Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Full-size AT formai tényezőjű gépház restaurálása.
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Világ napszakokban (képek)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Készíts képet az igazi nevedből!
-
LOGOUT.hu
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
nederlanden
senior tag
válasz Gyurma_13 #121860 üzenetére
Az ipad air 2-n 8.4,,az iphone 6s-en 9.0.2 van.
A régi ipad 3-at nem lassította le(vagy lehet nem vettem észre,mert alapból nagyon lassú akadós volt,azért is lett cserélve)
Csak azért mert az ipad air 2 most lett véve és visszavinném ha annak van baja."nem alszik sem éjjel sem nappal,folyton gomolyog a füstje.Nemzedékeken át pusztán marad.SOHA SENKI NEM JÁR ARRA ""
-
atees
őstag
válasz Gyurma_13 #122761 üzenetére
Telefont már hibásként vettem, nem volt rajta kép, gépre dugtam, újraraktam. ( ez hiba volt, mert ha ezt nem csinalom meg lenne az email címe a volt a tulajnak) mire ezekkel megvolt sötét lett és akkor láttam meg, hogy csak foltok vannak a kijelzőn, na azt kicseréltem és most ott vagyok, hogy nem tudom elindítani a telefont.
(Akitől vettem, azt mondta, hogy már ő is hibásan kapta, szal az eredeti tulaj azért hagyta úgy ahogy.
Egyébként ilyen "minőségi" kijelző volt benne:HUTCHDB: ha meg lenne a mail cím tudnék írni a tulajnak.
Aláírás (nem kötelező megadni) :)
-
-
addikt
-
cseth
csendes tag
válasz Gyurma_13 #124798 üzenetére
Szia, igen, vegig ment majd ujraindult, es onnan kezdve nem volt hajlando tobbet bebootolni. Probaltam utana parszor normal modon ahogy irta, majd dfu-ban, majd letoltott 9.1 hivatalos firmware-t kezzel kivalsztva, de mindnel ugyanaz a vegeredmeny, amikor a telon vegig futott mar a telepito csik dolgozik meg egy par percet, majd jon a hibauzenet a - 1 jelzessel. Sok referenciat talaltam hogy hardverhibara utalhat, csak furcsalnam hogy szoftveres frissites utan jelentkezne eloszor, nem volt ra utalo jel. Koszonet a valaszert
Annyit csinaltam meg, hogy feltettem reiboot progit amivel elmeletileg kileptetne a recovery reboot ciklusbol, de ugy tunik nem ment fel a firmware hibatlanul, mert annyit er el hogy az itunes csatlakoztato ikon helyett az apple logo marad egy 20-25 masodpercig mintha bekapcsolna normalisan, majd kikapcs. Van valami modszer esetleg feltenni ios-t itunes nelkul? Nem volt rajta jailbreak vagy barmi okossag, legtobbszor par nappal a frissitesek megjelenese utan fel is lett telepitve az update, nem tudok rola hogy beazott volna vagy barmi ilyesmi, egyedul szoftveres hibara tudok gondolni.készköszkész
-
buci30
addikt
-
kiiso
tag
válasz Gyurma_13 #125393 üzenetére
Gyurma_13
buci30
Gsx-rrGrat srácok a magyar-módi hozzáálláshoz! Egyértelműen nem garanciális problémáról van szó, felhasználó leejtette és berepedt az LCD. Bármelyik itthoni ASP megmondja hogy ez bizony user error, nem is értem ezeket a felvetéseket. Meg kéne érteni hogy a jótállás nem csak az a jog hogy a gyártó ingyen javít vagy cserél, hanem az a kötelesség is hogy vigyázol rá.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Gyurma_13 #125722 üzenetére
Ez így oké, de mivel átnézik nem hibásan kapod meg. Úgy kell felfogni hogy kapsz egy "új" telefont, mivel semmiben nem lesz másabb mint egy bontatlan. Néha olyanok szoktak lenni hogy a ház sérült (pl van rajta egy kis pont hiba), de ilyenkor küldenek másikat ha észreveszed.
-
takessz
senior tag
-
Jackie_Chan
senior tag
válasz Gyurma_13 #126689 üzenetére
Az a baj,hogy mig az unokatesom IDjét használtam az ő bankkártyájáról ment a lóvé. Mikor megváltoztattam mindent akkor az én kártyámat adtam hozzá.
Egyébként ezt a listát hol találom??
Mi a support magyar száma?[ Szerkesztve ]
"Az nem hozhat változást aki nem tűnik ki a tömegből!" "Sic Parvis Magna-Minden nagy dolog kicsiként kezdte" "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani."
-
MODERÁTOR
-
M@te
senior tag
válasz Gyurma_13 #130710 üzenetére
support "zárva" holnap nyit.
szerviz azt mondta hogy foglama sincs hívjam a supportot.
bár neten azt írják ha nem tudom a jelszót nincs lehetőség hozzáférni, ami azért abszurd mert tényleg nem adtam meg jelszót. annyira nem vagyok hülye hogy 6 nappal ezelőtti dologra nem emlékszem, főleg ha ilyen fontos.
mással még nem fordult elő ilyen?
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
legenda
válasz Gyurma_13 #135143 üzenetére
pedig nem mindegy, de olyannal én még csak a telekomnál találkoztam és ott is régebben, hogy ténylegesen újat adtak (a 3 munkanaposon kívül is).
Tibee86; olyan is volt, aztán ellentétes határozat is, illetékes is válogatja, hogy merre húz.
kagzer; úgy más a helyzet, akkor valóban nem kötelesek cserélni.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Gyurma_13 #135149 üzenetére
biztos vagyok benne, hogy svájcban nincs annyi ügyeskedő/ügyeskedés, mint magyarországon.
nem véletlenül kérik már be itt szinte minden esetben kivizsgálásra a készüléket, amiket régebben simán cseréltek bemondásra.
arról nem is beszélve, amikor apr illetékesek buknak be, akik besegítenek ismerősnek és üzletszerűen megy a felvásárolt beázott, törött...stb. készülékek trükkös cserélgetése felújítottra... (az ilyen módon elrontott cserés kihasználási arányt is az ügyfelek rovására kell behozni...)
nem egy ilyen ügyre szálltak rá mostanság, mert feltűnt, hogy az aprókon néhányan tömkelegével árulják a cserélt telefonokat - még ha nem is írják oda, hogy cserélt, hanem csak a jótállás intervallumából, vagy egyéb árulkodó jelből lehet sejteni/tudni.a másik oldala, hogy sok üzletben nincsenek tisztában a jogi szabályozással, csak az van bennük, amit anno betanítottak nekik - amikor még nem volt itthon függetlenül iphone készülék hivatalosan árusítva -, a változást már nem követik, pedig kellene.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Gyurma_13 #135149 üzenetére
Igen, ebben van a kulcsszó, ügyeskedés, visszaélések. Abszolút nem csodálkozok rajta, hogy nálunk nagyítóval megnézik a telefonokat ha leadja az ember gariztatni. Az csak egy jelenség, amikor valaki a fórumon rögtön azzal kezdi, hogy a saját hibáját hogy lehetne rákenni egy garanciális ügyintézésre (és szidja a gyártót, amikor az nem dől be ennek), a másik jelenség aki aprón hirdet, hogy segít cserélni a hibás telefont gyárira.
-
galaxys80
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Még egyszer kérek mindenkit hogy a rendelésekkel, szállítással kapcsolatos hsz-eket tegyétek már offba legyetek szívesek.
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen