Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz varga911 #5104 üzenetére
Ja úgy egy kicsit nehezebb azért, meg olvasom, hogy nem sikerült a vizsga más miatt. Ha valami kérdésed van, bizonytalan vagy, akkor kérd meg az oktatót, hogy segítsen Neked ebben és nem lesz reméljük probléma. Persze ez nagyban függ az oktatótól és Tőled is.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Valamibol elniuk kell ezeknek a trogeroknak:
-
titán
Nekem is van ilyen es semmi ertelme azon kivul, hogy gazdagitod a magyar allamot, mert amugy kirohognek vele. Bar nehanyan irtak, hogy kint az usaban kocsiberlesnel kertek pl, de en nem bereletem kocsit egyszer se, szoval alatamasztani ezt nem tudom.
Mondom en se tudom biztosra, csak azert gondolkodtam a munkavallalason, mert tudom, hogy buszozik es esetleg ki akar menni melozni/nemzetkozi jaratra stb.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz picur220 #9117 üzenetére
Fogalmam sincs mirol beszelsz, de egy biztos, a labad sosem lesz olyan gyors, mint egy abs rendszer, amely masodpercenkent 12-16-szor kepes beavatkozni a fekerobe, ezt erzed a fekpedalon. Amiket irsz teljesen ellentmond a fizikanak, de en nem is folynek ebbe bele, csak mondom szolok.
spitfire0704 irni, olvasni tudas, 18 eves eletkor es B-kategoria kell.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz picur220 #9133 üzenetére
Mondja ezt egy friss jogsis egy olyan emberre, aki 16 eve vezet szemelygepkocsit, 13 eve C/E-kategoriaval es kiolvasott/elemezett egy rakas muszaki konyvet.
Masreszt en segiteni szerettem volna es meg is adtam a tiszteletet, legalabb ez utobbit elvarnam azert toled is.
Koszonom.
Annyit hozzatennek, hogy abbol amiket irtal, az latszik, hogy fogalmad sincs a fekezes/tapadas/surlodas fogalmakrol, szoval szerintem ezeknek nezz utana a sajat erdekedben.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Cola111 #9136 üzenetére
Epp a konkretumot mondom az elejetol fogva es nem a vikipediabol kopizok.
De nezzuk csak Te mit irtal:
Nem a fékeken múlik ma már, hogy hol állunk meg, hanem a gumi és a talaj közötti kapcsolat milyensége és a leszorító erő szorzata szabja meg az erőt átvihetőségét.
Ezek szerint egy allora fekezett es egy gordulo kerek azonos nagysagu es iranyu eroket kepes atvinni.....
Na ezert mondtam, hogy ne menjunk bele inkabb.
-
titán
válasz picur220 #9166 üzenetére
Olyan rendszer nem lehet kesziteni, mert azt nem fogja tudni milyen az utfelulet (pont ez a baj pl. a terhelesfuggo fekeroszabalyzokkal is). Tehat csak addig tudja fokozni a fekerot, mig nem blokkol a kerek, utana elengedi. Ezt ugy tudjak fejleszteni, hogy minel tobbszor avatkozzon be az abs masodpercenkent.
-
titán
válasz zoo8800 #9184 üzenetére
Ez a macskakoves dolog is vikipedibaol kihamozott cucc, nem gyakorlati tapasztalat. Nem csak nala, hanem masnal is.
Nagyban fugg ez a kerdes attol, hogy milyen a macskako, mekkora kockakbol all es milyen kocsival/mekkora gumival gurulsz rajta. En speciel meg nem tapasztaltam az abs hatranyat macskakovon ezidaig, pedig vezettem mar par szazezer kilometert.[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Cola111 #9187 üzenetére
Bocs de mi koze a macskakoves mondandomnak a vezetestechnikai treninghez, mennyiben cafolja ez a mondandomat? Neked van gyakorlati tapasztalaltod a kozuti forgalombol arra vonatkozolag, hogy az abs hatrany macskakovon?
Nem szamolgatok semmit, fogalmam sincs mennyi lehet pontosan es nem ezzel jovok, csak kiegeszitesnek fuztem a temahoz, mert nem mindegy, hogy valaki 1 hetes jogsival a hata mogott magyaraz valamit, vagy fel millio kilometerrel.
-
titán
válasz thomasthomas #9225 üzenetére
4. § (1) Járművet az vezethet, aki
a) a jármű vezetésére jogszabályban meghatározott, érvényes engedéllyel rendelkezik(3) Az (1) bekezdésben említett engedélyt a vezetőnek vezetés közben magánál kell tartania.
Semmilyen mas papir nem jogosit fel a vezetesre, az okmanyirodakban is rosszul tudjak altalaban.
-
titán
válasz Cola111 #9232 üzenetére
Nincs ezzel semmi gond, egy a lenyeg, hogy ervenyes vezetoi engedely legyen, fuggetlenul attol, hogy az ideiglenes vagy nem.
Azert irtam az okmanyirodat, mert sokan azzal jonnek, hogy a potlas idejere eleg az a fecni, amit az okmanyirodaba kap, hat nem eleg. Illetve segget torolni jo, masra nem. -
titán
válasz Mr.Csizmás #9325 üzenetére
Ez rajtad is mulik mennyire megy a vezetes.
-
titán
válasz Psychonaut #9380 üzenetére
Szuper!
-
titán
válasz Psychonaut #9433 üzenetére
Ahhoz jogsi se kell.
-
titán
Az elozest vegrehajto jarmuvet tilos zavarni.
- Zavarás: olyan magatartás, amellyel valaki másnak a közlekedését nehezíti, a közlekedés más résztvevőit megijeszti, neki kényelmetlenséget vagy kellemetlenséget okoz, magatartásával figyelmét elvonja vagy indokolatlanul leköti
Az elozest vegrehajto zavarasara alkalmasak azok a tevekenysegek (pl. feny vagy hangjelzes adasa), amelyek az eszlelest vagy a helyzetfelismerest nehezitik. Sok minden beletartozik meg a zavaras fogalmaba, de ezt most nem reszleteztem, mert a fenyjelzesrol volt szo.
Hat ezert.
-
titán
Amit leirtam az a jogi es szakmai allaspont, amit kozlekedesi szakemberek, orvosok irtak le es javasoltak. Ha ez Neked nem felel meg, vagy nem erted, hat sajnalom.
De amugy mikor elozol egy autot es kiteszi balra az indexet, az Teged nem zavar meg? Na ne hulyeskedj mar. De mindegy, nem szeretnem ezt tovabb magyarazni, mert egyszeruen nincs mit.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- Gaming notebook topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Windows 11
- Milyen videókártyát?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest