Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Mewryck
tag
az új kereket(kerekeket) centriroztatni kell pár km után(ez mindenkinél más mennyiség),ezután fognak rendesen üzemelni(mint az új bringáknál a bowden nyúlás,azokat is használattól függöen ujra kell állitani)
"külső szakadozik pár helyen",ezt leírhatnád,hogy hol szakadozik,futófelület,oldalfal,perem-az irásodból az utóbbira tippelnék-milyen külső?régi-új?ha régi és nem megfelelő guminyomáson használtad,akkor erősen repedezett lesz a külsőd,pláne a peremnél,így ha az uj kerékre felrakva megfelelő guminyomással ellátva használod,akkor biza "szakadozni fog" és ez miatt érezhető az is menetközben,hogy 8as van benne,pedig csak a gumi szar és ez nem a felni/kerék hibája; ha új külsö,akkor nézd végig a felni felületét,illesztést,hátha van valahol valami felületi hiba
egy kis kiegészítés:alu agyas kerék,nem alu csapágyas
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
Téma tudnivalók
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!