Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Kuponok....
- Gép1: Renault Kangoo vizhűtő ventilátor fokozatok
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PlayStation CFW, HEN és Homebrew
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok
Mivel nem találtam külön fórumot, remélem itt is elfér, vagy lehet ide is tartozik, ha nem akkor majd törlik
Angular Tour of Heroes tutorialt csinálgatom, most barátkozok a javascript/typescript világával
Nagyon jól össze van szedve ez a tutorial, de azért van pár kérdés, ami részben az angol tudásom, részben a tudatlanságomnak köszönhetek, szóval ha tudna valaki pár mondatban segíteni, azt megköszönném
Construktor, és az ngOninit zavart össze kicsit, konstruktorban csak a függőségeket adta át a tutorial, ha jól értelmezem, de akkor mit csinál ez az ngOninit? Gyakorlatilag itt használtuk mindkettőt
export class HeroesComponent implements OnInit {
heroes:Hero[];
selectedHero: Hero;
onSelect(hero: Hero): void {
this.selectedHero = hero;
}
getHeroes(): void {
this.heroService.getHeroes()
.subscribe(heroes => this.heroes = heroes);
}
constructor(private heroService: HeroService) { }
ngOnInit() {
this.getHeroes();
}
}Ha már itt a kód, akkor függvénynél, miért kellett hivatkozni ? saját magára? this-el, vagy csak ez a szintaktika és kész?
Miért kellett az a lambda kifejezés? Elvileg van egy HeroService, ami egy tömböt adna vissza
Nagyon nem vagyunk vele barátok, nem tudom felfogni, hogy mikor mit csinál, hiába próbálkoztam már megszeretni
Ennyi lenne kb, meg pár amit szerintem értek, de inkább kérdezek, nehogy félre értsem
ezek a service osztályok csak arra vannak, hogy adatokat szolgáltassanak
a komponensek meg gyakorlatilag minden másra
Observable<> meg azért kell, hogy ha servertől várnám az adatot, és ha az nem érkezik meg, akkor ne omoljon össze az alkalmazás, hanem várjon addig, amíg nem kapja meg
Tutorialba csináltunk még üzenet kezelést, pl, amikor betöltődnek az adatok, akkor kiírja hogy sikeres volt,ezt valós alkalmazásnál is használják, vagy nem ilyen formában gondolom, hanem lementik valahova?
Új hozzászólás Aktív témák
- 175 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti
- 174 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti
- 173 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- 172 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- LG OLED Evo G3, 65,''col, 4K
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


