Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Avicularia
veterán
Lehet csak nekem új ez a dolog, hogy össze van kötve a kis 12V-os indítóakksi a nagy akksival a hibridben valamiféle konverteren keresztül.
Tegnap ellenőriztem a keréknyomást és gyújtásra tettem, hogy kapjon áramot a szivargyújtó. Csomagtartóban van egy elosztó, ami 3 részre osztja az egy szivargyújtó csatlakozót. Van rajta egy voltmérő, ami 12,4 V-ot mutatott mikor ment a levegőpumpa, ennyi az inditóakksi feszültsége. Mondom beindítom a motort, hogy ne merüljön nagyon le az akksi. Ráindítottam, de a motor nem indult be, csak az EV jel kapcsolt be. ( Ha nincs bekapcsolva a fűtés, akkor addig nem indítja a motort még hidegben sem amíg van szufla az akksiban, csak utána inditja a motort és kezdi tölteni a nagy akksit, de akkor nem áll le addig míg üzemmeleg nem lesz a motor.)
Ekkor elkezdett sokkal gyorsabban dolgozni a levegőpumpa, mintha kokaint szívott volna, a mérő pedig 14.8V-ot mutatni, anélkül hogy járt volna a motor. Ebből egyértelmű, hogy valamilyen módon tölti vagy kapcsolatban áll a két akksi egymással.
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik