Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    válasz Des1gnR #27480 üzenetére

    Két észrevétel.
    1./ A szóban forgó cég ÁSZF-e azon pontja, miszerint amit már víz ért arra nem vonatkozik a 14 napos indoklás nélküli elállási jog, az nincs összhangban a fogyasztóvédelmi törvénnyel és annak végrehajtási gyakorlatával, tehát jogsértő.
    2./ A termék festékének leoldódása befolyásolja a használatot, tehát garanciális hiba.
    Javaslom, hogy ha 14 napon belül vagy és neten rendelted meg, akkor a vásárlástól való elállási szándékod írásban közöld a céggel. Indoklás nem kell.
    Ha az ÁSZF-re hivatkozva elutasítanak, azt mindenképp írásban kell megtenniük és arra már tudsz panaszt tenni a békéltetőnél.

    Ha túl vagy a 14 napon és nem tudsz élni az elállás jogával, akkor pedig írásban jelezd a festék leoldódásos problémát az eladó felé. Telefon ez esetben nem játszik, mert nem bizonyítható. Ha vitás helyzet alakul ki a hibával kapcsolatban, akkor szakértői bevizsgálásra kell küldeni a terméket. Ez az eladó kötelessége. Nem tudom elképzelni, hogy lenne olyan szakértő, aki ne adna igazat neked, mint vásárlónak.
    Ha az eladó ismeri a termék ezen tulajdonságát/hibáját , hogy a rajta lévő festéket a naptej oldja, akkor erről kötelessége lett volna a vásárlás előtt téged tájékoztatni. Ha ennek tudatában mégis megveszed, akkor -és csak akkor- mondhatná az eladó, hogy nem garanciális a hiba, mert erről előre tájékoztatott. Tájékoztatásnak nem elegendő, az, ha az "ezeroldalas" használati utasításban kisbetűvel szerepel. Fel kell hívni rá a figyelmet. Vagy a termék weboldalán, vagy szóban.

  • Tikakukac

    titán

    válasz Des1gnR #27480 üzenetére

    Mivel festették azt a SUP-ot? Temperával? Szerencsétlen bagázs, de a gyártó sem jobb.

    Kemény menet lesz az biztos, minden apróbetűt elő fognak kaparni amit csak lehet.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés