Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csabyka666

    veterán

    válasz Dr. Szilikát #98541 üzenetére

    Annyi biztos, hogy ezt folyamatosan állítja, alapból a gép úgy működik, hogy hidegindításkor (amikor szivatóra kapcsolom), akkor a szolenoidot testre teszi, kiiktatja magyarán, és ahogy szivatóállásból átkapcsolom normál üzemre, onnantól kezd dolgozni érdemben a szolenoid. Ha kivezérlik pl négyszögjellel, akkor azt nem fogom tudni szimulálni, de végülis annyit megtehetek, hogy a csatlakozóra menő két vezetéken mérek feszültséget AC módban, ha nem mutat, átkapcsolok DC módba.

    Nem lehet túl bonyolult, nincs motorvezérlő, mindössze a gyújtás modulon van valamiféle elektronika, az szabályozza, milyen fordulatszámon mennyi üzemanyagot engedjen át magán a szolenoid - ugye a manuális karburátornak is ez a lényege, csak azt nem tudod minden fordulatszámtartományra precízen beállítani, ezt váltaná ki dinamikusan a szolenoid.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés