Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rap, Hip-hop 90'
- Luck Dragon: Óraátállítás
- MasterDeeJay: RAM gondolatok: Mennyi a minimum? DDR3 is jó?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- hcl: Könnyű légierő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vazee00
tag
Szép napot!
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni. Kezdő vagyok a programozásban, a java -ban is, a napokban egy nagyon alap grafikus felületű tesztprogramot próbáltam elkészíteni, sql kapcsolattal, pár nyomógombbal.
A fordítóban történő futtatáskor hiba nélkül lefut a program, jól is működik, a probléma ott merül fel, mikor a .jar létrehozott fájlt futtatni szeretném. A saját gépemen lefut, jól is működik, azonban mások számítógépén (java telepítve) az alábbi hibaüzenet jelentkezik a futtatáskor: java exeption has occured.Kipróbáltam egy internetről leszedett kóddal, teszt céljából, ekkor is én készítettem el a .jar kiterjesztésű fájlt, az eredmény ugyan az, nálam lefut, másnál nem. Ebből gondolom, hogy valami szükséges fájlt, vagy importált dolgokat nem csomagolja be ilyenkor, talán valami hasonló miatt lehet a hiba.
Programozáshoz a Netbeans -t használom, ennek a segítségével is készítem el a .jar fájlokat.
Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- Duplán 4K: a TCL tudja, hogy gyártson monitort
- Parkside szerszám kibeszélő
- Mesterséges intelligencia topik
- E-roller topik
- XPEnology
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ Magic Keyboard billentyűzetek/ USB-C - Lighning/ 27% Áfás/ Ingyenes szállítás!
- HP EliteBook 840 G9 i7-1265U 16GB 256GB 14" FHD+ 1 év teljeskörű garancia