Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- tordaitibi: Windows rendszerek indítása EFI partíció nélkül
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- potyautas: Idővándor
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- mefistofeles: A furcsa hobbi.....
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
akkor fejreállni is könnyebb, nem?
Igen, hátsó kerék fékezésétől még nem állt fejre senki, azzal csak csúszkálni
lehet, amiből szintén lehet esés, de sokkal könnyebb megfogni.* Ellenberger,
ha nincs elegendő fékerő az első keréken, akkor nagyon hosszú lehet a fékút.Gyakorlati példa, Kugoo S1: 25 km/h-ról 20 méteren tud csak megállni, durva!
A magam részéről kevésbé félnék a fejreállástól, mint ettől, a fékerő ugyanis a
fékkarral adagolható, a konstans** erejű motorfék viszont nem jó, ha túl erős...*: szerintem gyerekként a legtöbbünk farolgatott a biciklivel, így szándékosan
alkalmazott akkora fékerőt, hogy a hátsó kerék csússzon... És még élünk.könnyebben csúszik meg a hátulja
Ha a hátsó kereket hajtod, úgy valóban megcsúszhat a hátulja rossz tapadási
viszonyok közt. Egyszer estem emiatt, sáros bicikliúton... De! Nem 350W volt
a motor teljesítménye, hanem 1500W. Szerintem 350W nem tud akkorát tolni,
hogy komoly veszélye legyen a driftelésnek... Ellenberger az első kereket már
bőven el képes forgatni ekkor motorteljesítmény, lévén azon nincs elég súly.Mi következik ebből? Első kerék hajtással is el lehet esni, ha túl erős a hajtás.
(Ugyanez összkerékhajtásnál is probléma, ha kanyarban / ledöntve túl sok erő
megy az első kerékre. Kitolja oldalra és jöhet a fetrengés. De megint mondom,
ez kb. 1000W fölött érdekes csak. Kisebb teljesítmény kevésbé tud meglepni.)**: ez sem igaz, mivel a fékezés módjától függően pont nagy tempónál tud erős
lenni, azaz pont akkor veszélyes, ha hirtelen ránt. (Viszont ahogy gyengül, úgy
lesz egyre kisebb a lassulás. Sima rekuperációs fékkel megállni nem is lehet!)nem érezném magam biztonságban
Ha hirtelen ránt, és nem adagolható, akkor teljesen érthető az aggodalmad.
Pont ezért jobb, ha ezt a fajta fékezést inkább a hátsó keréken csinálja, és az
első fék teljesen analóg módon a pilóta kezében marad. Ha elég ügyes, akkor
képes tapadáshatáron fékezni + visszaveszi a fékerőt, ha stoppie-ba kezdene:
ilyenkor minden a pilótán múlik, ill. a választott fék adagolhatóságán... Sajnos
vannak olyan bazierős hidraulikus fékek, amivel kisujjal fejre lehet állni, azokat
én sem szívesen használnám rolleren, de a G30-on nem ilyen van, hanem egy
kutyaközönséges dobfék... Az soha nem fog beharapni, abszolút biztonságos.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- Windows 11
- Házimozi haladó szinten
- Reklámblokkolók topikja
- PlayStation 5
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Vostro 3500 - i3-350M I 4GB I 320GB I DVDRW I 15,6" HD I HDMI I Cam I Garancia!
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Új Asus 16 ProArt 4K+ OLED Touch Ryzen AI 9 HX370 32GB 2TB Nvidia RTX 4060 8GB Studio Win11 Garancia
- Nyugdíjazott laptopok :) Ingyen Foxpost!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3107, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest