Hirdetés
Aktív témák
-
fasyrt
őstag
Üdv bringások!
Szeretnék a jövő hónapban bicót venni testkarbantartás & napi városi ingázás céljára, de azt se tudom, hogy eszik-e vagy isszák őket, évek óta nem bicajoztam. Tudnátok adni pár linket, hogy honnan induljak el? Nincsenek nagy igényeim, nincs sok lóvém se. Bírja a pesti utakat, bírja a súlyomat (~95 kg), lehetőség szerint kényelmes legyen (ha már van kényelem szempontjából különbség ) nagyjából ilyen igényeim vannak.
Sz.: vettem 2 hete egy Bikemagot, hát alig értek belőle valamit, a legjobb az ausztrál trophy élménybeszámoló volt.
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
Köszönöm mindenkinek a hsz-t, jól esett a segítőkészségetek! Kaptok egy összevont postot, nem vagyok hszvadász.
Gondoltam illene valamit tudni róluk, ha már veszek, mint a gépeknél. Gondoltam először írott sajtó, aztán netes fórumok bújkálása... De ott már eléggé magasröptűen megy a kerékagyakról a téma. (Többek közt.) Bicajos boltba meg ugyanezen a számítógép-kerékpár logikán gondolkozva nem mentem (a nagyja boltos úgyis a bentragadt készletét sózza rám / a számára legelőnyösebbet dugja az orrom alá). A jó boltba meg tuti nem fogok belenyúlni.
Bicajra 50k-t szánok (ngabor módszerével élve ~40k ), aztán később jönnek a kiegészítők, úgymint lopásgátló, esetleges sisak.
Régi emlékek közül megmaradt, hogy a markolatváltót eléggé rühelltem, tehát azt nem szeretnék, ellenben ugye egy jó fék kell. A duplafalú felnit írtátok ketten is, a pesti utakat ismerve, meg az én súlyom, valószínű nem egy hülyeség. Valamilyen kényelmes nyeregnek is tudnék örülni. Első teleszkóp meg hogy kell-e... nemtudom, ti jobban értetek hozzá.
No hát második szuszra ennyi jutott eszembe, igyekszem azért még én is informálódni. -
fasyrt
őstag
Ismét köszönöm mindenkinek a segítőkész hsz-eit. Nem gondoltam volna, hogy a ph!-n erre is választ fogok kapni...
Beszéltem az ősökkel, némi kavar után a keretet sikerült megemelni 60k-ra. Ez a vége, de ebbe ne számoljátok bele a biztonsági eszközöket és a sisakot. Egy hónapot szánok a bicóra való visszaszokásra, a megnövekedett testmozgás megszokására. Ez itt a környéken menne a kertes házak között. 1 hónapig kint tudom tárolni az erkélyen, addig letakarom, hogy ne szívja ki a színét a Nap, ne érje eső. Aztán valami erősebb U lakatot kapna, úgy olvastam, hogy az a legbiztonságosabb típus. Jó lenne, ha utána nem kéne 9-10e-nél nagyobb tételeket rászánni (lakatot, sisakot leszámítva)
Nem különösebben ragaszkodom a marokváltóhoz. Bennragadt készletben igazad lehet... egy birnga mégse avulhat el olyan gyorsan mint a pc.
Sokan emlegetitek az alu vázat. A súlycsökkentésen kívül milyen előnye (vagy hátránya) van még? Mennyivel kisebb a súlya így a bicónak és mennyivel könnyebb hajtani? Másik ez a dupla falú felni. Ezt hogy kell elképzelni? Mik az előnyei és a hátrányai? (azon kívül, hogy mondtátok, hogy 95 kg-hoz ilyet illene)
Ez a kalahári bicó biztos jó lehet, de valamiért nem tetszik... A fene tudja. Nomeg csak a névért se fizetnék többet, de ennyi pénzért már ugye nem szeretnék gagyit.
Helyileg Pesten nevvém a legszívesebben, mert nagyon valószínű, hogy haza már a saját ''lábán'' jönne. Örs (Zugló), Újpest, Belváros, Újpalota, Angyalföld teljesen jó. Mellesleg szerszám nagyon ritkán van a kezemben, szóval a nem tudom milyen gyakori átnézéseket szervizben ejteném meg.
Első teleszkópos villának mik az előnyei/hátrányai? Gondolom kisebb kátyúkon segít túljutni, a nagyokat meg értelem szerűen kerülgetni kell... Ezek présléggel vagy rugóval működnek?
Hasztáltat nem szeretnék. Egy pc-nél simán beveszem a használt cuccokat (házon kívül ugye, mert az már dekorációs elem is), de egy bicajnál már nem tudom annyira. Ráadásul vagy neten szedegetem össze a dolgokat amihez ugye nemigen értek, vagy 1 boltból az összes használtat, ami vagy van - vagy nincs. Jobb a békesség, legyen új az a gép.
Olyat lehet mondani a boltosnak, hogy én egy X bicót kérek, de a pedált cseréljük le erre az Y pedálra? Mert egyébként nem sok esélyét látom első körben a pedálcserének.
Mi a különbség a Caprine Forest és Cherokee bicajok között? Nekem csak annyi tűnik fel, hogy a Forestnek szélesebb a vázban a trapéz. -
fasyrt
őstag
Ez az aluváz egész kellemes lehet. Tekintve hogy városi közlekedés, a bringa tehetetlensége elég fontos mert kevesebb energiával lehet lendületbe hozni. A fékezés kisebb probléma, max. gyakrabban kell fékbetétet cserélni. Nameg a negyediken lakom, és néha elromlik a lift...
Köszönöm a dupla falús linket, segített felfogni a dolgot.
Ez a gripshift v. rapidfire a váltó? Marok meg a normál 'kallantyús'? Egyébként szimpátián kívül van vmi különbség a kettő között?
Első teleszkópoknál akkor a minőségi sorrend valahogy így van? merev - rugós - présléges - olajos (nem koszos, csak mint működés szerint...) Van ilyen átmenet is, hogy a rugósat a préslégessel kombinálják? Rágúgliztam a Rock Shox Dart 2-re, és ez is rugós, akkor meg miért jobb?
Ez a Caprine Forest igen izgalmasnak néz ki. Nézegettem és a Magellan Hydra is kb. ez a kategória. Ahhoz mit szóltok? -
fasyrt
őstag
Tegnap átgondoltam az egézet elölről, és arra a konklúzióra jutottam, hogy egy kellemes aluvázas bicót veszem, de a teleszkóp dolgot még nem tudtam magamban letisztázni. Mennyibe kerül egy kellemesen lágy teleszkóp? Egyáltalán lehet aluvázas bicót teleszkóp nélkül venni manapság?
-
fasyrt
őstag
183 centinek mekkora váz kell? Már nem vagyok növésben.
Ahogy nézem a '06-os készletek eléggé le vannak apadva. Gondolom a '07-es sem rosszabb, csak némineműleg drágább...
Látok egy csomó váltót... tx30, tx50... van ami kifejezetten jó, vagy amitől távolságot kell tartani? (Meg úgy általában ilyen árkategóriában mire kéne figyelnem?)
Caprine forest mellé még esetleg vmi másik ajánlhatót tudtok mondani?
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
Sipi:
Azért nem vagyok bátor a boltosokkal, mert a pc-s tapasztalatok szerint igencsak részrehajlóak - az a jó, azt vedd meg, ami nekik van. PErsze, lehet hogy a bringások korrektebbek.
Oké, köszönöm a választ.
Lehet, hogy a héten elcsattogok egy-két kerékpárboltba, Örsre is, amit linkeltetek, meg még régebbről ismerem a Fölöp kerékpárcentrumot. Belekukkantok pár bicós fórumba is, ők is biztos tudnak okosat mondani. Azt meg hogy cc-s nekem mondhatod... a dh és az ss világos egyelőre.
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
No, kezd realizálódni a bringa projekt.
Ha nem jön valami nagy horderelyű dolog, akkor egy Magellán Corvus lesz, bigbike-ban szándékozom megvenni: [link]. Boltos ajánlotta még a Caprine Tourt is: [link], de nem tetszik annyira valamiért, bár szóba jöhet ő is.
Erre még rákérdezek, hogy van-e esetleg: [link].
18''-os kell nekem, az ma kiderült, voltam náluk. Kedvesek meg segítőkészek voltak, ilyenkor lelkiismeret-furdalásom van, hogy otthagyom őket, hogy alszom még rá egyet...
Szeretném kikérni a véleményeteket a bolttal és a bicajjal kapcsolatban.
Lehet egy kicsit rendezetlen a hsz, de egy kicsit fel vagyok dobódva, sry... -
fasyrt
őstag
Rákérdeztem párhuzamosan bikemag fórumon is, ott kaptam egy tapasztalati beszámolót (1 mondatocska -beszámolócska ), és ott a Corvussal nagyon meg volt elégedve a illető, így végülis a kicsit gyengébb felszerelés ellenére Corvus lesz. Ma várom a mailt ha van a jobb felszereltségű modell akkor azt, ha nincs akkor a gyengébb felszereltségűből egyet. Aztán ha megtetszik, úgyi elkap a gépszíj...
-
fasyrt
őstag
Köszi!
Ez nem a '05-ös bicajról szól? A magellan.hu-n pont tegnap olvastam el, a Görög Zita meg a gofri... [link]
Egyébként váltottam még egy mailt a bolttal, elkérték a számom, felhívtak mondták, hogy már csak 20''-os van... Mondtam, hogy nem jó, mert tegnap voltam benn, és kipróbáltuk és nemjó, túl magas, 18''-as kéne. Mondják, hogy megpróbálnak vmit csinálni, holnap-holnapután, erre 2 óra múlva visszahívtak, hogy elvileg csütörtökre kész lesz Ő: [link] Az utolsó 18''-as váz...
Köszönöm nektek, especially for Integra & Jorus (& bikemag fórum, ott is fárasztottam őket egy kicsit... ) -
fasyrt
őstag
MEGVETTEM!
Nagyon jó volt 4 év után újra nyeregben lenni! Nagyon tetszik a bicaj. Nem tudom leírni, de vmi aaaah... Holnap is elmegyek tekerek valamerre... Féltem a hátsóm, mert talán azt éreztem a leggyengébb pontnak, valamilyen géles sámlit tettek alám. Hiába 95 kiló, az 95 kiló. Ellenben a teleszkóp táncolt: azt hittem sokkal merevebb lesz, de nagyon tetszett, elég lágy volt. Fékek meg... Járdán (főútén) haladok, első méterek, vmi takony autós kivág elém, meglepődtem, megrántottam, és kiestem a nyeregből. Igaz, be kellett állítani, mert hozzáért a felnihez egy kicsit első körben az első. Persze, ha tudom, hogy csak 1 csavar kérdése lett volna az egész, akkor megcsináltam volna itthon. A felnik duplafalúak, és vmi Continental abroncs van rajtuk. Néha egy kicsit sikerül a hátulját megcsúsztatni még, de majd igyekszem kevésbé rángatni a féket. A váltók is ügyesen kapcsolgatnak ide-oda, elöl egy kicsit lomha, de hátul pofás. 3x8-as racsni, hazafele sík terepen 2x7-esben tudtam megerőltetés nélkül haladni, gondolom később majd tudok gyorsabban is haladni, de egy trolit így is sikerült utolérni. (Igaz, a busz már lehagyott. ) Néminemű gondba akkor kerültem, mikor 1x5-be sikerült váltanom, azt hittem, az még nincs keresztben. De már nem lett elég feszes a lánc, és elöl ledobta, úgyhogy megvolt az első szerelésem is... Aztán tarháltam egy pzs-t, mert még az se volt nálam. Majd erre figyelek, szerintem úgyis elöl ált. a 2. fogaskeréken fogom használni. Így laikusként ennyit tudok mondani egyelőre; köszönöm a segítségeteket!
Egyébként az Örsön vettem a Bigbike-ban, végtelenül segítőkészek voltak, a rengeteg vevő/érdeklődő ellenére is.
Lenne azért 1-2 kérdésem is még...
1.) A vázon hátra a két váltó bowdene keresztbe fut. Ez így normális? Kicsit hozzá is ér a vázhoz.
2.) Haladás közben elölről surrogó hang jön. Az első tengelynél van két gumiharang, az ér hozzá a forgó tengelyhez. Ez így normális?
3.) Mire kell figyelnem első körben? Mit kellene ellenőriznem a bicajon?
Jorus:
Köszi, de ezt meg pont megvettem, nem nagyon jön ez össze nekünk. '06-os vázra épülő bicót vettem, az utolsó utáni volt. (Félre volt rakva, csak nem mentek érte a 18''-as vázért, de azon más felszereltség volt. Így átszerelték egy 20''-ról a cuccokat, és félretették nekem. Persze 20''-ból is már csak 1 szabad van... )
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
válasz DeltaPower #870 üzenetére
1st, köszi a választ.
1.: Megpróbálok szerezni egy fényképezőt és akkor teszek fel képeket. (Ezt Jorusnak is írom )
2.: Én is így gondolkodtam, nem mentem vissza vele a boltba.
3.: Ezt felírom, és megyek tekerek egyet.
[link]
(F)Elkerekedek, tekerek egyet a ligetbe. -
fasyrt
őstag
válasz DeltaPower #892 üzenetére
Ma voltam régi sulimnál, 27 perc volt az út, busszal, földalattival anno min 35 perc volt. Egy kellemes mosoly kiült az arcomra.
Egyébként meg rök jó ilyenkor a ligetben bicajozni, olyanokat vesz észre az ember, amit egyébként nem. Nomeg be akartam menni egy cukrászdába, de kizavartak a bicajjal, pedig addigra már tök jó helye volt. Kár, de így meg nem estem bűnbe.
Technikai kérdés: Mikor jelentősebb nyomatékot fejtek ki, majd leállok a tekeréssel, akkor a lánc felső része elveszti a feszességét, néha annyira, hogy hozzáér a láncvillához. Ez normális? -
fasyrt
őstag
Thx to #901, #905, felveszem a bolttal a kapcsolatot, és akkor visszatekerek valamelyik nap. Ezt szerintetek meg lehet várni ott, vagy ott kell hagynom?
-
fasyrt
őstag
Írtam mailt a boltnak, ők a megoldást egy láncvilla-védőben látják, szerintük teljesen normális dolog.
Fényképet meg igyekszem csinálni, egyelőre elég kevés szabadidőm van, és kell tarhálni egyet vhonnan. Ma nem is tudtam felülni, mert hazaértem, és nemsokkal rá elaludtam... Sötétben meg nem megyek, még lámpám sincs. -
fasyrt
őstag
Sry a dupla postért, csak most jutott eszembe.
Zárat vennék a bicajra. 2 zár lesz, egy strapabíróbb Abus U lakat, meg egy 2., kiegészítő darab, amivel elöl tudom az első kereket fedezni. Mivel most nem tudom még megvenni az U-t, első körben a kiegészítő zárat venném meg. Mivel váz+ első kerék zárására kell, U lakat itt kizárva. Mivel gagyit nem szeretnék sima sodrony, spirál, kábelzár, számzár kizárva.
Maradtak a láncok ill. az ilyen sodronyos-gyűrűs megoldások. A láncban jobban bízom, van rá 10 ruppóm. Ti milyet vennétek?
2 példa, amit elképzeltem így látatlanban: [link] és [link]. -
fasyrt
őstag
Guruláskor nem ér hozzá...
Akkor ér hozzá, amikor hirtelen abbahagyom az intenzív tekerést... De lehet csak megszkás kérdése az egész (vagy egy láncvillavédőé...) .
sanyixXx
A lánc része egyértelműen a Citadelnél erősebb, de a lakatról nem tudok semmit...
ponti_ak
Ki vagyo combosodva így is elég rendesen... Az a pár kiló ekkora súlnyál nem oszt, nem szoroz már. De én rettegek attól, hogy meglovasítják a bringám.
Az U lakat egy Abus Granit lesz. -
fasyrt
őstag
válasz ponti_ak #958 üzenetére
Jah, olvastam én is, csak nem nagyon tudok kiigazodni a honlapjukon.
Elvileg ezekre:
Láncos lakatok:
New York Chain 100 cm 21990
Keeper Chain & Padlock 80 cm 7770
Armored Padlock & Chain 9,5 mm x 100 cm 10572
Locking Chain 9,5 mm x 100 cm 8076
csak ez jöhet szóba: [link], de egy büdös mukkot nem írnak róla.
Asszem sikerült összekevernem, hogy most a hengerzártól vagy az elfelejtett nevű másiktól kell tartani. Azt tudom, hogy a körkulcs nem nyerő.
Most úgy néz ki ez lesz, ha rájövök, hogy hova tekerek másfél méter láncot. [link] B@..ott nehéz lehet nap mint nap hordozni, ebből a szempontból ez [link] jobban bejön. Ugyanott vagyok, mint tegnap... -
fasyrt
őstag
Megrendeltem a láncom, Abus 810-es.
A bicót meg jelentem lefotóztam, csak az apparat kábele cimbinél maradt, és nem tudom áttölteni gépre... Holnap-holnapután sor kerul a publikálásra is. 5MP, mekkora felbontásba tegyem fel őket? -
fasyrt
őstag
Megvannak a képek, holnap teszem fel őket!
-
fasyrt
őstag
[link]
Az egyik képen látszódik a váltók kereszt-bowdene, és egy kőfelverődés. Azt le kell kennem valamivel, vagy mivel alu nem rozsdásodik, ne foglalkozzak vele? A láncvillán már 4 helyen megsérült a festés.
A teleszkóp teljesen be tud nyomódni, vagy 1-1,5 cm becsúszó rész mindig kint marad?
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
Lehet dekorfóliázás lesz a vége... Nekem is van itthon ilyen öntapadós átlátszó fólia, megnézem, milyen vastag... Sajnálom szegényt, hogy összegányolom...
Hétfőn/kedden elmegyek veszek láncvilla-védőt, és akkor szólok a boltosnak is, hogy ez így nem biztos, hogy tartósan jó lesz...
Az Abus 810-es láncom pedig elvileg hétfőn érkezik. Tegnap eltekertem 10 km-t, minden probléma nélkül, csak ma sajog a hátsóm. Aboszúlt pariban vagyok a bkv-val, úgy, hogy elcsellengtem egy kicsit a ligetben lett 45 perc, meg féket próbáltam a járdán, egyébként sztem 35-40 perces az út. Egyre jobban tetszik, nem gondoltam, hogy ilyen hamar sort keríthetek erre.
Egyébként meg hátsó fék. Az ugye normális, hogy hamarabb blokkol mint az első. De soha nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy lenne a különbség.
Teleszkópot meg azért kérdeztem, hogy akkor lehet keményebbre kéne állítani, ha nem tud teljesen becsúszni, nehogy baja legyen, lehet felüt, csak én nem érzékelem.
Rááltam a mérlegre, és 92-93 kilót mutatott. (Igaz, reggeli súly.) Karácsony előtt még 98-99 kg-t írt... -
fasyrt
őstag
válasz Pinya007 #1016 üzenetére
Ha jól értem, akkor mindig 2 fogaskerék közé akar a váltó beváltani? Mert ha igen, akkor szvsz mind2 csavar egy irányba való tekerése jelenti a megoldást.
Jorus
Köszi, akkor megnyugodtam, így hagyom őket. Láncvilla-védőt viszont kell vennem egyet. Tegnap sikerült egy olyat csinálnom, hogy jajj.
Aluljáróhoz rámpa volt, és igencsak kellemes tempóra sikerült gyorsulni. Ellenben magában az aluljáróban vmi műkő volt, a gumi csúszott a bringás kúszott, a fal pedig közeledett. Végül sikerült a falat elkerülni, és megtanulni, hogy oda nem szabad beesni ezerrel. Ha hallom hogy a gumi már zajong ott lent, akkor mennyira van határon már a tapadás?
Integra
csak neked:
Nekem is nagyon tetszik a fekete felni!
DeltaPower
Ha így sem lesz semmi baja, akkor engem nem zavar... csak nem tudtam, hogy ez így most normális-e.
''All''
Köszönöm mindenkinek a gratulációt!
Mellesleg meg miért jó a szegecselt, köszörült felni?
Mi a különbség a 6061, 7005 és Kinesis fantázianevű aluvázak között? Más az ötvözet? Melyik jobb és miért? -
fasyrt
őstag
válasz tkazmer #1027 üzenetére
Ez nagyon tetszik! El kéne menni, csak kár hogy másnap kómás leszek. Szerintetek hány őrült fog elmenni erre? Tízes-százas nagyságrend?
Milyen lámpát vegyek? Anno a régin volt, de elölre olyan nehezet vettem, 4 ceruzaelemmel ment, és hosszú nyaka volt a kormányra... Az első nagyobb bukkanónál letörött. -
fasyrt
őstag
válasz tkazmer #1037 üzenetére
Jó lenne egy (több) ph-ssal elmenni...
Ha úgy néz ki hogy mész, akkor szólj, mert hétfőn akkor kell vennem lámpát.
Tekintve, hogy ezek nem igazán adnak fényt, csak világítanak, túl nagy jelentősége nincs, láttatni mindegyikkel fogod tudni magad, látni meg egyikkel sem... Ami itt számíthat, az a működési idő egy elemmel és a súly (mert ha nehéz, elfordul/letörik/nemjo). Nameg az ár ugye. -
fasyrt
őstag
válasz tkazmer #1094 üzenetére
Üdvözlet!
Pont 2-re értem haza, mostanra sikerült összeszednem magam. Nagyon jó volt, bár majd meghaltam felfele, hol toltam, hol rajta voltam, de még az 1-es is túl nagy áttétel volt... Lefele vmi kivilágítatlan úton mentünk, nagyon jó volt, mentünk mint a szél, ha egy kátyú szegélye felütött, óbégattam. Leszágoldottunk a hegyről, tkazmer hamarabb elfordult hazafele, én meg a moszkva tértől végig a sinek között az Oktogonig, aztán kifele a városból.
A lábam mint a beton, felkeményedtek vagy nemtom... Ma 6.45-kor kelés, fogok csudaszépeket mondani...
Bővebb beszámoló elvileg egy közös logout blogban lesz, így a részletek is ott lesznek majd leírva.
Tkazmernak meg külön köszönet a türelméért felfele menet.
Nagyon jó volt, kár lett volna kihagyni! -
fasyrt
őstag
válasz tkazmer #1098 üzenetére
Én nem a budakeszi úton éreztem a legnagyobb félelmet, hanem mikor töksötétbe 2 kis első lámpával mentünk azon a kátyús vackon 40-el lefele...
Sisak a köv. fizuból lesz, U lakattal egyetemben. Eszembe nem jutott volna sisak nélkül elmenni ilyen helyre, ha nincs ez az esti program... -
fasyrt
őstag
Integra
#1094-től van pár komment. Egyébként tkazmer és én voltam.
tkazmer
Áhh, nekem teljesen megfelelt... Egyébként félelmetes mozgási enegria tombolt a bicajban, kanyarodni is igen érdekes volt. (Igaz, ez a nagy fordulaton forgó kerekek miatt talán.) Jó, hogy este volt, és a kutya nem járt arra. Moszkván is csak az éjjeli buszosok voltak, meg pár őrült bicajos.
Érdekes, hogy nincs izomlázam, és a hátsóm is kevésbé fáj a vártnál. Megyünk holnap is? (Azért még combosodni kell a felfele menethez.) -
fasyrt
őstag
válasz Integra #1116 üzenetére
Jöhettél volna te is a gumik miatt, nem volt föld... Ellenben lövésem sincs, hogy milyen az az 1.3-as gumi, valami képet arcomba igazán tolhatnál... Én se vmi vastag gumival mentem (tkazmerhoz képest biztos ).
Ellenben van egy kis probléma. Munkába/iskolába járásra használnám a bicajt, de ugye nincs zuhanyzó (ugyan, miért is lenne...). Eddig amikor hazaértem 1 percen belül leszakadt rólam a víz. Ellenben azt ugye nem szeretik a többiek, ha izzadtságszagom van. Van valami mód arra, hogy ne totál izzadságba érkezzek meg?
Váltás pólót gondoltam, egy kisebb türülközöt, esetleg váltás rövidgatya, zokni. Tekerni ugye meg kell, mert haladni kell.
Van erre valami bevett megoldás?
Sz.: hehe, tkázmér.
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
[link]
#1154: És ezt így az agyamra is kenjem?
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
Hajjaj, nagy az én bánatom.
Kilyukadt a hátsóm. Normafától szerdán még a saját kerekén tudtam hazajönni, azóta nem volt módom használni, de ma már tök lapos. Peremes felni, elvileg ebben belső sincs. Ezt így házilag tudom javítani, vagy boltban tudják foltozni, vagy kell egy új gummedli? -
fasyrt
őstag
A kerék kivételhet nem kell a láncot leszednem, ha jól emlékszem, ugye?
Anno ilyen kis zöld ragasztó tip-top készletes cucc volt. A peremes felni nem akadály?
A kellemetlen része az, hogy nincs itthon pumpa sem.
a bicó nagyon szép, egy kis kiegészítés, ha megengedi az úr: [link]
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
válasz Integra #1192 üzenetére
Szvsz a 2 gumi mérete lehet független egymástól. Nem tudom hogy miért, de semmi nem indokolja laikus szemeimnek, hogy tiltva legyen.
Voltam a tacskóba, hogy veszek kerékfoltozó szettet. (Tekintve, hogy ~6 éve is ott vettem anno.) Hát nem volt. Ellenben volt Tesco value spirálzár, és Tesco value D-lakat. Gondolkoztam, veszek egyet, legyen valami sikerélménye a tolvajoknak.
Sz.: Ja a lényeg. Hol vegyek foltozó-szettet? Kerékpár-boltban is van? Akkor miért nem használják?
[Szerkesztve] -
fasyrt
őstag
válasz BobChemistry #1317 üzenetére
Nem hagyott ott az autós? Külföldi volt?
Előző, rám ragáló hsz-ek:
OKé, akkor a virsli a vékony gumi.
Keresztkérdés: Milyen pumpát vegyek? Nem találom a lyukat a belsőn se, a külsőn se. A Continental féle safetysystemről ennyit.
Kereszt-keresztkérdés: Az normális, ha a felniszalag el van csúszva annyira, hogy a küllők lyukai már kilátszódnak kicsit? -
fasyrt
őstag
Csatlakozom, én belsőt ragasztanék... ha látnám a lyukat. Vízbemerítés nem játszik, mert nincs pumpám.
A felniszalag el van csúszva, hogy kilátszanak a küllőknek szánt lyukak tényleg gáz, visszavigyem az üzletbe? Vagy azt valahogy vissza lehet tenni a helyére? Az a gond, hogy van benne egy S alak, így ha itt megigazítom, akkor a másik oldalon meg rossz helyen lesz... -
fasyrt
őstag
#1355,56,57:
Városban virsligumival, 95-100 kilóval. Elöl teleszkóp, hátul merev. Felniszalagra okosat tudok mondani?
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest