Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Mondjuk ez nem is egzakt mérés, csak ha elhisszük a kijelzett áramerősséget. Ha elhisszük, nekem 15A-t még soha semmilyen körülmények közt nem mutatott, a 42V meg gyakorlatilag azonnal esik, így (szerintem) abszolút csúcsban is 600W alatt marad... na nem mintha az nem lenne jóval több, mint a névleges 350W.
Amúgy sík haladásnál is van különbség, mert az áramerősséget sebesség-függően veszi vissza, s ha pl. nagyobb ellenállású hátsó kereket szerelsz fel (mint én), attól alapvetően nem lassabb lesz, hanem adott sebességnél többet fog fogyasztani. De tartja, ahogy tudja, akár 10-20%-kal nagyobb áramkorlát mellett: ne kérdezd mi van a szoftverében, fogalmam sincs, csak a kijelzőn látottak alapján tippeltem a dolgot!
Amit viszont egzakt módon össze tudtam hasonlítani (GPS), az a 11A-es vezérlő + gyári kerék, és 15A-es (14?) vezérlő + pneumatikus kerék... Utóbbi jobban gyorsul, több a vége is, a "hegymászó" képességeikben meg egyformák: nyilván a "legjobb" a 15A + gyári kerék, ha csak a gyorsulást nézzük, esetleg végsebességet is, nade kényelemben a pneumatikus egyszerűen verhetetlen. Én soha nem rakom vissza a gyári kereket, csak defekt esetén, vagy eladáskor, ha a vevő ragaszkodik hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest