Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz hakos1987 #25187 üzenetére

    Biztosíték alatt igen, egy "szikramentes" elektronikus biztosítékra gondolok.:K
    eFuse néven fut, nekem nagyon hasznos, mert a VESC-en vagy van kapcsoló,
    vagy nincs, de leginkább nincs. A G300-on úgy van, hogy nincs. Bekapcsolást
    lehetne megoldani nyomógombbal, de kikapcsolni nem lehet, csak időzítővel...
    Így a gyújtáskapcsolóm az eFuse-t vezérli, ha elveszem, az áram le teljesen...
    Ez nagyban megkönnyíti a többi elektronika bekötését, pl. 12V átalakító, mert
    nem kell azon aggódni, hogy leszívják az akkut: addig látják, amíg gyújtás van.
    Meg amúgy, mikor valami szoftveres nyűgje volt, és elkezdte hajtani a kereket
    mint az őrült, és nem reagált semmire, akkor is: áram le, és biztosan megáll...

    30 fok fölé nem ment a rövid tesztek alatt
    Akkor valószínűleg nincs nagyon kimaxolva (mekkora az áramkorlát?) de azért
    egy hosszabb emelkedőn is megnézném, mert lehetnek meglepetések.:))

    Szerk: ha nincs gond a hűtéssel, akkor simán beraknék egy kaptont a váz és a
    VESC közé és probléma megoldva. Nem tudom amúgy, mit rak ki a burkolatra.

    Szerk2: azért idézőjel a szikramentes, mert el lehet durrantani rossz sorrenddel:
    egyszer kaptam kvázigariban egy vezérlő elektronikát, mert tervezési hibás volt.
    (Mondjuk nekem elvitte a teljesítmény elektronikát is, azért már fizetni kellett.:()
    De az új verzió már jobb: bátran megvettem egyet a nagyvas befejezéséhez is...

Új hozzászólás Aktív témák