Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
Lehet csak nekem új ez a dolog, hogy össze van kötve a kis 12V-os indítóakksi a nagy akksival a hibridben valamiféle konverteren keresztül.
Tegnap ellenőriztem a keréknyomást és gyújtásra tettem, hogy kapjon áramot a szivargyújtó. Csomagtartóban van egy elosztó, ami 3 részre osztja az egy szivargyújtó csatlakozót. Van rajta egy voltmérő, ami 12,4 V-ot mutatott mikor ment a levegőpumpa, ennyi az inditóakksi feszültsége. Mondom beindítom a motort, hogy ne merüljön nagyon le az akksi. Ráindítottam, de a motor nem indult be, csak az EV jel kapcsolt be. ( Ha nincs bekapcsolva a fűtés, akkor addig nem indítja a motort még hidegben sem amíg van szufla az akksiban, csak utána inditja a motort és kezdi tölteni a nagy akksit, de akkor nem áll le addig míg üzemmeleg nem lesz a motor.)
Ekkor elkezdett sokkal gyorsabban dolgozni a levegőpumpa, mintha kokaint szívott volna, a mérő pedig 14.8V-ot mutatni, anélkül hogy járt volna a motor. Ebből egyértelmű, hogy valamilyen módon tölti vagy kapcsolatban áll a két akksi egymással.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest