Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73052) Avicularia


Avicularia
veterán

Lehet csak nekem új ez a dolog, hogy össze van kötve a kis 12V-os indítóakksi a nagy akksival a hibridben valamiféle konverteren keresztül.
Tegnap ellenőriztem a keréknyomást és gyújtásra tettem, hogy kapjon áramot a szivargyújtó. Csomagtartóban van egy elosztó, ami 3 részre osztja az egy szivargyújtó csatlakozót. Van rajta egy voltmérő, ami 12,4 V-ot mutatott mikor ment a levegőpumpa, ennyi az inditóakksi feszültsége. Mondom beindítom a motort, hogy ne merüljön nagyon le az akksi. Ráindítottam, de a motor nem indult be, csak az EV jel kapcsolt be. ( Ha nincs bekapcsolva a fűtés, akkor addig nem indítja a motort még hidegben sem amíg van szufla az akksiban, csak utána inditja a motort és kezdi tölteni a nagy akksit, de akkor nem áll le addig míg üzemmeleg nem lesz a motor.)
Ekkor elkezdett sokkal gyorsabban dolgozni a levegőpumpa, mintha kokaint szívott volna, a mérő pedig 14.8V-ot mutatni, anélkül hogy járt volna a motor. Ebből egyértelmű, hogy valamilyen módon tölti vagy kapcsolatban áll a két akksi egymással.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.