Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8751) djnice válasza Tin (#8748) üzenetére


djnice
veterán

Működik: Philips PUS8506 + 53.20.0 verzió

(#8752) Tin válasza djnice (#8751) üzenetére


Tin
veterán

Érdekes. Nekem 52.10 volt fent, nem frissítettem vagy 1 éve, de tegnap este kiírta a hibát. Felraktam a legújabbat, az 53.20-at is, azon már fel sem dobta a bejelentkezést, hanem csak simán kidobott a főmenübe a logó után. Néztem eggyel korábbit, az is kilépett. Visszaraktam az 52.10-et, azzal kéri a bejelentkezést, be is jelentkezik, de aztán feldobja az ablakot, és kiírja a hibát.

Ha viszont neked nem, akkor azt sejtem, hogy nem a tévé márkájától vagy az Android TV-től függ, hanem vagy a tévé, vagy az Android TV verziójától. Lehet, hogy kizárták a régebbieket. Az utolsó frissítés a tévére bő 1 éve jött, 2021 végén. Bár azt nem tudom, hogy mit nem tud, amit az újabbak igen, mert a Disney+ és a többiek simán mennek rajta.

Mindegy, várok még a visszajelzésekre, kíváncsi vagyok, hogy akinél nem megy, annak milyen eszköze van.

[ Szerkesztve ]

(#8753) erahurka válasza Tin (#8752) üzenetére


erahurka
félisten

Kodit tedd fel meg hozzá az addont.

Mikor néhány hete a gyári appot akartam használni nem volt hajlandó képet adni. Elindult a lejátszás, hang volt, de a kép fekete maradt. Kodival semmi probléma.

(#8754) Tin válasza erahurka (#8753) üzenetére


Tin
veterán

Kodit max akkor, ha már sehogy máshogy nem akar menni. Gyerekek is nézik a tévét, és a Kodi mindig is macerás volt.

(#8755) Hege1234 válasza Tin (#8752) üzenetére


Hege1234
addikt

nálam gond nélkül működik az appban a lejátszás
philips pus 8505
a shiled pro-val sincs gond

(#8756) erahurka válasza Tin (#8754) üzenetére


erahurka
félisten

Nem olyan vészes, bár tény, hogy inkább arra alkalmas hogy amiket telefonon vagy laptopon felvettél nézendőnek, azokat elindítsd vele. Böngészni valóban körülményes vele. Meg az is egy nagy bughalmaz, lényegében minden nap újraindítom a boxom hogy minimalizáljam a problémákat.

(#8757) totron válasza erahurka (#8756) üzenetére


totron
addikt

A Kodi külön eszközként jelenik meg az HBO esetén?

(#8758) erahurka válasza Tin (#8752) üzenetére


erahurka
félisten

Kipróbáltam én is, a 3000 év vágyakozást indítottam el, minden rendben volt. 53.20.0-ás verzió. Xiaomi Mi Box S-en nézem, Android TV 9 van rajta.

(#8759) erahurka válasza totron (#8757) üzenetére


erahurka
félisten

Gondolom. Bár nem néztem még milyen eszközeim vannak az HBO Max szerint. Be kell jelentkezni ugyanúgy mint az appba.

(#8760) Tin


Tin
veterán

Köszönöm srácok, most már nekem is megy, de nagyon érdekes volt. Letöltöttem az 52.10-es verziótól fogva az APK-kat. Az 52.10-es kb 1 éves, azóta nem frissítettem, de nem volt gond vele. Azt még anno APK-ból telepítettem, mert a GO átállás után gondok voltak, ez a verzió meg stabilan ment, és nem akartam, hogy valami automatikus következő verzió tönkrevágjon valamit. Tegnaptól viszont ez azt írta ki, hogy a szolgáltatás nem elérhető.

Ezután elkezdtem felrakni rá az egyes újabb verziókat, APK-ból, de csak frissítve a verziót. Ez így ment az 53.05-ös verzióig, és mindig azt írta ki, hogy elavult az app, frissíts. Érdekes, az 52.10 ezt sose írta ki, valószínűleg abban még nem volt benne ez a vizsgálat.

Az 53.10-es verzió viszont már nem akart ráfrissíteni az előzőre, itt változott meg az alkalmazás ikonja is. Szóval le kellett szednem az 53.05-öt, majd nulláról felrakni az 53.10-et, az viszont a HBO Max felirat után egyből kilépett. Ahogy utána az összes verzió.

Végső próba az volt, hogy totál leszedtem az alkalmazást, rácsatlakoztam a mobilnetes hotspotomra, beléptem a Play Store-ba, és onnan raktam fel a HBO Max alkalmazást, tehát nem APK-ból. Így felment, majd engedett is bejelentkezni, és el is indult. Aztán kábel vissza a tévébe, tévé újraindít, próba, működik. Kétszer is újraindítottam, mindig ment.

Fogalmam sincs, mit kavartak tegnap este, az a gyanúm, hogy a közelgő amcsi MAX átállás miatt valamit elállítottak, és azért nem ment. Szóval akinek nem megy, próbálja meg leszedni, majd visszatelepíteni a Play Store-ból, és akkor elvileg mennie kell.

[ Szerkesztve ]

(#8761) erahurka válasza Tin (#8760) üzenetére


erahurka
félisten

Miért nem Play Store-ból tetted fel eleve? :F

(#8762) Tin válasza erahurka (#8761) üzenetére


Tin
veterán

Volt valami verzió az elején ami nem ment és visszaraktam az előzőt APK-ból és hagytam azt.

(#8763) TiberiusX


TiberiusX
tag

Azt hiszem ez a töröld le tedd fel újra Play Áruházból nem jött be…

A Tv egy Philips 43PUS6401/12
Valakinek ötlet mit lehet ilyenkor csinálni?

(#8764) eclipse19 válasza TiberiusX (#8763) üzenetére


eclipse19
senior tag

Pont ilyen TV van nekem is, én még nem szedtem le, meg akartam előbb próbálni a ki be jelentkezést, csak nem tudtam a jelszavam.
Az HBO Max ügyfél-szolgálatot kérdezd meg, hogy mi a f..sz van?
(HBO Max | Mivel kapcsolatban segíthetünk?)
Esetleg lekerült a TV a támogatott listáról? Miért?
Kíváncsi vagyok...

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8765) Tin válasza TiberiusX (#8763) üzenetére


Tin
veterán

Magyarországról próbálod? Nem VPN-ről, hanem rendes magyar szolgáltató netjéről?

(#8766) TiberiusX válasza Tin (#8765) üzenetére


TiberiusX
tag

Igen, Magyarországról.

(#8767) Tin válasza TiberiusX (#8766) üzenetére


Tin
veterán

Nekem délután 2 körül még ott volt, Android TV 8-as verzió, a TV-m meg 4-5 éves. Akkor nincs ott az app, ha a Play Store nem magyarországi régiót érzékel. Próbáld meg mobilnetről, oszd meg, kapcsolod rá a tévével, hátha.

(#8768) zzola válasza TiberiusX (#8766) üzenetére


zzola
félisten

Digi?

(#8769) eclipse19 válasza Tin (#8767) üzenetére


eclipse19
senior tag

Vagy akkor sincs ott az app, ha olyan eszközt vagy Android verziót érzékel a Play, ami nem támogatott.

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8770) TiberiusX válasza eclipse19 (#8764) üzenetére


TiberiusX
tag

Na beszéltem velük.
Kezdve a húzza ki dugja be, jelentkezzen ki-be..
Sajna nem megy, azt mondták mobil, laptop, pc stream...
zzola: Nem helyi (Váci) kábel tv.
Tin: Rendben, megpróbálom azt is.

(#8771) Tin válasza eclipse19 (#8769) üzenetére


Tin
veterán

De akkor mintha behozná az alkalmazást, csak nem tudnád telepíteni, de ez nem biztos. Szerintem ez régió-dolog lehet inkább. De tudja fene.

(#8772) eclipse19 válasza TiberiusX (#8770) üzenetére


eclipse19
senior tag

Android verzióról, TV modellről volt szó? Mármint, hogy akkor elvileg kellene rajta működnie? Illetve, hogy a TV-n a Play-ben miért nem látszik az app?

[ Szerkesztve ]

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8773) Tin válasza TiberiusX (#8770) üzenetére


Tin
veterán

Lehet, hogy a váci kábel tv ip-jét nem magyarnak érzékeli, a mobilnetről jobban jársz. Használni meg már mindegy, miről használod, ha bejelentkeztél.

(#8774) TiberiusX válasza Tin (#8773) üzenetére


TiberiusX
tag

Megpróbáltam mobilnetről is, sajna így sem találom a Play Áruházban. Marad a mobilról Tv-re streamelés.

(#8775) Tin válasza TiberiusX (#8774) üzenetére


Tin
veterán

Akkor nem értem. Ma délután 2kor Telekomos netről raktam fel, és tuti ott volt.

(#8776) TiberiusX válasza Tin (#8775) üzenetére


TiberiusX
tag

A TV-n az android verzió 8.0.0
Nem lehet, hogy már elavult?
Nincs rá már frissítés nagyon rég…
Van rá mód, hogy frissebb android rendszert tegyek fel rá ha ez lenne a probléma?

(#8777) erahurka válasza TiberiusX (#8776) üzenetére


erahurka
félisten

Play store-ban azt írja hogy Android 5.0 vagy újabb kell neki.

(#8778) Tin válasza TiberiusX (#8776) üzenetére


Tin
veterán

Kétlem, az én tévém is Android 8-as.

(#8779) TiberiusX válasza Tin (#8778) üzenetére


TiberiusX
tag

Akkor végképp nem értem mi a gond :F
Adjak a TV-nek egy factory resetet?

(#8780) Tin válasza TiberiusX (#8779) üzenetére


Tin
veterán

Itt a direkt linkje, próbáld meg a TV-n böngészőből megnyitni: [link]

Épp tegnap frissült a verzió.

(#8781) eclipse19 válasza TiberiusX (#8779) üzenetére


eclipse19
senior tag

Megvan a megfejtés.
Beszéltem én is az HBO ügyfél-szolgálattal.
Azt mondják, hogy a Philips PUS modellek nem támogatottak (eddig sem voltak) és hogy eddig ment rajta és telepíthető volt tulajdonképpen az volt a hibás működés.
Nem viccelek ezt mondta a pali a szájával. :W
(Kedvem lett volna elküldeni az ....-ba, de persze tudom, hogy nem ő tehet róla.)
Természetesen nem tudja, hogy miért, amikor az OS követelménynek (5+) megfelel.
Mondom, hogy akkor miért nincs fenn a weboldalon, hogy ezeken a típusokon nem megy?
Hát azért mert ezek olyan kevesen vannak, hogy "nem érné meg feltenni a weboldalra".
A pofám leszakad, komolyan. Biztos túl sok pixelt foglalna a lista.
TV okosító sticket ajánlott, hogy olyat vegyek.
Rendben, mondom és hol a lista, hogy melyik lesz biztos támogatott?
Hát olyan lista sincs, de tud mondani egyet-kettőt, amin megy.
Szuper nem?
Aztán esetleg egyik napról a másikra, majd azon sem megy, bármi előzetes jelzés nélkül.
Mert ugye nem lehet egy hírlevelet kiküldeni, hogy változás lesz, ha már megvan minden felhasználónak az email címe...

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8782) Tin válasza eclipse19 (#8781) üzenetére


Tin
veterán

Ez egy hatalmas baromság és mellébeszélés. Fogalma sincs róla, és kész. Akkor én hogy a francba tudtam felrakni az appot?

(#8783) azbest válasza Tin (#8782) üzenetére


azbest
félisten

Lehet valamiért haragszanak a philipsre vagy sonyra meg más gyártókra vagy konkrét modellre és letiltják a play storeban őket. Így marad azt apk-ból felrakás.

A mostani apk-ban nem emlékszem néztem -e, de úgy emlékszem vannak tévék, amin meg az 5.1 támogatás van letiltva az appban valamiért. Szerk: bocs, nem a hbo, hanem a disney appban van az 5.1 feketelistán némelyik tévével. [link]

[ Szerkesztve ]

(#8784) Tin válasza azbest (#8783) üzenetére


Tin
veterán

Hát nem tudom, nekem simán felment és működik. Azért az alkalmazások automatikus frissítését kikapcsoltam. Jövőre úgyis új app jön belőle, szóval mindegy, addig talán kitart. Chromecast megy, Xbox is megy, de azon meg rángat a kép. Az HBO-nak nagyon jók a tartalmai, de az appja a legrosszabb az összes létező közül.

(#8785) eclipse19 válasza Tin (#8782) üzenetére


eclipse19
senior tag

Nem az a lényeg hogy telepíthető-e az app a play-ből vagy nem, mert nekem még fenn van mert nem vettem le, hanem az hogy nem megy rajta hiába van fenn. Szerda este óta nem megy, akkor történt valami.

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8786) Tin válasza eclipse19 (#8785) üzenetére


Tin
veterán

Oké, de én meg a Play Store-ból telepítettem fel csütörtök délután, és nekem meg megy. Pedig előtte nekem sem ment szerda este óta. És ez is Philips TV, ráadásul vagy 5 éves.

(#8787) eclipse19 válasza Tin (#8786) üzenetére


eclipse19
senior tag

Melyik modell?

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8788) Tin válasza eclipse19 (#8787) üzenetére


Tin
veterán

PUS szóval az ami "elvileg" nem megy. A problémát az okozza valószínűleg, hogy idióták. Most indul pár hét múlva az új MAX az USA-ban, és gondolom gőzerővel dolgoznak a fejlesztők az új alkalmazáson, illetve a régiből eltávolítják a hozzáférését azoknak a régióknak, ahol már az új MAX lesz. Gondolom valaki valamit elállított, és ez okozza a gondot. És valószínűleg fog is még sok gondot okozni a jövőben másoknak is.

(#8789) erdey_a válasza Tin (#8788) üzenetére


erdey_a
őstag

65PUS8505 tévén minden kiválóan működik. play storeban is ott az app

Vérboci

(#8790) zzola válasza eclipse19 (#8781) üzenetére


zzola
félisten

Nekem 58PUS8506 van és magyar storeban ott a HBO app , remekül működik a TV-n.

[ Szerkesztve ]

(#8791) Tin válasza erdey_a (#8789) üzenetére


Tin
veterán

Az enyém meg 8503, és ott az app és működik. Ezért is mondtam, hogy hülyeség ez a Philips TV nem támogatott duma.

(#8792) erdey_a válasza Tin (#8791) üzenetére


erdey_a
őstag

bizony az...
nem is értem, ilyet hogyan mondhat az ügyfélszolgálat

[ Szerkesztve ]

Vérboci

(#8793) eclipse19 válasza zzola (#8790) üzenetére


eclipse19
senior tag

Hát ez remek.
És mikor frissültek utoljára (vagy milyen verziósak) a Philips PUS* modelleken még működő appok, ha megírná, aki "érintett"?
Illetve külön app van TV-re vagy ugyanaz az APK telepíthető, mint mobilra?
Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8794) Tin válasza eclipse19 (#8793) üzenetére


Tin
veterán

Külön app kell hozzá, az Android TV-s. Tegnap frissült épp, 53.22 talán. De nekem még az 53.20 van fent, azzal is megy. Viszont azzal APK-ból nem volt hajlandó, de egy próbát megér.

(#8795) zzola válasza eclipse19 (#8793) üzenetére


zzola
félisten

53.20.0 verzió van a TV-n, storeból ez a legfrissebb.

(#8796) Spec válasza Spec (#8482) üzenetére


Spec
őstag

Pár hónapja kérdeztem, hogy milyen gyakran kell frissíteni az appot. Érdemes-e feltenni az újabb verziót, ha kijön. Szól-e, ha már nem jó a fent lévő verzió.
Jelentem, eddig (kb. 4 hónapja) nem frissítettem, és semmi gond nem volt vele. Tegnap este, mikor indítottam, akkor kiírta, hogy elavult az app, ideje feltenni az újabbat. És el se lehet indítani már. Most már ezt is tudjuk :)

[ Szerkesztve ]

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#8797) eclipse19 válasza zzola (#8795) üzenetére


eclipse19
senior tag

Köszönöm szépen. Playben nekem továbbra sem látszik. Le tudnád menteni nekem a TV-ről az APK-t és belinkelni ide valahogy?
Köszönöm. :R

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8798) zzola válasza eclipse19 (#8797) üzenetére


zzola
félisten

Dehogy. Töltsd le apk pure-ról vagy egyéb megbízható oldalról...
Egyébként magyar a fiókod? Mert korábban nekem sem látszott a HBO app, de amióta van egy plusz magyar fiókom, azóta minden oké...

(#8799) eclipse19 válasza zzola (#8798) üzenetére


eclipse19
senior tag

Na, APK Mirror-ról letöltve végül siker.
A Play-ben továbbra sem elérhető az app, de APK-ból telepítve működik az 53.20-as.
Az 53.22-es feltelepül, de nem jelenik meg az ikonja az alkalmazások között és ha máshogy elindítom magától kilép mielőtt bármi más látszana.
Szóval úgy tűnik az 53.20-as az utolsó "stabil" verzió, nekem legalábbis.

Köszönöm mindenkinek, aki segített.
:R

Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....

(#8800) Harbinger85


Harbinger85
aktív tag

Most láttama Dűne második felvonásának előzetesét, moziba nem járós lévén kérdezem az HBO még minding 720p minőségbe sugároz böngészőben (PC)?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.