Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob5
aktív tag
3.80 GHz - 1,296V [FSB: 280] set fsb -vel, biosból ugyanezen feszen nem tölt be az op.rendszer 10X380 ennyi volt a max fsb itt a vége
wall
A ritkábbak bírják eddig ahogy olvasgattam a neten, szerencsére a szorzónk az magas
-
Shaba
tag
Sziasztok!
Lécci segísetek. E2160 procim volt, de mivel nem igazán ment vele a GTA4, vettem egy E5200 - at (csak az asszony meg ne tudja
). Tuningban kezdő vagyok; hogyan tuningolhatnám fel új procimat 3 Ghz vagy feletti értékre? -
fagy53
nagyúr
Mivel az 5200 lazán viszi a 3.2GHz-et ami egyébként elég a tervezett VGA-khoz, ne sokat gondolkodj rajta! Ha meg konvertáláshoz is használod a gépet, 3.6-3.8GHz között gond nélkül megy csak hűteni kell jobban mint azt a gyári hűtő teszi. Annál is inkább mert fele a 2180-as hűtőnek!

-
Osynho
addikt
Igen, de a P31 gyengébb chipset + gondolom "L" verzió, szal gyengébb a tápellátása is. Ezért magyarázható a gyengébb teljesítmény. Az én esetemben nem hinném h a lap a szűk keresztmetszet. Ha cserélném a 2180at, nem a 3,2 ghz lenne a cél... Annyiért nem lenne értelme az egésznek
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fagy53
nagyúr
Nekem a 2160 a P35C-DS3 lapban tudta a 9x395-öt, de átrakva az EP31-DS3-ba 9x315-nél megáll és semmi sem segít rajta.
Nehéz lesz olyan 5200-est kifognod amely nem megy el 3.2GHz-et, általában ezt már a VID-en tudják. Én a P35C-s lapban használom a Wolfdale-t és nincs FSB problémám, bár a gyári hűtő miatt csak 3.7GHz-ig húztam. -
NFree
addikt
válasz
Killerlaca