- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
Hirdetés
-
LOGOUT
Interneteléréssel kapcsolatos problémak topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr-Pamacs
senior tag
válasz
Mr-Pamacs #118 üzenetére
Na mint kiderült nem a szolgáltatónál volt a hiba.
Történet:
Reggel fél 6-tól 7-ig próbálkoztam a kapcsolódással. Nem ment, panasz levél a szolgáltatónak (nagy nehezen) 7 órakor. Délután 1 körül hívnak hogy otthon vagyok-e mert jönne a szerelő megnézni. Mondom jöjjön. Szerelő kijön, probléma elmesél,nézegeti, rádugja a saját gépét, modemét, kért egy bemérést, mondja h ez jó, de lekéri a hibanaplót. Tényleg nem felőlem volt a hiba, elkezdi javítani. Kicserélte a fali aljzatot (még a régi fajta volt), lecserélte az oszlopról lejövő kábelnek a dobozát is a házfalán, megnézte a 2 oszlopon lévő toldást is. Lemászik, na mondom nem lesz olcsó, dobozok, kiszállás (szombaton), munkaidő... Kérdem mennyi. Semmi, cég fizeti (T-com). A hibanaplót nem zárta le, hogy ha baj van vele akkor szóljak be ujra és megy visszafelé a központ fel a hibakereséssel. Hétfőn jön a telefon hogy észleltem-e hibát, mert ha nem lezárnák a hibanaplót.Kellemesen csalódtam a T-comban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Elektromos autók - motorok
- Fujifilm X
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Gyúrósok ide!
- Napelem
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Újabb videón a Mafia: The Old Country
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest