Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ldave: New Game Blitz - 2025
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
fordfairlane
veterán
De sokszor szukseg van arra, hogy klonozz egy objektumot.
A jóég tudja, hogy itt szükség van-e klónozásra vagy. teszAdat, meg egy = 1; ez aztán marha sokat elmond, hogy mire kell ez az egész. Konstansokat meg értékeket bepakolni egy objektumba nem klónozás, hanem sima prototipus használat, vagy még annyi sem.
var testArray = [];
testArray.push({egy: 1, ketto: 2});
testArray.push({egy: 3, ketto: 4});vagy
var testArray = [], testAdat;
function testAdatConstuct(egy, ketto) {
this.egy = egy;
this.ketto = ketto;
}
testAdat = new testAdatConstuct(1,2);
testArray.push(testAdat);
testAdat = new testAdatConstuct(3,4);
testArray.push(testAdat);Object.create-s példát nem írok, az már ES5.
Ez nekem alap objektumkezelésnek tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Sweet.tv - internetes TV
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Utánajártunk, hogy melyik memória mennyire drágulhat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Ingatlanos topic!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

