Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrrr74

    aktív tag

    válasz thorma #6532 üzenetére

    Szia, persze:

    - fék hátsó tárcsa, elég jól fog, állóra fékezhető, első nincs külön
    - a gumi levegős, 8,5 hüvelykes
    - a megadott 25 km hatótáv szerintem elérhető sík úton, emelkedős/lejtős (nem ott ahol lakom, hanem laposabb területen) terepen alattam kb. 21 km-t ment el 15 km/h-val, 83 kg vagyok. 21-22 km/h sebesség között 17-et, aminek az utolsó 0,5-1 km-re emelkedő. Ahol a Kugoo S1 Proval 20+ (sok emelkedő), ezzel 8 km a megtehető táv full gázon, ez nem ide való, hanem például a körútra, vagy városlátogatásra, nyugis tempóban, sík útra
    - 25 km/h-nál leszabályoz, menne többet is ha tudna
    - nagyobb emelkedőre nem való, ott a 250 W teljesítményű motor elhasal
    - akku könnyen kivehető, hátsó sárvédő alatt van, 4 csavar
    - minőség rendben van, sorja nincs, meglepően jófajta
    - első LED messze világít, kis fogyasztású
    - Kugoo S1-nél méretileg nagyobb
    - nem állítható a kormányoszlop magassága
    - csengője van, app, vagy normális fedélzeti számítógép (ami méri a megtett utat, stb), nincs
    - állórésze elég hosszú és relatív széles, jól tapad
    - 2 fokozat (15 és 25 km/h)
    - tempomat (bárhova beállítható)

    Képeket, meg bármit privát üzenetben szívesen mutatok :)

  • Skip

    újonc

    válasz thorma #6399 üzenetére

    Szia! Én vagyok ezek szerint a másik ES2 használó. Pontosabban ketten vagyunk, a páromnak is ugyanez van.
    Elsősorban a Balaton körül használjuk, vitorlás hajóhoz a kikötőbe ki- és visszautazáshoz, továbbá más kikötők körül a látnivalók kényelmes megközelítésekor. Meg persze bevásárlásra (bevásárlókocsiban összehajtva bevisszük, a kerekeket betakarjuk), no és ide-oda szaladgálásra a városban.
    Tavaly az enyémbe 600 km ment, a másik 500 km körül futott, mindkettő a legkisebb hiba nélküli. Idén a járvány és más okok miatt kevesebbet használtuk, de itt az ősz még.
    Választásunk - egy másik ES2 tulajdonossal egybehangzóan - a sérülékeny akkucsomagnak a védettebb kormányoszlopban való elhelyezése és a ki nem lyukadó tömör gumik, az elől-hátul rugózott futómű miatt esett erre a modellre. Fontos volt még, hogy ez a modell elég kicsire összecsukható és súlya is elfogadható, így a hajó fedélzetére elég könnyen felviszem egy Decathlonos rollertáskában (a kilógó kerékre tornazsákot húzunk a tisztaság miatt). Világítása remek, éjjel is tökéletesen alkalmas a használatra. Kezdettől fogva a tényleges hatótávolsága reális forgalomban mintegy 18 km/h sebességgel (tempomatot használva, ez célszerű) 18 km körül van. Akku teljesítménycsökkenést nem tapasztaltunk. Jól összeszerelt, jól használható gép. Amire vettük, arra 100%-ban megfelel.

  • Fishor

    senior tag

    válasz thorma #6399 üzenetére

    Szia!

    Eddig 2 kölcsönzőben voltam, egyikben M365 másikban electric pro2 volt. Nem voltak régi kölcsönzők mindkettő 1-2 hónapja nyitott. Kérdeztem őket a defektről, egyiknek sem volt egy se, pedig a kölcsönzős rollereket nem kímélik, pláne a gyerekek azt mondta a kiadós.

    Üdv: Fishor

  • chatran

    őstag

    válasz thorma #6399 üzenetére

    Ha mindössze 65 kilót nyomsz és Dubai tükörsima útjain rollerezel, akkor elérhető a 20 km-es hatótáv. De ez is csak a leglassabb 15km/h-s módban, ahol olyan lomha a roller, hogy egy nyugdíjas néni is lenyom biciklivel. :) Itt egy video a hatótávjáról. Az arcnak érdemes megnézni a többi videóját is, mert sok érdekességet mesél el az ES2-ről.
    Én vagyok a másik ES2 tulaj a fórumból, nekem a közepes 20km-es módban már 12 km után lemerült, bár sok a rossz és emelkedős útszakasz és kb 75-80 kilót kell cipelnie.
    Pár napja frissítettem a firmware-t és úgy tűnik, hogy sokkal jobb lett a hatótáv, tippre így már 18 km-t el fog menni 20km-es módban.
    Sok tapasztalatom nincs a rollerrel, mert csak 250 km-t mentem vele eddig, ezalatt mindössze a csavarokat kellett utánhúzni, mert a rossz utakon folyamatosan kilazulnak. Nálam már az első gurulás óta zörög a fellépő ez is egyedi hiba mert a fórumtársnál nincs ilyen.

  • #95712068

    törölt tag

    válasz thorma #6399 üzenetére

    Nálam kb 15 km a hatótáv extrém jó esetben. 1,2 km oda-vissza (2,4) és a hatodik napon már hazafele visszavesz a sebességből. Alapvetően heti 5 napot használom, így hetente töltöm. Heti két posta is belefér a "keretbe", de az amúgy is közel van a munkahelyhez.
    Az említett 1,2 km elég sok emelkedőt és kanyart tartalmaz, ahol az esetek nagy részében meg is kell állni a forgalom miatt.
    Egyenes és emelkedő nélküli szakaszon meglehet a 20 km hatótáv a legkisebb fokozaton (15 km/h), de a közepes fokozaton használom (20km/h).
    Alapvetően a tömör gumi és az akkuk helyzete miatt vettem az ES2-t. Bő egy évig nézegettem a xiaomi-t is, de a rengeteg defekt miatt csak tömör gumis rollert vennék. Az akkuk forrasztási pontjáról is elég sok rosszat olvastam (elvileg javították pár verzióval később). Persze itt szinte csak azt javasolják, ezért biztosan oltva leszek. 0 karbantartás mellett másfél év után is hibátlanul üzemel az ES2, xiaomi-nál első körben egy halom kelléket kell venni, hogy egyáltalán használni lehessen (slime vagy tömör gumi, hátsó sárvédő rögzítés, garanciavesztés, stb). Nálam ez a gyártói selejt kategóriát jelenti, amivel biztosan beloptam magam a téma olvasói szívébe :)

    Egy "problémám" van a rollerrel, hogy lötyög az eleje (csak a hangja zavar). Az egyik boltban egy idős néni kíváncsi volt összecsukott állapotára, és nem sűrűn csuktam össze. Magam felé húztam a kormányt (inkább feszegettem), amikor pont ellentétes irányba kell húzni (kicsit felfele tolni) összecsukáskor, és ott eldeformáltam valamit. A másik ES2 tulaj ilyennel nem találkozott, szóval ez user error volt a részemről. Elvileg ez lehet a baja.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés