lauda válasza gyáliSanyi (#981) üzenetére


Lauda
félisten

Amellett, hogy nem tudja a szabályokat, még felbuzdulva a saját tudatlanságán keménykedik is. Jó lenne, ha megtanulná az alapvető kresz-szabályokat, mielőtt meghal valaki.

(#983) gyáliSanyi válasza Lauda (#982) üzenetére


gyáliSanyi
őstag

Igen. Kicsit veszélyes szituáció.
Mert ha épp azt mondja valaki, hogy nem tudja, hogy ilyenkor mi a kresz legalább óvatosabban cselekszik.
De az meg már erős, hogyha a saját ostobasága mellett áll ki valaki, hogy márpedig ez a szabály és ő nem lehet hibás.
De mennyi ilyen ember lehet az utakon?

Live poor, die ritch.

(#984) Winner_hun


Winner_hun
félisten

Ilyen van? Azt látom hogy igen, de ez szabályos? 20 vagy 30? Ugyanerre a területre nincs már kint a 30

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#985) Lauda válasza Winner_hun (#984) üzenetére


Lauda
félisten

A magyar kresz szerint ilyen kombináció nem létezik. Legfeljebb 20km/h-val haladhatsz a megjelölt övezetben.

[ Szerkesztve ]

(#986) MasterDeeJay

Kérdés:
Ma hajnalban külső körgyűrű gyér forgalom egy lassú jármű (traktor füvet vágott az út szélén igen lassan 10-el kb) haladt előttem. Az útszakaszon szembe jövőknek két sávjuk van, nekem meg egy és záróvonal végig. Gondoltam egyet és szabályosan mentem mögötte egy kevés ideig. De láttam hogy feltorlódott vagy 5 autó mögöttem, szembe meg senki nem jött mivel korán volt, a szakasz könnyen belátható volt. Így megelőztem a záróvonalat átlépve, persze mögöttem mindenki követett.
KRESZ nem ír valami ilyesmit hogy ha nagyon lassú/álló járművet záróvonalnál megelőzhetek-e?

Illetve kicsivel később elfordított 40-es tábla útépítés amit nyilván nem vettem figyelembe de utána meg még egy ami nem volt elfordítva, szerintem kint hagyták vagy elfejetették elfordítani. Persze ezt sem tartotta be senki.
Kint felejtett táblákkal mi a helyzet?

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#987) Lauda válasza MasterDeeJay (#986) üzenetére


Lauda
félisten

KRESZ nem ír valami ilyesmit hogy ha nagyon lassú/álló járművet záróvonalnál megelőzhetek-e?

Nem előzheted meg a kresz szerint.

Kint felejtett táblákkal mi a helyzet?

Semmi, be kell tartani.

(#988) MasterDeeJay válasza Lauda (#987) üzenetére

Értem. Azt gondoltan van valami kitétel hogy a forgalom nem lassulhat le jelentős mértékben...stb
Nyilván én ésszerűen fogok cselekedni ilyen esetekben továbbra is ami nem feltétlenül egyezik a szabályokkal.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#989) Lauda válasza MasterDeeJay (#988) üzenetére


Lauda
félisten

Ha pl műszaki hibás jármű áll az úttesten, azt kikerülheted záróvonalon is, de most meg nem mondom hol találod ezt meg.

Hirtelen:

A KRESZ-ben megfogalmazott szabályok között létezik egyfajta fontossági sorrend. Például egy baleset megakadályozása alapvető kötelessége minden közlekedőnek, még azon az áron is, ha ezzel egy vagy több szabályt megsértünk.
Ugyanez a helyzet olyan esetben, amikor a forgalomban valamilyen előre nem kiszámítható, rendkívüli helyzet adódik. Például műszaki hibás, vagy balesetet elszenvedett járművekkel találkozhatunk. Ebben az esetben a közlekedés folyamatosságát esetenként csak úgy lehet biztosítani, hogy közben némely paragrafust megsértünk. Például fel kell hajtanunk a járdára, vagy autópályán csak a leállósávon tudunk haladni.
És ilyen eset, amikor az úttesten záróvonal került felfestésre.Természetesen a szabály rögzíti a záróvonal átléphetetlenségét, amelyet normál közlekedési körülmények között be is kell tartani. De rendkívüli esetekben már áthágható a szabály, enélkül megállna az élet.
Ugyanakkor azt is tudni kell, hogy ha egy ilyen egyedi esetben a záróvonal átlépésével balesetet okozunk, akkor annak a felelősségét viselnünk kell.
A KRESZ-hez fűzött magyarázatban ez így szerepel:
“A záróvonal egyéb esetben csak végszükségi helyzetben (pl. elromlott jármű kikerülése, baleseti veszély elhárítása) léphető át, ilyenkor is a megfelelő biztonsági intézkedések (pl. alkalmi irányító személy állítása) mellett.”

http://kreszforum.hu/zarovonal-atlephetosege/

[ Szerkesztve ]

(#990) HoaryFox


HoaryFox
őstag

Sziasztok!

Az alábbi Google Utcaképen szereplő tábla mit is akar pontosan jelenteni?

[link]

Szerintem kapaszkodósáv akar lenni, de az kicsit másabb:

Előre is köszi!

[ Szerkesztve ]

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#991) Lauda válasza HoaryFox (#990) üzenetére


Lauda
félisten

Kapaszkodósáv.

(#992) HoaryFox válasza Lauda (#991) üzenetére


HoaryFox
őstag

Köszi! :R

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#993) Lassú Víz válasza Lauda (#991) üzenetére


Lassú Víz
őstag

Arra hasonlít a legjobban, de jobb lenne ha nem az lenne, mert ez az út látszólag alkalmas párhuzamos közlekedésre, de mégsem mert:
36. § (1) [...] Az autóbusz öbölt, az autóbusz forgalmi sávot, a kapaszkodósávot, a gyorsító- és a lassítósávot, valamint a kerékpársávot a párhuzamos közlekedés szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.

Tehát akkor: 25 § (3) Az autóbuszöblöt, az autóbusz forgalmi sávot, a kapaszkodó sávot, a gyorsító és lassító sávot, a nyitott kerékpársávot, valamint a kerékpársávot a (2) bekezdésben említett jobbra tartási, vagy az úttest jobb szélén való haladási kötelezettség szempontjából figyelmen kívül kell hagyni. [...]

Ennek ellenére mégis: 36§ (9) Ahol kapaszkodósáv van, a kapaszkodósávon kell haladniuk azoknak a járműveknek, amelyek a jelzőtáblán [17. § (1) bek. h) pont] megjelölt - ennek hiányában lakott területen kívül 70 km/óra, lakott területen 40 km/óra - sebességnél lassabban haladnak.

Tehát ha jól értem, a linkelt szakaszon egy 72-vel haladó jármű teljes nyugalommal szívathatja a "belső" sávban a nálánál gyorsabbakat, mert nincs jobbra tartási kötelezettség, nem kell igénybe vennie a kapaszkodó sávot, balról meg ott a záróvonal. Akkor már legyen inkább szimpla párhuzamos közlekedés.

[ Szerkesztve ]

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#994) HoaryFox válasza Lassú Víz (#993) üzenetére


HoaryFox
őstag

A tábla után nem sokkal amúgy is 70-es korlát van ~200 méter erejéig, a VÉDA kapu előtt megszünteti egy kis jobb oldali kereszteződés. Ennek ellenére 10-ből 9 autós 70-el csorog el alatta és csak néznek, hogy én miért előzöm őket belső sávból. :D

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#995) #21346560 válasza HoaryFox (#994) üzenetére


#21346560
törölt tag

Ne is mondd!

Itt van egy véda kapu (a képen még nincs)

A főút jelző tábla után kicsivel, előtte 300 méterrel egy 60-as tábla, aztán a kereszteződés, utána a főút jelző tábla, ez után a tábla után pár méterrel a kapu.
10 autóból 9 50-nel megy át a kapu alatt, és még pár km-t, mert aztán nem igazán van semmi, ami oldaná, a már feloldott sebesség korlátozást...

Rászoktam, hogy a kapunál előzök (szerencsére a záróvonal a mi oldalunkról szaggatott), és néznek mint birka az új kapura... Volt már velem utas, aki megkérdezte (20 éve van jogosítványa), hogy nem félek a büntitől?! :O

[ Szerkesztve ]

(#996) Lauda válasza #21346560 (#995) üzenetére


Lauda
félisten

Annak a véda kapunak nem tudom mi értelme van ott. Gondoltam arra, hogy a másik irányból lehet sebességkorlátozás, amit csak a kapu után old majd fel a kereszteződés, de a google képek alapján nincs korlátozás. Ezek szerint figyeli a műszakikat, lopott autókat stb.

(#997) #21346560 válasza Lauda (#996) üzenetére


#21346560
törölt tag

A google kép elég régi, és a másik oldalról nincs korlátozó tábla...

(#998) Directors


Directors
senior tag

Sziasztok!

Egy két érdekes kérdés.

Ha a rajzon az A jelű jármű úgy indul el hogy nem használ irányjelzőt, vagy már akkor teszi ki az irányjelzőt és indul el amikor már a B jelű jármű odaér, így a B jelű jármű a legjobb esetben is balra tudja a kormányt elrántani, vagy belemegy az A jelű járműbe.Ha az A jelű jármű töketlenkedése miatt a B jelű jármű elkapja a kormányt, vagy nekimegy az A-nak és a C-nek is, akkor ki a hibás és hogyan alakulnak a dolgok,ki a hibás ? Biztosító hogy, és kinek fizet ?
[kép]

Ez kicsit más téma, de a külföldi román, bolgár vagy akár a nyugat európai kamionosok,tréleresek, vagy a sima személyautókat is megbüntetik ha szabálytalankodnak idehaza ? Gondolok itt a gyorshajtásra pl. Akár fix trafira.
Ha egy ilyen külföldi kamion mondjuk meghúzza az autót, vagy kisebb sérülést csinál rá, akkor ott milyen hamar kap az ember a biztosítótól pénzt a kárért ? Ha egyáltalán kap.

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#999) #77646080 válasza Directors (#998) üzenetére


#77646080
törölt tag

Ez kicsit más téma, de a külföldi román, bolgár vagy akár a nyugat európai kamionosok,tréleresek, vagy a sima személyautókat is megbüntetik ha szabálytalankodnak idehaza ? Gondolok itt a gyorshajtásra pl. Akár fix trafira.

Igen.

(#1000) Directors válasza #77646080 (#999) üzenetére


Directors
senior tag

Akkor ezt a kérdésemet hol tudom feltenni? Melyik topikba ?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.