Új hozzászólás Aktív témák

  • PumpkinSeed

    addikt

    Olyan kérdésem lenne a setInterval-al kapcsolatban, hogy hogyan tudok véget vetni ámokfutásának. A kódom elején definiáltam, hogy var endGame = false;, majd van egy ilyenem:

    if(endGame === false){
    setInterval(moveBall, 1);
    }
    else{
    clearInterval(moveBall);
    }

    ami meghív egy ilyet:

    function moveBall(){
    var ball = document.getElementById("ball");
    if(ballRandomStartX === 200){
    xVar = 1;
    }
    if(ballRandomStartY === windowHeight-10){
    yVar = -1;
    }
    if(ballRandomStartY === 10){
    yVar = 1;
    }

    if(ballRandomStartX === windowWidth-110 && (ballRandomStartY >= mouseY && ballRandomStartY <= mouseY+100)){
    xVar = -1;
    pointCounter++;
    document.getElementById("points").innerHTML = pointCounter;
    }
    else{
    endGame = true;
    //xVar = -1;
    }
    ballRandomStartY = ballRandomStartY + yVar;
    ballRandomStartX = ballRandomStartX + xVar;
    ball.style.top = ballRandomStartY;
    ball.style.left = ballRandomStartX;
    }

    Itt ha kimegy a pályáról a labda akkor az endGame true lesz. De a labda csak megy a végtelenségig tovább. Miért van ez? Itt a teljes kód. Itt pedig a teszt.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés