Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz confuser #36797 üzenetére
Ezzel csupán annyi a "probléma", hogy ebben a Hsz-ben megtakarítási számlát írtál, és nem értékpapírszámlát, és annak a díjára írtad, hogy min. 500 Ft negyedévente.
És akinek válaszoltál ő is megtakarítási számlát írt, és ő írta, hogy havi 500 Ft a díja a megtakarítási számlának. (amit nem tudom honnan vett amúgy)
Tehát teljesen más a kettő, amiket te írtál, és így teljesen más a tapasztalás is a megtakarítási számlához képest.Korábbi K&H hirdetményben volt egy ilyen:
"A K&H Bank értékpapírszámla vezetésének a díja akció keretében 2023. december 31-ig 0 forint, ha “rendszeres” befektetési jegyek valamelyikét választjuk. Az alapdíj egyébként a KBC Asset Management N.V. által kezelt alapok esetén 1500 forint, amit minden negyedév utolsó hétvégéjén kell megfizetni, vagy a számla megszüntetésekor. Egyéb értékpapír számlák esetén a számlavezetési díj 0,04 százalék, minimum 500, maximum 10 000 forint. 500 millió forint állomány fölött 0,04 százalék a díj." -
zoli62
addikt
válasz axioma #36791 üzenetére
Kösz. Van valahol egyáltalán ingyenes utalás mondjuk prémium ügyfélként? Én nem nagyon láttam ilyet. Push üzenetek is késnek az MBH alkalmazásból? E-Banknál sem frissülnek gyorsan az egyenlegek? Én mindenhol a netbankot favorizálom a mobilbankkal szemben, hacsak nem van olyan művelet, amit kimondottan csak mobilbankban lehet elvégezni. Van külön hitelkártyaszámla? Mennyibe kerül egy standard hitelkártya, mert gondolom virtuális nincs, csak fizikai?
-
confuser
senior tag
Én kb. 1 hónapja szüntettem meg a K&H számlámat és az értékpapírszámlámat is. Anno szerződéskor nem találtam meg a hirdetményekben az értékpapírszámla díját, felhívtam őket telefonon, és ott kaptam az infot, hogy a negyedéves állományi díja 0,04% min. 500 Ft. Azóta pedig tapasztaltam is, hogy így van, ennyit terheltek 3 havonta.
#36784 zoli62
MBH-ról nem tudok (még) nyilatkozni, de a K&H-nál van állampapír, én is azt vettem ott, ráadásul másodkézből is lehet pl. régi sorozatú PMÁP-ot venni. Ennek nyilván a kamatfordulók közeledtével egyre kevesebb értelme van, de működik. Amennyit egyelőre látok az MBH-ból (meg a hirdetményeikből), hogy óriási a káosz még mindig a fúzió(k) óta, pont ma reggel egy bolti eladó mesélte, hogy az MBH-nál dolgozik a felesége, és hevesen bólogatott a káoszra Emiatt persze nem kell feltétlenül elvetni őket, de én biztos nem választanám őket főszámlának. Inkább egy teljesen ingyenes csomag az összefoglalóból + Revolut a virtuális kártyák miatt. -
-
flash-
veterán
Sziasztok
Egy decathlonos penzvisszafizetésnel kérték a bankkartyam. Lehuztak majd jott a cib től ertesito:
"visszatérités varható" mely az elszámolaskor valik elerhetove.Ez mit jelent? Mikor kapom meg a penzt?
-
axioma
veterán
Na akkor a tegnapi nap, marad off-ban.
Felhivom a premium tanacsadot, kozli hogy o semmit nem tud tenni, semmit nem tud megkerdezni, max. atvaltja a csomagomat.
Inkabb mentem a kozelebbi fiokba, ahol raadasul a hitelt inteztuk. Vegulis egyebkent ertelmes ugyintezot fogtam ki. Kb. azt mondta amit sejteni lehetett, hogy ezt o nem tudja megoldani, DE legalabb felhivta a tarsosztalyt (igaz abbol is annyi lett, hogy a panaszrol me'g semmi hir - pentek a hataridejuk az elsore -, meg hogy a szerzodes nem modosithato (zsarolasra kotott Aktiv kapcsan), es ha en odairom az alairas melle, akkor o nem ellenjegyzi.
Amig telefonalt elkezdtem irni a panaszt. Sorban a torteneseket, mondtam hogy mind kulon panasztetel, be is szamoztam oket. Aztan hogy tuti legyen nyomatek ra, mondtam mikor jott a telefonos infoval, hogy kulon jogi tetel a kezbesitesi velelem megdontese, azt kulon papirozzuk. Hat o nem tud kulon, csak 1 db panasznyomtatvany van, igy kertem kettot: egy a hosszunak (bar abban is benne van a megdontes), egy a megdontesnek kulon. A nagyba beleirtam azt hogy nem kommunikaltak az sms-ig, hogy nem tudhattam meg a tartalma't a levelnek hiaba konyorogtem, hogy a nincs meg a 2 honap (1 nap hijan) igy tartalmilag is semmis, hogy beleirtak a hitelszerzodesbe hogy ennek a szamnak leteznie kell es aztan ok felmondtak 33 nappal kesobb egy 19 eves szerzodes alol ami velhetoen jogszabalyellenes de minimum tisztessegtelen uzleti gyakorlat, es hogy az ugyintezes/panasz elhuzodasa miatt a penzugyi zsarolas hatasara (kb. 2M ft) alairom az Aktiv-ra atszerzodest. Benne van az elvart megoldas is: vagy szedjek ki a hitelbol azt a kitetelt, hogy fizetnem kell ha nincs szamla, es akkor szunjon meg, vagy allitsuk vissza a hitelszerzodes elotti allapotot, kulonos tekintettel minden jogcimen megfizetett koltsegeimre, ideertve a kamatot is, es a korai megszunesnek semmi kovetkezmenyet ne alkalmazhassak ertsd buntitetel/visszafizetendo meg a htielkozvetitoi dij. Igazabol nekem ez a lenyeg: vagy szunjon meg a fszla ugy, hogy nem szivatnak a hitelen miatta, vagy akkor szuntessunk meg mindent es kerek MINDEN penzt vissza (igen, tudom, nem mind jogos, de ha ervenytelen a szerzodes akkor ervenytelen a kamatszedes is, ok is huzzak az idot mindenre, az legyen az o koltseguk, nem abba fognak belerokkanni). Ezen kivul nem anyagi karteritesi igenyt is bejelentettem (az okosoram bejelzett hogy 115 a pulzusom ulo helyzetemben... kozben tiltva lennek a stressztol orvosi okokbol).
Feltetelezem, a hitelt nem fogjak megszuntetni, bar a hercehurca utan az a megoldas tetszene jobban... a sohaviszontnemlatasra. -
axioma
veterán
-
vnorbi
aktív tag
Nem az ügyfelek pénzét viszik tőzsdére, hanem tulajdonrészt adnak a bankból bárkinek, akinek kell, ezáltal a bank által termelt nyereségből részesülnek a részvényesek.
Ennek két kockázata van:
- ha nem védik ezt le, akkor bekerülhet koncentráltan olyan új tulajdonosi kör, aki nem várt módon megváltoztatja a korábbi működést
- az állam szétadóztatja a bankokat (is), így a nyereség végül nem a részvényeseknél landol, hanem elveszi az állam (bár az elmúlt évek alapján a bankok elég ügyesek voltak az adók továbbhárításában, és a nyereségük növelésében, ami be is indította az adóemelési spirált, lásd tranzakciós illeték beígért eltörlése helyett emelés).
-
cocka
veterán
A Gránit és az üzenetei:
"a Gránit Bank meglévő törzsrészvényeit bevezették a Budapesti Értéktőzsdére. A pénzintézet új törzsrészvényeket is kibocsát, amelyeket 2024. november 26-a és 2024. december 11-e között a lakossági befektetők akár a bank mobilalkalmazásában vagy videobanki csatornáján is jegyezhetnek."
Még véletlenül se a netbankban!
a Gránit Bank versenyelőnye az, hogy ötvözi a tradicionális bankok és a fintech szolgáltatók értékeit.
Tényleg? És ők mitől lennének fintech? Egy fintechnek véletlenül nem az a lényege, hogy többdevizás számlát ad? Hogy pl. ha fontban akarok vásárolni, akkor legyen olyan fontszámlám, amihez idomul a hozzárendelt bankkártya elszámolási devizája? Magyarul nincs dupla konverzió, hanem rögvest tudok forintot fontra konvertálni és aztán fontban vásárolni?
Na ez az, amit a fintech tud, a Gránit meg nem tud. Sokat érek egy fontszámlával, ha mögé nem képesek font alapú bankkártyát tenni.Ha tőzsdére viszik az ügyfelek pénzét, akkor jól értem, hogy nő a kockázata annak, hogy bankcsőd lesz? Vagy nem közvetlenül az ügyfelek pénzével akarnak játszani?
"törzsrészvények jegyzésére a lakossági ügyfeleknek egyedülálló módon a Gránit Bank mobilalkalmazásában, a Gránit Bank videóbankjában, a bank két budapesti fiókjában, továbbá az MBH Befektetési Bank és az MBH Bank, mint alforgalmazó 40 kijelölt fiókjában, valamint az Equilor Befektetési Zrt.-nél személyesen vagy postán van lehetőségük."
Nem értem, hogy a sima webes netbankot miért kell mostohagyerekként kezelni. Helyette mehetsz a 9. kerületbe. LOL Végül is mi az a 184 km.
-
addikt
Az az értékpapírszámla lesz, negyedévente 1499Ft-ba kerül. De ha már legalább 500e Ft ott van befektetési alapokban, azért az kamatozik is valamennyit. Az megint más kérdés, hogy ez vagy pl. a fix 6,5-ös állampapír éri e meg jobban, mert sajnos eddig ebben az évben nem túl acélosak a kamatok ezeknek az alapoknak.
⏺︎ Bankot váltanál? Küldök meghívót! ⏺︎ A Gránit banknál akár 50.000 Ft-tal, a Raiffeissennél akár 60.000Ft-al is gazdagabb lehetsz! ⏺︎ Vásárolnál? Alza Plus+ éves előfizetés most 20%-kal olcsóbb! ⏺ ⏺ Részletekért keress priviben
-
vnorbi
aktív tag
2023 decemberében nyitottam Erste George számlacsomagot ajánlókóddal és online nyitási kedvezménnyel. Az ajánlóprogramos kedvezmény feltétele 6 hónap megtartás, az online nyitási jutalom feltétele 24 hónap, és mindkettő előírta, hogy kellett bankkártyát igényelni a számla mellé, de az aktiváláson túli követelményt nem találtam a kártyával kapcsolatban.
Lenne annak hátrányos következménye, ha most így évforduló előtt visszaadnám a kártyát? Nem fő bank, csak kisebb utalásokra használom, fölösleges lenne kicsengetni a második évre az éves díjat.
-
nagyúr
-
zoli62
addikt
Közben tovább nézelődtem. Az MBH-nál a Orémium számlacsomagnak kedvezőbb feltételei vannak, mint a K&H-nál, és ráadásul a mobil alkalmazásuk sem annyira fapados. Prémium számlát is lehet online nyitni a Blackhawk Frida keretében, a K&H-nál csak személyesen, és nincs benn az akcióban, valamint több feltétele van. MBH-nál vannak jó befektetések, és állampapír is van, nem úgy, mint a K&H-nál, ahol ebből a szempontból korlátozottabbak a kehetőségek. Mi szól az MBH ellen?
-
RR-13
őstag
Nem tudom pontosan melyik megtakarítási számláról beszéltek, de jelenleg egyiknek sincs havidíja a KH-nál, és amúgy meg nem 500 Ft lenne, ha lenne.
Ezért érdekelne, hogy pontosan honnan vettétek ezt az 500 Ft -os havidíjat a KH Megtakarítási számlával kapcsolatban
És amúgy valóban nem is negyedévente terhelnék, ha lenne díja, akkor sem.[ Szerkesztve ]
-
zsola400
aktív tag
Mikor én neztem kb. 1 hónapja a Raffi (szintén Premium) Revoluthoz képest 4-6ft-al rosszabb árfolyamon váltott volna.
Én az Erste értékpapír számlára így csináltam: Revora huf kártyás feltöltés, itt átvált euróra innen közvetlenl utalás Erstehez, ez végig ingyenes. A Wise-t még megnézheted, hogy vált, mikor én csináltam a Revo váltott a legjobban. Érdemes megnézni a váltási árfolyamot nagyobb összeggel, amennyit szeretnél váltani, mert van ahol sávos az átváltás jutaléka. -
Llew
senior tag
válasz zoli62 #36763 üzenetére
OTP-sként az év elejei akcióban nyitottam K&H számlát, részben a nyitási bónusz, részben amiatt, hogy megnézzem milyen és ha olyan váltsak. Viszont most úgy vagyok vele, hogy nem tartom meg, hanem decemberben megszüntetem.
A miértek:
- használható, technikailag rendben lévő (nem volt vele gondom sosem) E-bank és a Mobilbank, de az OTP-éhez képest szerintem fapadosabb, kevésbé átlátható és felhasználó barát felületek.
- Gyakorlatilag nincs push (ahogy #36774 vacs írja korlátozott esetekben és az is használhatatlan)
- Fizetési kérelmet csak fogadni tudsz, indítani nem. Pedig az átutalási díjak kijátszására ez fontos lenne.
- Nem tudom kihozni 0-ra a számlavezetést szemben az OTP SMART csomaggal:
A K&H okos minimum plusz csomag 1084 Ft-os számladíja 0,ha a számládra beérkező havi összeg eléri a mindenkori nettó minimálbér összegét ÉS a banknál elhelyezett megtakarításaid összege eléri az 500 000 forintot.
Ez jól hangzik, DE az 500e megtakarításhoz megtakarítási számlát kell nyitnod, aminek pont min 500 Ft a havidíja. A 2. évtől a kártyadíja is magasabb mint az OTP-é (igaz csak ~500 Ft-tal. 4064 vs 3502)
- webkártya nekem nem hiányzik, de nincs ha kéneAz emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
axioma
veterán
bocs, meg akartam irni a mai fejlemenyeket is, de kozben a melobol hianyoztam 2.5 orat igy azzal kellett kezdenem hogy bepotlom, plusz van mas, konkret idohoz kotott feladatom, de jonni fog
tldr: kezbesitesi velelem megdontese es egy 5 oldalnal hosszabb (jo, kezzel irva) panasz beadva, aktivra atvaltva (a hitel miatt nem szunhet meg a szamlaszamom mert azonnal beterhelnek plusz utana ha nem nyerek mert kitalalnak valamit az ugye majd 2M veszteseg, de beleirtam hogy zsarolasnak engedve)
amugy hivatalosan tegnap se tudtam meg, csak nemhivatalosan -
vacs
veterán
válasz zoli62 #36763 üzenetére
A K&H E-bank kb hibátlan, a mobil app is remek!
De, nincs virtuális kártya és nincs push értesítés se (illetve bohóckodnak valami béna push-al, de csak 15 000 felett és nulla információt tartalmaz, így néz ki képen)!(^)(>.<)(^)
-
RR-13
őstag
válasz axioma #36772 üzenetére
Most akkor voltál-e benn "verni az asztalt", vagy mi történt? Mert semmit nem értek.
Nem az sms alapján kellett (volna?) megtámadni a kézbesítési vélelmet.
Hanem az alapján, amikor nem hivatalosan értesültél róla, vagyis tegnap (?)."(sima panaszpapirra tudtam csak azt is leirni, de direkt kertem hogy kulon legyen"
Most egyébként én már nem tudom követni mit csinálsz.
Akkor mit írtál le ma, és hol sima papíron, külön
Akkor mégis leadtál külön egy kézbesítési vélelem megdöntési kérelmet, vagy mi volt az, ha nem ezNagyon fontos kiemelni, hogy egyáltalán nem függ össze a számlád megszüntetéssel a kézbesítési vélelem megdöntésére irányuló kérelem beadása, mert azt később is belehetett volna adni (határidőn belül), ha már közben lezárták a számlád.
A lényeg ebben, hogy hosszabb távon ne érjen sérelem, és ha helyt adnak a kérelemnek 15 naptári napon belül, akkor a számlákat újra meg kell nyitniuk, mivel hatálytalan az összes következmény, ami a részedre nem kézbesített felmondásban le volt írva.Te végig azzal foglalkoztál, hogy 1 napod van csak, és semmire nem elég.
Tévedtél, mert ezt jogilag nem így kell nézni.
Kicsit úgy érzem, hogy teljesen feleslegesen próbáltam elég részletesen segíteni neked. -
axioma
veterán
Nezd, a kezbesitesi velelem megdontese csak akkor jatszhatott volna, ha
1. az sms napjan tudom ezt a kodszot (btw az se volt biztos, hogy az sms volt hibas, vagy tenyleg kuldtek... addig mit tudnek megtamadni amig se level se ragszam, semmi nincs)
2. a bank betartja, hogy 15 naptari es nem munkanap alatt valaszol (sima panaszpapirra tudtam csak azt is leirni, de direkt kertem hogy kulon legyen, es a panaszra 15 munkanap van)
3. es azt valaszolja hogy elfogadjak hogy megdolt
4. es ezt sikeresen(!) atviszik a sajat rendszerukon
5. mindezt ma delutan 4-ig.
Minden mas esetben marad a megszunes vagy zsarolasnak engedelmeskedes.
Abban igazad van, hogy a premium select szamlacsomagot mint ilyet nem akartam "megmenteni". Ha barmelyiknek igazat adnak, na sag schon, kikuldik ujra szabalyosan, onnan indul a 2 honap. En a jelzaloghitel-szerzodesre vonatkozo kitetelt szeretnem leginkabb kiirtani, aztan agyo" Raiff, var az Unicredit. Oszinte leszek, ha nem lenne benne a hitelszerzodesben, tuti nem kuzdottem volna ennyit sem, van nekem koszonom eleg bajom, panaszkodtam volna de hogy ott uljek 2.5 orat es alairjak valamit amit nem akartam volna, hat annyit nem ert volna meg.[ Szerkesztve ]
-
kircsi21
csendes tag
válasz werszomjas #36769 üzenetére
Én egy hónapja nyitottam, kérdeztem én is az ügyintézőt és azt mondta, hogy eddig folyamatosan hosszabbítgatták, ő 9 éve van ebben a csomagban. Garancia természetesen nincs rá, hogy 2 év múlva is hosszabbítva lesz.
-
RR-13
őstag
válasz axioma #36768 üzenetére
Ezek szerint nem írhattam le elég részletesen a vélelem megdöntésére irányuló kérelem fontosságát...
Csakis ezzel a kézbesítési vélelem megdöntésre irányuló kérelemmel tudtad volna elérni, hogy felfüggesszék a holnapi számlazárást. Persze bele kellett volna írni ezt is.
Úgy érzem, mintha ténylegesen nem is akartad volna "megmenteni" a számlád, vagy a számlacsomagod, pedig itt mindenre, minden folyamatra részletesen megkaptad a segítséget.
És nem ma van az utolsó nap a számla zárása szempontjából..., ha ma zárnák le az is jogsértő. -
werszomjas
addikt
Használ valaki céges UniCredit Partner Prestige számlát?
Teljesen jónak tűnik, minden 0Ft, viszont a kondíció 2 évig él. Ez folyamatosan hosszabítva van, vagy mi a tapasztalat vele?
Rafi-tól vagyok kénytelen eljönni.üdv
-
axioma
veterán
Ez se azonnali, szoval sokra nem megyek vele:
12.5 Amennyiben a Bank írásbeli értesítését az Ügyfél által legutóbb megadott címre postai úton, általános küldeményként küldi, annak kézhezvételét a küldemény feladását követő ötödik naptári napon vélelmezni kell. A Bank által az Ügyfél fenti címére tértivevényes és/vagy ajánlott, avagy egyéb könyvelt levélpostai küldeményként postára adott értesítéseket, küldeményeket az ügyféllel közöltnek, részére kézbesítettnek kell
tekinteni akkor is, ha a küldemény ténylegesen kézbesíthető nem volt, vagy arról a címzett nem szerzett tudomást, mégpedig az e küldeménynek az igazolt postára adása napjától számított ötödik napon. Fogyasztói szerződések esetén az Ügyfél a kézbesítési vélelmet jogosult megdönteni, amennyiben igazolja, hogy az értesítést önhibáján kívül nem vehette át. A kézbesítési vélelem megdöntése iránt az Ügyfél a kézbesítési vélelem beálltáról való tudomásszerzést követ 15 napon belül terjeszthet elő írásbeli kérelmet a Banknál. A
kérelem benyújtásának a kézbesítési vélelem beálltától számított 6 hónap elteltével nincs helye. A kérelemben elő kell adni azokat a tényeket, illetve körülményeket, amelyek az Ügyfél részéről az önhiba hiányát valószínűsítik. A kérelem elbírálásáról a Bank a kérelem benyújtásától számított 15 napon belül tájékoztatja az Ügyfelet. Ha a Bank kérelemnek helyt ad, a vélelmezett kézbesítéshez fűződő jogkövetkezmények hatálytalanok
és a kézbesítést a szükséges mértékben meg kell ismételni.Szoval van 15 napjuk valaszolni, nekem meg van 1 napom, sot 15 napom ugye az eszlelestol (sms) se nagyon volt (ha munkanapban szamoljak, mint minden mas panaszt).
-
axioma
veterán
Felhivtam a premium ugyintezot mivel nem reagalt a levelemre, es o csak egyet tud: atkotni masra. Ugyhogy akkor megyek asztalt verni a kozelebbi bankfiokba. Allitolag ma van az utolso nap, nem holnap.
-
axioma
veterán
Egyelore (iden) me'g ingyen tudod a meglevo kartyadat pakolgatni mobilappban a forint/deviza szamlak kozott, nincs ertelme kikerni kulon kartyat.
Arfolyamot nem tudok, de amikor nyar vegen probaltam, rohadtul nem hivtak vissza hogy egyedi arfolyamba mit ajanlananak 40e usd-re. Premium ugyintezes, ujfent.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Valakinek van tapasztalata Raiffeisen EUR devizaszámlával, hogy milyen árfolyamon lehet mostanában váltani bankon belül pl. a Revoluthoz, Wisehoz képest? Vagy hol lehet ezt esetleg megnézni? Még a Premium Gold 2.0 csomagban vagyok.
Forintot váltanék euróra, majd azt utalnám tovább ERSTE TBSZ számlára. Ehhez gondolom kelleni fog egy bankkártya is, amivel be tudok fizetni pl. Revolutra, ahonnan ingyenes az ERSTE felé az utalás --> erre egy sima Raiff virtuális kártyát terveztem igényelni 2400 forintért.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
zoli62
addikt
Elgondolkodtam a bankváltáson, OTP-nél vagyok jelenleg. Mik a vélemények úgy általában a K&H-ról? Jó lenne, ha lehetne virtuális számlát is használni a fő számla mellett, illetve virtuális bankkártyát is. A tranzakciókról push üzeneteket szeretek kapni. Mi a vélemény a K&H E-bankról, illetve a Mobilbank alkalmazásról? Az OTP--é ebből szempontból elég kiforott, bár az új mobilbank még nem a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Oh, hat itt senki nem mert semmit se mondani, az teny. Szerintem tologatjak jobbrol balra, mivel a hitel is bele van keverve, a premium is, meg a panasz is, majd a masik ketto megoldja (plusz erzik hogy engem csak ugy nem raznak le, sot vszinu a tavaszi MNB feljelentessel mar ossze tudtak kotni a nevem).
Mar kimondottan orulnek ha felmondanak a htielt is, es ez egy sokkal rondabb szakitas lesz mint a KH-nal volt... -
RR-13
őstag
válasz axioma #36760 üzenetére
Értem már a részleteket, amiket leírtál.
Én biztos, hogy most a kézbesítési vélelem megdöntésére adnék be azonnal egy kérelmet (a részleteket leírva, és alátámasztva).Aztán utána, akár személyesen is próbálhatsz megoldást kérni egy bankfiókban, de ha nem adsz be kérelmet a kézbesítési vélelem megdöntésére, akkor nem sok esélyed lesz, ugyanis a kézbesítési vélelem megdöntésre irányuló kérelem az kiemelt szintű jogi eszköz, azt nem vehetik félvállról, ha beadod akár ma is, azzal előrébb leszel.
A többi panaszt meg majd úgyis kimagyarázzák, de a panaszokkal nem nyersz egyébként sem időt, és csak akkor van esélyed, ha a "panasz" illetve kérelem a kézbesítési vélelem megdöntésre irányul.A kézbesítési kísérlet elmaradására, és az értesítés hiányával kapcsolatos bizonyítást, tanúk által tett nyilatkozattal megfelelően lehet igazolni a bank felé, amit el kell fogadniuk.
Az ilyen nyilatkozat alaki formája nagyon fontos, ezért pl. ilyen (word-ben megírt, és .pdf-be konvertált) nyilatkozat hitelesítése teljes bizonyító erejű magánokiratnak számít, ha AVDH hitelesítéssel látjuk el, amit ügyfélkapus regisztrációval belépés után tud elhelyezni a megírt .pdf nyilatkozatra.
Ebben az esetben a nyilatkozatokra nem szükséges tanú aláírása, és a nyilatkozó saját kezű aláírása sem.Az nagyon furcsa, hogy sosem mondták, hogy visszahívnak telefonon még aznap (lehet, hogy nem abba a körbe tartozik ezen, panaszod, ami akár telefonon is orvosolható?), mert én eddig 2 esetben adtam le panaszt telefonon náluk, és mindkét esetben visszahívtak kb. 30 perc múlva, és meg is beszéltük a panaszt, és le is zárták a kérésem teljesítése mellett.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Van: 2 panaszazonosito a 488-488-rol [az egyenerteku az irasos panasszal], ossz 5 telefonos beszelgetes rogzitve szumma 2 ora felett (fiokban nem voltam, az nem rogzitheto), es minden telefonalaskor egyesevel elmondtam rengetegszer, persze bele is irattam, a 60 nap ujrainditasat is, igy ertsd.
Nekem mindig azt mondtak, hogy 15 munkanap az ugyintezes, szo nem volt arrol hogy visszahivnak 1 oran belul, hiaba premium es hiaba panasz. Akkor is amikor mondtam, hogy az 29-en jar le a legelso (sms utan 2 perccel hivtam kb), ami a 27-ei hataridejukon tul van. Mult penteken is mondtam hogy surgosseget usse mar ra, mert nem tehetik meg hogy nem tudok lepni semmit az o idohuzasuk miatt, akkor is csak annyit mondott hogy biztos "azonnal" megnezik. De akkor mi a francert nem tortenik semmi most mar tobb mint 2 hete, tobbedik panaszra?
Igen, a 12.5-re hivatkozassal megyek be holnap, szena vagy szalma, de akkor megy az uj panasz hogy nem engednek elni vele es belezsarolnak egy masik konstrukcioba. Csak rohadtul nem kene ez az egesz a legnagyobb melos hajtas kellos kozepen... persze munkaidoben, mert mikor... -
RR-13
őstag
válasz axioma #36758 üzenetére
"(az hogy mindenkinek 15x ismeteltem el az nem eleg nyomatekos kikeres?)"
Nem. Mert vagy írásos panaszban kellett volna ezt rögzíteni, hogy kikéred a felmondási dokumentumot, vagy telefonos panaszban rögzíteni, és ott még kikérni a panasz azonosítóját is, mely esetben, ahogy fentebb írtam 15 munkanapon belül választ kellett volna adniuk (ha kb. aznap nem hívnak vissza megbeszélni a panaszt), és mellékelniük kellett volna a felmondás egyik példányát.
Mivel te nem adtál le hivatalos panaszt telefonon, és írásban sem, ezért nem küldték ki ismét.
"ketto hete konyorgom a szovegezesert is!"
Amennyiben ezt a felmondás szövegezésére érted, akkor szintén nem elég ez, ahogy írtam csakis panaszban rögzített kérés esetén kötelesek kiküldeni ismét a felmondást.A 0680 488-488-as számot felhívhatod, ahol beazonosítod magad, és kéred, hogy rögzítsék panaszban a kézbesítési vélelmed megdöntésére irányuló kérelmed, és a felmondás hatálytalansága, és semmissége miatt, a záró dátum helytelen kiszámítása okán, azokra hivatkozva, amiket fentebb is írtam.
Az ügyintéző rögzíti a panaszt, és elmondja az azonosítóját, majd elvileg tájékoztat arról, hogy még a "mai napon" vissza fognak hívni a panaszkezelőtől.
Remélhetőleg vissza is hívnak majd a 061 486-5124-es számról. (ez a közvetlen számuk, de nem ezt kell hívni elsőnek)Abban igazad van, hogy ügyfélként alappal várjuk el (főleg prémium ügyfélként), hogy abban az esetben, ha nem kaptuk meg a felmondást (és ezt látják), akkor ismét kiküldjék, vagy sms-t írjanak azonnal a felmondás tényéről (nem csak 1,5 hónappal később), vagy felhívjanak az érdemi tájékoztatással, de sajnos ez nem kérhető számon rajtuk.
Csak az Erste Bank küldi ki kétszer a felmondást, de nekik sem kötelességük, de a gyakorlatuk ezt mutatja.
A fentebb javasolt telefonos panaszban, ahogyan írtam, kézbesítési vélelem megdöntése iránti kérelmet is beadhatsz (talán ez a fontosabb, és célravezetőbb), a határidő számítás miatti semmisség mellett.
A Raiffeisen Üzleti Feltételek 12.5 Pontja:
"12.5 ... A Bank által az Ügyfél fenti címére tértivevényes és/vagy ajánlott, avagy egyéb könyvelt levélpostai küldeményként postára adott értesítéseket, küldeményeket az ügyféllel közöltnek, részére kézbesítettnek kell tekinteni akkor is, ha a küldemény ténylegesen kézbesíthető nem volt, vagy arról a címzett nem szerzett tudomást, mégpedig az e küldeménynek az igazolt postára adása napjától számított ötödik napon.Fogyasztói szerződések esetén az Ügyfél a kézbesítési vélelmet jogosult megdönteni, amennyiben igazolja, hogy az értesítést önhibáján kívül nem vehette át. A kézbesítési vélelem megdöntése iránt az Ügyfél a kézbesítési vélelem beálltáról való tudomásszerzést követ 15 napon belül terjeszthet elő írásbeli kérelmet a Banknál. A kérelem benyújtásának a kézbesítési vélelem beálltától számított 6 hónap elteltével nincs helye. A kérelemben elő kell adni azokat a tényeket, illetve körülményeket, amelyek az Ügyfél részéről az önhiba hiányát valószínűsítik. A kérelem elbírálásáról a Bank a kérelem benyújtásától számított 15 napon belül tájékoztatja az Ügyfelet.
Ha a Bank kérelemnek helyt ad, a vélelmezett kézbesítéshez fűződő jogkövetkezmények hatálytalanok és a kézbesítést a szükséges mértékben meg kell ismételni."
Amennyiben 2024. szeptember 23. napján adták postára, akkor a vélelem csak 2024. szeptember 28. napján "állt be", a tudomásszerzésed az sms értesítés küldésével kezdődhetett, illetve, amikor nem hivatalosan megkaptad a felmondást (melyet valahogyan igazolnod kell majd) és mivel a 6 hónap még nem telt el, ezért beadhatod a vélelem megdöntésére irányuló kérelmet is.
A kérelmet azonnal be kellene adni, és az alapján felfüggeszthetik a szerződések lezárását is, illetve, ha hatálytalannak minősítik a felmondás utolsó napját, és a kézbesítési vélelmet, akkor visszaállítják az eredeti állapotot (vissza kellene) legalább arra az időre, amikor majd a két hónap letelik a most átvett felmondástól számítva.
Én többet nem nagyon tudok segíteni szerintem.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
ugyanazt a szept.23 levelet kaptam en is, mint itt tobben
szept.26-an volt az allitolagos kezbesitesi kiserlet
1 oran belul??? Van valami csoda telefonszamod erre? ketto hete konyorgom a szovegezesert is! (az hogy mindenkinek 15x ismeteltem el az nem eleg nyomatekos kikeres?)
A semmisseg jogilag megall (bar jo lenne ha ezt a valos indokok alapjan es nem az 1 nap jogaszkodassal ismernek el), de itt az en problemam a hitelszerzodesbol:
"A Havi jóváírási kötelezettség és elvárt tranzakciószám nem teljesítéséért felszámított díj havonta ……… Ft a jelen szerződés aláírásának napján. Amennyiben a jelen szerződés fennállása alatt az adós jelen alpontban megjelölt bankszámlája bármilyen okból megszüntetésre kerül, az Adós jelen szerződés aláírásával hozzájárul ahhoz, hogy minden további jognyilatkozata és előzetes értesítése nélkül a Havi jóváírási kötelezettség és elvárt tranzakciószám nem teljesítése esetén felszámított díj összegével a Bank minden hónapban megterhelje a Törlesztési számlát."
Szoval ha holnap nem nyilvanitjak semmisse, akkor vagy hagyom megszunni, es egybol szopok 19 evre, vagy hagyom magam zsarolni, es valtok Aktiv-ra (elotte persze jol leutalom rola a penzt).
Amugy a leginkabb verlazito nem is az, hogy 2 hetig semmit nem reagaltak, hanem az elotte levo 6(!) het, amikor hozzajuk visszaerkezett a "nem kereste", es kozben _koteleznek arra, hogy legyen mukodo telefonszamom (termeszetesen mindig elerheto vagyok rajta), van mobilbank, netbank, sms, telefonhivas, beszeltem mas miatt (masodik kartya visszaadasa) az ugyfelszolgalattal es mindezek egyike't se probaltak hasznalni arra, hogy ertesitsenek, pedig tudtak, hogy csak velelmezes miatt kezdodott el. Ezt a "premium" minoseget akarna'k eladni a plusz-ban? Nevetseges... -
RR-13
őstag
válasz axioma #36755 üzenetére
Ismét elolvasva, amiket leírtál, abból én azt következtetem ki, hogy korábban, elég nyomatékkal nem lehetett kikérve a felmondás másolata, mert akkor azt a panasz hatására meg kellett volna küldeniük 15 munkanapon belül, amitől nem térhetnek el.
Nemrégen itt tanácsoltam, hogy kérd ki a felmondást, és a feladási igazolást, amit gondolom megfogadtál, és ez alapján ma a prémium ügyintéző ki is küldte ezeket, soron kívül.
Bár a felmondáson lévő pontos dátumot nem írtad le, és a kézbesítési kísérlet napját sem, így én a dátumokat pontosan nem is tudom követni, de azt tanácsom, hogy hívd fel az ügyfélszolgálatot holnap reggel, majd panaszban rögzítsd az alábbiakat (ha az általad ismert pontos dátumokhoz viszonyítva azok megállják a helyüket), és elvileg még holnap vissza fognak hívni (1 órán belül) a panasszal kapcsolatban, ahol a panaszkezelővel talán jobban meg tudod értetni, hogy ez így nincs rendben, és intézkedjenek haladéktalanul a felmondás visszavonása miatt.
Amennyiben nem vezet eredményre a telefonos panaszban az egyeztetés, vagy nem hívnak fel, akkor még holnap írj nekik semmisségre történő hivatkozással egy levelet (vagy panaszt) az alábbi hivatkozásokkal (is):
A pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 17. § (4) bekezdésében ki van kötve az is, hogy "Két hónapnál rövidebb felmondási idő kikötése semmis".
(4) "A felek a keretszerződésben kiköthetik, hogy a határozatlan idejű keretszerződést a pénzforgalmi szolgáltató a 8. §-ban meghatározott módon felmondhatja. Két hónapnál rövidebb felmondási idő kikötése semmis kivéve, ha az ügyfél a keretszerződésben foglalt kötelezettségét súlyosan vagy ismételten megszegte."
Forrás - Wolters Kluwer - Minden jog fenntartva!Mivel a felmondásban a szerződés(ek) zárásának napját nem a két hónapos minimum felmondási idő alapján határozták meg (hiába írták bele, hogy két hónapos felmondási idővel mondják fel), mert elvileg a két hónap nem 2024. november 27. napján telik le, főleg a kézbesítési vélelemben írt 5 nappal együtt, ezért a felmondásuk jogilag semmisnek tekintendő, akkor is, ha esetleg megoldásként pár nappal meg akarják hosszabbítani a felmondási időt.
A jogszabály teljes semmisséget ír elő a nem két hónapos felmondási idő kiszabása esetére, tehát nincs lehetősége a banknak a hosszabbításra, csakis új - 2 hónapos számítással történő - felmondás küldése lehetséges, a korábbi visszavonása vagy törlése mellett.A fentiek alapján kérd őket, hogy azonnal vonják vissza, vagy töröljék a jogsértő, semmisnek tekintendő felmondást.
-
axioma
veterán
off, mert sztem van aki unja
Na MA, es nem hivatalosan hanem szivessegbol, elkuldte a premium ugyintezom a levelet amit kikuldtek, meg a postai igazolast. Mivel nem hivatal kuldte a levelet, ezert csak 1x probaljak kezbesiteni. A hiba csak az, hogy tuti100 hogy akkor amikor mondtak hogy hoztak volt otthon 2 ember is. Na meg hogy a postaladaba semmi nem kerult, ez max. a videobol derulhet ki (bar nem biztos hogy megvan de talan).
Szoval vagy holnap van az utolso napom vagy holnaputan valtani. Se jogaszt, se felettes szervet, se senkit nincs idom megkerdezni igy, hogy 2 honap helyett 2 napom van, az is csak nemhivatalosan.
""Mivel a bankszámla díjcsomag váltásra mostanáig nem került sor, a Raiffeisen Bank Zrt. (1133 Budapest, Váci út 116-118., a továbbiakban: Bank) az Önnel kötött pénzügyi szolgáltatások nyújtására vonatkozó Keretszerzõdést - ideértve a Premium Banking Szolgáltatások nyújtásáról szóló szerzõdés kiegészítést is - a Bank Általános Üzleti Feltételei (ÁÜF) 1. Rész XX. fejezet 20.3. pontja és a pénzforgalmi
szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 17. § (4) bekezdése alapján legalább 2 hónapos felmondási idõvel felmondja.
Tájékoztatjuk, hogy jelen felmondásra tekintettel a ... számú bankszámlái (ft, eur, gbp, usd szamlaszamai felsorolva) figyelembe véve az ÁÜF 1. Rész XII. fejezet 12.5. pontjában foglalt kézbesítési szabályokat is 2024. november 27. napján bezárásra kerülnek.
Namarmost a kezbesitesi szabaly naluk az 5. napon kezbesitettnek tekintendo. Ami 23-atol 27-ig amugy is csak 4 nap, szoval valoszinuleg naluk 60 nap van beallitva 2 honap helyett (azaz szept. 28-atol szamolnak), mar ez is milyen kicsinyes.
Arra nagyon kivancsi vagyok, hogy a 12.5 alapjan holnap hajlandoak-e a jogkovetkezmenyt megszuntetni. Ezt konyorgom 2 hete. Igen, felmondjak, igen, talalok megoldast, de kell az a 2 honap. -
merqree
őstag
válasz peetie1 #36751 üzenetére
Hááát ezt nem igazán értem hogyan kivitelezhető.
SMS telefonra érkezik, akár rá van dugva a telefon, akár nem. (Nekem nem csak telefonra érkezik, hanem az iPadra is, de ez mellékes)
Ilyen esethez, ami történt kell pár dolog: kártya adatok, és telefonszám. Simán lehet, hogy valamelyik webshopból szivárgott ki.Ami védelmi lehetőséget látok, és nem a kártya limittel való játszadozás, az az, hogy pl 100ezer forintosával lekötök betéteket. Nem kamatozik, de nem is látszódik felhasználható egyenlegként. Ha nagy összeget akarok kártyával kifizetni, akkor a szükséges mennyiséget "feltöröm", és kész.
-
bigdady
nagyúr
Merqree: jogos
Más: Granitnál a devizaszámlák ingyenesek jól emlékszem? Most lesz 1 éves fordulóm de nem találom.
Idén júniusi deviza bankkártyáknak meg 2 évig nincs díja ha jól emlékszem vagyis 2026.06 hóban lesz elsőnek ugye (harmadik év)?[ Szerkesztve ]
-
Peetey91
senior tag
válasz bigdady #36745 üzenetére
Nekem is ez jutott eszembe, vagy nem tudom manapság ilyen VOIP klónozás (?) működik-e. Tekintve, hogy már tudnak úgy hívást indítani, hogy pl. az én számomat jelzi ki a hívott félnek.
A telómon sem hiszem, hogy lenne bármi, iPhone 12, gyakorlatilag gyári alkalmazásokkal és egy-két mindenki által is használt programmal, semmi mod meg hülye játékok.
Persze valahol kell legyen egy hiba a láncban, mert valahogy összejött nekik.[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Peetey91 #36743 üzenetére
Hekkereik is tudják melyik bank van mindig átalakulás alatt sok rendszerrel folyton it leterheltséggel hibákkal tele vagy kinek gyenge a védelmi rendszere (ilyen geo nincs is szerintem ott).
Csak egyféleképpen vásárolhatnak hogy nem kapsz róla semmit hogy nem a te gpay-edhez van adva, sajátjukhoz adják. Ehhez viszont meg kell szerezni az sms jóváhagyó kódot ami a te telefonszámodra megy, vagyis szerintem a telefonodon van egy ilyen ennyi. És ezen új bankkártya sem segít mert ugyanúgy megszerzik az adatiat amikor fizetsz vele és a jóváhagyó sms-t is szintén újra. Újratelepítés segít, de akkor meg rendőrségen nem tudják megnézni (ismerősét bekérték)[ Szerkesztve ]
-
Peterhappy
őstag
válasz Peetey91 #36743 üzenetére
Fraudoztam sok-sok évvel ezelőtt, akkor elfogadóhely-kódok szerint jöttek fel az értesítések, és ügyintéző-függő, mit talál gyanúsnak, mit nem.
Akkoriban pl. egy ilyen Bp-Stockholm-Bp esetet nem jelzett volna a rendszer, hacsak valamelyik tranzakció nem gyanús elfogadóhelyes.
Volt pár elfogadóhely és pár ország, ami szinte kivétel nélkül feljött, és volt ezek kombinációja, amik instant telefont jelentettek (nagy összegű szerencsejáték befizetés, törökországi ékszervásárlás stb.), s ha nem értük el a tulajdonost telefonon, azonnal zártuk (nem tiltottuk) a kártyát.Bankfüggő is lehet a dolog (ki milyen szoftvert használ), és gyanítom, hogy most egy nagyobb összegű Revolut utalás is bejelez.
~15 éve még nem volt Revolut. -
Peetey91
senior tag
válasz pdr755 #36741 üzenetére
Kíváncsi vagyok, kivizsgálás alatt van az ügyem, a telefonos ügyintéző semmit nem tud mondani, majd emailben kapok határozatot.
@eboostr
70-100 ezreket terheltek be négyszer. Ez alá nem nagyon emel az ember limitet, nekem 300 ezerre volt állítva.
Itt az a gond, hogy hogyan tudtak úgy vásárolni, hogy a kártya gpayhez adásáról nekem semmi visszajelzés nem jött.Vagy, hogy 6 órakor még Budapesti étteremben fizetek, este 8-kor meg svédországban vásárolnak vele, majd 11-kor megint Budapesten. Ez hogy nem jelez be a rendszerüknek.
Van osztrák Raiffeisen számlám, ott amikor Revolutra (Litván cím) akartam utalni egyből jött a telefon (hétvégén), hogy én kezdeményeztem-e.[ Szerkesztve ]
-
pdr755
tag
válasz petike2014 #36734 üzenetére
Ilyen volt már másik banknál is tömeges formában? Mármint itthon?
Most nincs kedvem végigolvasni a topicot.
Mert én eddig csak revolutról hallottam ilyet ott meg betudtam annak hogy hagyományos startup mentalitásuk+kalapsz*r supportjuk van ezért fordulhat elő és ezért szrják le az ügyfelet utána.
De ezek szerint máshol is jellemző?
Van bármilyen közös jellemző azoknál az eseteknél amikor ilyen történik?
És lehet e egyáltalán bármit tenni ellene? (azon túlmenően hogy folyamatosan freeze elve van a bankkártya ami egy napi használatú bk-nál nem túl életszerű) -
Jadro
veterán
Besz@rás! Nekem szinte csak rossz vagy még rosszabb tapasztalatom van a Rafi ügyintézőivel (IRL). Amikor én tudom jobban az információkat nem ő, az azért elég gáz. Nekem távol áll a munkámtól és mégis utána tudok nézni, neki meg ez lenne a feladata, amiért pénzt kap.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Peterhappy
őstag
Aztaq
Nekem az elmúlt három négy prémium bankárom volt. Egyik szánalmasabb volt, mint a másik. Ellenben nemrég kétszer is fel kellett keresnem a bankfiókot, egyszer Feleségem számlacsomagja kapcsán, egyszer a sajátom okán, mindkétszer egy "mezei" ügyintézőhölgy fogadott, aki ezerszer segítőkészebb, és kedvesebb volt, mint a négy prémiumos együttvéve.
-
Fifi
őstag
Újabb Raiffeisen gyöngyszem.
Amint írtam kértem időpontot a fiókban a számlaváltáshoz, mert az app a Gold 2.0-ról csak a Premium Banking Plust-t engedte, de arra nem akartam váltani.
A foglalási időpont délelőttjén hív a prémium ügyintézőm - ez már a sokadik, vele még nem is beszéltem - tudom-e, hogy 5 nap múlva megszűnik a szerződésem, erről kaptam ajánlott levelet és SMS-t is. Tudatos és hagyom a számlát megszűnni vagy csak elfelejtettem? Mondom neki: Kedves hölgyem ma délutánra van időpontom Önökhöz számlacsomag váltást intézni, de leírtam minden az időpontfoglaló rendszerükbe. Némi csend után közli, hogy ő ma nem tud fogadni (~ 2 héttel ezelőtt foglaltam az időpontot), de egy kolléganőjének átadja a teendőket.
Fiókban a hölgy kedves, de lakossági ügyfeles, soha nem foglalkozott prémium ügyfelekkel, találgatja mit hol kell kattintani a rendszerben.
Közben beszélgetünk és mondom neki, ne izguljon, ha valami félremegy, mert majd a "prémium tanácsadóm" csak helyrehozza és úgyis lassan kifut ez a számla és az ERSTE-nél tervezek bankmonitoros Privilégium 2.0 Partner számlát nyitni. Erre ő: A férjem a bankmonitornál dolgozik, ha megtenné, hogy felkeresi ez ügyben és előhúz a fiókjából egy bankmonitoros névjegykártyát és átadja. -
bigdady
nagyúr
válasz petike2014 #36736 üzenetére
Valami volt a telón ami megszerzi az SMS-eket. Ismerősnél is volt szinten MBH de neki 3D szipi szupi mozgó háttér meg sz@r is volt a telón..
[ Szerkesztve ]
-
petike2014
aktív tag
válasz Peetey91 #36735 üzenetére
MBH beidézte a kiküldött SMS-eket , tartalommal együtt. Annak rendes módja szerint hajtották végre a kártya regisztrációt ahogy le van írva. Se az app, se a telefon nem jelzett mi használatban volt (értesítés,sms,email semmi nem jött) Sajnos teljesen felejtős a pénz, még a zárolt tételeket se állították meg, 3-4 nappal később beterhelődtek.
[ Szerkesztve ]
-
Peetey91
senior tag
válasz petike2014 #36734 üzenetére
Elég para történet... Azt nem értem hogy lehet betenni gpay mögé egy kártyát mindenféle appon belüli jóváhagyás nélkül. Se SMS, se semmi. -
petike2014
aktív tag
válasz Peetey91 #36732 üzenetére
Hello!
Pontosan ugyan így ahogy leírtad (0ft gpay stb...), történt a családban pár hónapja két ilyen eset (szintén MBH), az eltérés, ott a kártya terhelések egyik esetben Anglia, másikban Franciaország. Mindkét esetben rendőrségi feljelentés is volt, a tételek még zároltak voltak. Nem térített vissza semmit a bank (felhasználói hiba, nem megfelelően kezelt kártyaadatok, vissza lett igazolva a walletba is az sms-ből az azonosítás stb), a rendőrség lezárta az ügyet ismeretlennel azóta... Ott a két esetben 850€ ment a... (western union,disneyland blépő + gyorsétterem) A fizikai kártyák egyik esetben sem kerültek ki kézhezvétel óta a lakásból, csak digitalizálva voltak Apple payben mindkét esetben. Kitartás.[ Szerkesztve ]
-
Peetey91
senior tag
Sziasztok!
Visszaélés történt a hitelkártyámmal (MBH), tegnap este többszáz ezer Ft értékben történt róla terhelés Svédországban, míg én Budapesten voltam... Hogy hol és miként kerültek ki az adatai azt nem tudom, csak megbízható(nak gondolt ) webshopban vásárolok, sose adtam ki az adatait, stb, ahogy látom történt rajta egy 0Ft-os google wallet terhelés, gondolom valahogy berakták egy google pay mögé. Ötletem sincs.
Amikor észleltem egyből letiltattam telefonon, valamint elindítottam a panaszt annak érdekében, hogy visszakapjam a pénzemet.
Ezzel kapcsolatban érdeklődnék, hogy ilyen esetben nekem kell a rendőrségen feljelentést tennem, vagy ezt megteszi a bank, vagy tök mindegy úgysem foglalkoznak vele? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztala? -
akos_ur
aktív tag
https://www.raiffeisen.hu/googlepay
lehet már volt róla szó itt, de végre, végre, el se hiszem
-
janes1976
őstag
Nem tudtam, bocsi. Én is így gondoltam, de inkább mondom rákérdezek, az a biztos. Igen ezt, köszi.
Bármilyen vonzó is a fintech bank, amíg az ilyen eseteket nem tudják normálisan megoldani vagy leginkább elejét venni, addig részemről a teljes vagyon rárakása biztonsági szempontból nem opció. Nekik már sztem nem technikai szinten kellene fejlődni, hanem pl. ezekben. Max. kisebb pénz vásárolgatásokra.[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
RR-13
őstag
válasz janes1976 #36725 üzenetére
Nem úgy OFF, hogy kizárt téma lenne itt, hanem a Revolut téma Topik szinten OFF-ban jelölendő, ha valaki úgy gondolja, hogy ide is be kell írnia valamit a Revolutról, így értettem.
Alapvetően a Revolutos információk nem ide tartoznak, ahogyan te is tudod, mert van külön Topikja.
Időnként, ha beírnak (beírsz) valamit ide (is) azzal kapcsolatban, nem akkora baj (nekem), de attól függetlenül, hogy fontos infó, még OFF-ban kellene írni.Tehát ON-ban semmiképp ne írd, főleg, ha a Revolutot érinti a téma, ezért is került OFF-ba a Hsz-ed.
Persze nem te hoztad fel itt őket ma, de a reakciód mehetett volna rá OFF-ban.Ezt egyébként így akartad írni?
"...van rendesen károsult, akiknek eltűnt a pénze onnan, megoldás meg nincs" -
RR-13
őstag
A Raiffnál, a hűségprogramban regisztrált, és részt vevő ügyfeleknek, a Black Friday akción belül, 0 pontért lehet letölteni 3 hónapos RTL+ előfizetést.
A kupon limitált!
-
aktív tag
-
RR-13
őstag
Aki az utolsó 5 hónapban ajánlott esetleg Raiffeisen Bank ügyfelet, és az ajánlottja sikeresen nyitott Prémium számlát, annak érdemes megnéznie azt, hogy valóban 10 ezret írt-e jóvá a Raiff, mert egy rendszerhiba miatt több esetben is csak 5 ezret írtak jóvá a 10 ezer helyett.
Mi is így jártunk egy áprilisi, és augusztusi ajánlással is, (augusztusban nyitották a számlát) ami után tegnap írták jóvá, de csak a kevesebb 5-5 ezret.
A mai napon telefonos panaszban rögzítettem a problémát, majd visszahívtak, és elismerték a hibát, és a reklamált 2x10 ezret jóváírták 30 percen belül a számlán.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
axioma
veterán
válasz janes1976 #36719 üzenetére
diverzifikalas sose art (pl. nem feltetlen mindegyikhez ugyanolyan valoszinuseggel es sebesseggel fersz hozza, ld. videken sajat automata nelkul eleg korlatos a kp, vagy epp halodik az egyik netbank mikor utalnal)
ugyhogy se nem csak revo se nem csak magyar bankok
raadasul ha sok helyen "megvetetted a labad", akkor minden penzugyi szolgaltatast tudsz annal igenybe venni, amelyiknel szamodra epp a legkedvezeobb (nem is feltetlen pont koltsegben) -
janes1976
őstag
válasz Janika--1982 #36716 üzenetére
A Revoluttal kapcsolatban én is sokáig gondolkodtam, hogy egyszerűbb lenne oda tenni minden pénzt (van számlám), hazai bankokat meg hagyni a picsába. Csak ezt a litván vonalat inkább kihagyom, no meg azért van rendesen károsult, akiknek eltűnt a pénze onnan, megoldás meg nincs. OBA tudtommal nem áll jót értük, nincs biztonságban a lóvé. Gondoljatok már bele, odateszel mindent, aztán 1 nap jön az üzenet hogy zárolták a számlát. Van ez a Revolut károsultak csoportja, itt azért elég meredek dolgokat írnak, ugyan nem ismerem a részleteket, de azért mégis na.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
-
aktív tag
-
RR-13
őstag
válasz Janika--1982 #36713 üzenetére
Az igen.
Végül is összefoglaltad a "lényeget".
Sajnos azonban vannak helyzetek, amikor "kénytelenek" vagyunk hazai banknál számlát vezetni.
És vannak helyzetek, amikor még megéri valamilyen hk. is tartani, és addig vagyunk ott, amíg nekünk megéri...[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #36712 üzenetére
Igen a logikád szerint (ami matematikai logika is főleg) lehetséges magyarázat ez is, csak akkor mi hárman a családból miért nem kaptunk semmilyen sms-t
(és még sokan mások sem)
Az nem lehet, hogy egyikünk sem esett ebbe bele, hacsak valóban nem direkt célzottan mentek ki az sms-ek, én ezért gondolom főleg, hogy nem bénázás miatt történhetett meg.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
axioma
veterán
En siman el tudom kepzelni hogy x feltetelek szerint legyujtik az elso csomagot, de a rendszer kuldi a felmondast oda meg y esetekben van valami blokkolas, igy 'jol' megy ki, de az sms-nel csak az x legyujtesre siman kikuldik.
Aztan franc se tudja. Megjegyzem a pomazi posta is siman nem hoz ki dolgokat, aztan behazudjak h itt voltak [videoval tobbszor igazolodott be]. De ha rakenhettek volna masra, sztem mar reg lenne valasz, hogy ez az en kockazatom, ok jol jartak el [akkor se, mert mas csatornan nem kerestek, foleg egy select-es premium ugyintezonel erdekes ez az allomanykezeles] -
RR-13
őstag
válasz axioma #36707 üzenetére
Szerintem csakis célzottan történhet ilyen, véletlen nem tudnak generálni egy ilyen fontos tartalmú sms-t, ekkora hibát még ők sem véthetnek, mert ez félrevezetés lenne (az is).
Persze majd egy hibára fognak hivatkozni, ha nincs tényleges felmondás, vagy készítenek egyet, hogy védjék magukat.
De szerintem inkább illik a "nyomásgyakorlásos profiljukba" az eset, mint, hogy egy sima "bénázás" legyen, ami az egyszerűbb magyarázat, ahogy céloztál is rá, de szerintem inkább a másik az igaz.Sok mindent láttam már a másik oldalakon megtenni, hogy ne kelljen elismerniük a hibákat..., döbbenet, hogy pl. nagy cégek is a hazugságtól sem riadnak vissza, hogy magukat mentsék a felelősség alól, és inkább a másik félre terelik hazugságokkal a felelősséget, akár egy jogi eljárásban is, amire mostanában 2 saját példám is van.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
-
RR-13
őstag
válasz axioma #36705 üzenetére
Ja akkor én azt tudom elképzelni, hogy ez is a nagyon "remek", és
kedvesnyomásgyakorlás része, mert nincs is hivatalos felmondás kiküldve, csak "véletlen" neked is küldtek ilyen sms-t, hátha gyorsan berohansz váltani.
Csak nem számítottak arra, hogy mást fogsz "helyette" csinálni, amit mondjuk én is csináltam volna "velük".[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Persze, az is a panaszban van, nem reagaltak. Mar mondtam olvassak fel, nem tudja - ami valoszinutlen, h nem erheto el, lehet csak melyen a menuben kene turkalni.
Me'g az is lehet h esetleg szarul targetaltak az sms-t? Bar vmelyik latott egy jelzest a szamlamon h felmondva.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #36703 üzenetére
Kikérted a felmondás másolatát?
Ha nem kérted ki eddig, azt azonnal ki kellene kérni, hogy abból megtudd, hogy írtak-e, és ha igen mit.
Ki kell küldeniük bárhogyan, ezt nem tagadhatják meg, mert minden iratnak van benn náluk is példánya, és egy feladási,kiküldési igazolást is kérd ki, hogy mikor adták fel postán.Ha tőlem is elfogadod: a hangfelvételt csak akkor hozhatod nyilvánosságra, ha ahhoz a másik fél kifejezetten hozzájárult.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz pictigjis #36702 üzenetére
most beszeltem ujra [4. alkalom a 2 hettel ezelotti sms ota] fel orat veluk, me'g mindig SEMMIT nem tudnak mondani
kikertem az osszes hangfelvetelt, legyen input az MNB eljarashoz [vagy a medianak, de azt meg kell jogasztol kerdeznem]marmint azt se tudjak megmondani, mi van abban amit allitolag kuldtek, mi bizonyitja hogy elindult a felmondasi ido [=atvetel v velelem], me'gis mi van felmondva, es mi van a hitellel ill. a hitelszerzodesben rogzitett szamlaval
egyes szamu vicc: sms utan egybol hivtam, panaszt felvettek, ugyintezesi hatarideje 29-e... amiben a 27-ei felmondasrol kene informalniuk
kettes amit mar irtam, h a premium ugyintezom kb. elhajtott azzal, hogy o csak egy ugyintezo[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
a feleségemet az előbb hívták a raiffeisentől, hogy most tényleg, komolyan hagyja megszűnni a számlát 27-én, és nem akar váltani? hát, nem akart
tisztára olyan érzése van az embernek, hogy ezek az első körös felmondások is egy teszt részei, hogy hányan váltanak mégis akár az utolsó pillanatban is. gusztustalan egy stratégia ez, na
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
- HP EliteBook 840 G6 Fémházas Tartós Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- AOC CU34G2X 34" 144Hz 21:9, ivelt Gaming monitor, monitorváltás miatt eladó!!
- Logitech G Pro X Superlight + Corepad Skatez PRO & Soft Grips
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest