- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Egy olcsó vállfás megoldás a pólóimnak...
- Android másképp: Lineage OS és társai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
Új hozzászólás Aktív témák
-
nji
aktív tag
válasz
Cathfaern #9361 üzenetére
Ezzel természetesen egyetértek, de mivel még kezdő vagyok, gondoltam a sok profi majd irányt mutat kötözködés helyett és akkor gyorsabban eljutnék a megoldáshoz.
Amúgy van egy informatikus doktorandusz ismerősöm, aki kurvára nem dolgozik semmit, csak ezt a doktoranduszi képzést csinálja és még az is lusta volt segíteni, pedig csak a f@szát veri egész nap és ebben a témában utazik. (Ez a tipikus magyar, fulladjon meg a másik, csak nekem legyen jó és még "üzleti alapon" sem lehet megoldani 1-2 dolgot.)
Értelmesebb körökben szerintem simán meg lehet állapodni, hogy mi mennyit ér és nem feltétlenül a komplett feladatmegoldásra gondolok, csak pl. elakadás esetén 1-1 óra korrepetálásra. A másik négy diplomát sem "féldisznóért" kaptam teljesen különböző felsőoktatási intézményekben. Azt meg ne mondja senki, hogy beadandónál nem lehet bármilyen jellegű segítséget kérni és hogy soha senki nem csinált ilyet, mert ezt nem hiszem el.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Bomba ár! HP ProBook 450 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!