Nos, én olyat nem olvastam a KRESZ-ben, hogy az elsőbbségi viszonyok hatással lennének az irányváltoztatásra. Csak olyat, hogy az irányváltoztatás hatással van az elsőbbségre. De azt el kell ismerjem, hogy a terelővonal az úttest felezővonalát is jelezheti, így a másik utat elbarkácsoltam:
1: igen (másik útra bekanyarodik) adható mert nem megtévesztő.
2: igen (terelővonalat átlép, szilárd burkolatú útról letér)
3: igen (másik útra bekanyarodik, továbbra is)
4: nem (nem változtat irányt)
5: igen (másik útra bekanyarodik) adható mert nem megtévesztő.
6: igen (terelővonalat átlép, másik útra letér /logikailag beleillik a 29§ "stb" megfogalmazásába/ )
7: adható mert nem megtévesztő
8: igen (terelővonalat átlép, főútvonalról letér)
9: adható mert nem megtévesztő
10: igen (főútvonalról letér)
Ha jobban megnézed, az igazi különbség a 3-as és a 4-es forgalmi helyzetben van közöttünk. Te mivel indokolod a válaszaidat erre a két kérdésre?
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.