Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [K2]: AnyDesk átverés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Geri Bátyó: Samsung T7 1TB külső SSD
Új hozzászólás Aktív témák
-
nji
aktív tag
válasz
Cathfaern
üzenetére
Ezzel természetesen egyetértek, de mivel még kezdő vagyok, gondoltam a sok profi majd irányt mutat kötözködés helyett és akkor gyorsabban eljutnék a megoldáshoz.
Amúgy van egy informatikus doktorandusz ismerősöm, aki kurvára nem dolgozik semmit, csak ezt a doktoranduszi képzést csinálja és még az is lusta volt segíteni, pedig csak a f@szát veri egész nap és ebben a témában utazik. (Ez a tipikus magyar, fulladjon meg a másik, csak nekem legyen jó és még "üzleti alapon" sem lehet megoldani 1-2 dolgot.)
Értelmesebb körökben szerintem simán meg lehet állapodni, hogy mi mennyit ér és nem feltétlenül a komplett feladatmegoldásra gondolok, csak pl. elakadás esetén 1-1 óra korrepetálásra. A másik négy diplomát sem "féldisznóért" kaptam teljesen különböző felsőoktatási intézményekben. Azt meg ne mondja senki, hogy beadandónál nem lehet bármilyen jellegű segítséget kérni és hogy soha senki nem csinált ilyet, mert ezt nem hiszem el.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Formula-1
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Linux haladóknak
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Iphone 16 PRO 256GB Titanium BLACK - Garanciás - Akku: 94%