Aktív témák
-
-
válasz
brownus #36727 üzenetére
Nem tudom, nekem az rémlik, hogy nekiment a palánknak. De nem bántani akarom (lehetett műszaki hibája is), de nem mindenki a másik hibájából esett ki, valaki a sajátjából. A műszaki hibák meg a csapatok sara, ez egy technikai sport, amiben még a konstruktőrök is az egyéni címet akarják a leginkább megszerezni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
válasz
[CS]Blade2 #36708 üzenetére
Naka, Piké, Vettel, Kimi saját hibájukból estek ki...
www.HunnyF1.com
-
Naugyemegmondtam:
Vettel rajt- és pénzbüntetést kapott
Még a németek is elismerték a közvetítésben, pedig ők haza beszélhettek volna.
Pedig de megnéztem volna Kubika mit csinál Buttonnal...
www.HunnyF1.com
-
válasz
7Heads Drago #36689 üzenetére
Vettelnek most kell majd bizonyítania, az élen sokkal nagyobb a tét és a nyomás, ez nem egy STR a középmezőnyben, ahol az esélytelenek nyugalmával kocsikázhat.
www.HunnyF1.com
-
válasz
7Heads Drago #36677 üzenetére
Beszéld meg a németek szakkomentátorával. Lewist akkor meg is büntették, pedig nem is ért Kimihez.
Most nézd meg Barrichello miket művelt nem is egyszer, mikor lesz a hátrasorolás?
Ja és az SC-vel miért volt az a nagy késés? Ja, hogy Button nyerhessen, Bernie nem kicsit nyal Bransonnak és a Szűz Brawnnak.
www.HunnyF1.com
-
válasz
MPowerPH #36664 üzenetére
A gumi így lett kitalálva szándékosan, csak időmérőre jó és egy nagyon rövid versenyetapra. Mindenkinek ezzel kell taktikázni. Az egykiállásos taktikáknak lőttek; Mission: Impossible. És kétkiálláson is két hosszú kell a keményre, a lágyra meg a lehető legkevesebb.
Olvastam Bridgestone nyilatkozatokat, azt mondják nagyon jól működik a dolog, mert pont ezt akarták, hogy emiatt legyen adok-kapok. Bernie is dörzsölheti a markát, már csak az kellene, hogy ne legyen egyhangú dominancia az élen és akkor ritka izgalmas szezonunk lesz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
-
válasz
Csabee. #36636 üzenetére
'Vettel hülye volt'...Kubikáé volt a pozíció, sz@r gumival nem így közlekedünk és nem sz@arjuk el a gyorsabb versenyző versenyét...
Vettelnek még tanulgatnia kell a nagy tétek melleti autókázást, a tehetség nem elég, a feladathoz fel is kell nőni...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Grat a Brawnnak!
(De rendszert ne csináljanak belőle...)
Lujó 5 pts. a göthös gebével!
www.HunnyF1.com
-
-
válasz
Overlocker #36339 üzenetére
Itt még lehet találni alternatívákat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
válasz
Motion_Blur #36361 üzenetére
A McLaren alulfejlesztette az autót, vélik sokan. Ami azt jelenti, hogy túl konzervatívan álltak a feladathoz és belőttek vele egy bizonyos tempó / aerohatékonyság tartományt, amit el akartak érni. Nos ezt elérték, csak kiderült, hogy a többiek merészebb célokat tűztek ki és valósítottak meg. Ergó a 24 relatíve jól viselkedik, de lassú az élmezőnyben furikázáshoz. Lehet farigcsálni az aeroját.
A RBR/STR nem egy csúnya autó, habár engem oldalról egy felszálló Concorde-ra emlékeztet, hátul meg egy komplett kólaautomata található.
De tény, hogy jobban hasítja a levegőt, bár önmagában a kecses formák nem lenne elég a Mekinek (csúcssebessége az van bőven, hála a mocinak és a KERS-nek), mert általános leszorítőerő/tapadás deficitje van (a nagy oldaldoboz nem kedvez a jelenlegi diffúzornak és hátsó légáramlatoknak). Egy überdiffúzor sokat dobna rajta.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
válasz
7Heads Drago #36357 üzenetére
Valamennyire. Az option gumikkal csak nagyon rövid etapokat lehet tervezni. Alapból így lett kitalálva.
www.HunnyF1.com
-
Szerintem a két (tavalyi) nagy csapat autójába nem nagyon lehet belekötni esztétikailag, és a slick gumik is nagyon pofásak.
A Meki asszimetrikus kipuffancsot használ. Balról van megoldva a motortér forró levegőjének a kivezetése, és elöl arról is van az extra légbeömlő.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
válasz
eXodus #36301 üzenetére
A tények, hogy volt valami bibi, amit a stewardok már el is kezdtek vizsgálni de az ítélet előtt az érintett csapatfőnökök személyesen elrendezték az ügyet, kvázi peren kívüli megállapodás, vádalku, ami nagyon jól jöhet még a diffúzor tárgyaláson is ahol Ferrari kontra Williams felállás is lesz.
www.HunnyF1.com
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
wildrain #36240 üzenetére
A Williams bepanaszolta a Ferrarit és az RBR-t az autók szabálytalanságai miatt.
Kölcsön kenyér visszajár.
Nehéz autóval alázott a Brawn - az autók tömege
Ausztrál Nagydíj – az autók időmérő utáni súlya:
1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 680.5kg
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
válasz
SzalaiG #36210 üzenetére
Prost már ült ilyen autóban (nem is keveset). Mit keresne a britek fesztiválján eg francia?
Most őszintén, ki vezesse egy brit autós fesztiválon a McLaren legsikeresebb autóját show-ból, ha nem a McLaren legújabb világbajnoka?
Úgy tűnik, fogalmatok sincs, hogy az elmúlt években is ilyen híres autókat vezetgetett az összes mclarenes pilóta. Vezette Lewis már Mossét is meg rengeteg egyéb oldtimert és klasszikust, a munkája része.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
www.HunnyF1.com
-
-
Norbi meg szerintem már sunnyoghatna is át a BGP boxba a Mercedes-Benz matricával/sablonnal. Nagyon kínálja magát ott az a fehér felület a motorborításon.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
válasz
-=Sziszi=- #36162 üzenetére
Nyomába sem ér Nicolenak. Sem esztétikailag, sem tartalomra.
www.HunnyF1.com
-
válasz
Motion_Blur #36156 üzenetére
Az. A Gombhoz való lyuk, a gomblyuk, Jessica Celeste Michibata, fehérnemű-modell. Itt a lap alján van róla pár Aus GP kép.
www.HunnyF1.com
-
válasz
Motion_Blur #36145 üzenetére
Jól, hosszú még a szezon, a siker meg relatív. Legalább van tér a fejlődésre.
www.HunnyF1.com
-
Disznósajtos jóreggelt mindenkinek!
www.HunnyF1.com
-
www.HunnyF1.com
-
-
Ennyire nagy a baj.
www.HunnyF1.com
-
válasz
Motion_Blur #36002 üzenetére
Ferrarit én Top2-ben Top3-ban látom. A Brawnt meg le lehet rajtolni a KERS-szel utána meg csak tartani kell, amihez szintén előny a KERS. Lewis meg összepedáloz egy pontot, ha jól teper.
www.HunnyF1.com
-
válasz
#70869248 #35994 üzenetére
Nem olyan nehéz az, csak felhízlalta az oldaldobozt méretileg, és formailag nem lehet olyan bevágott, mint a BGP.
Az autónak elismerten aerogyengesége van, ez a hivatalos kifogás-nyafogás.
De abban nem kételkedek, hogy izzik a Paragon és lesz majd látszatja is.
LH: "We were under no illusion we had a lot of work to do, so that's what we're trying to focus on. But the team are working harder than ever. It's great to see just how united they are."They're working back at the factory day and night. Guys are being pushed over the limit. Without their strength, and our strength as a team, there would be no way of making the improvements.
A gyárban éjt nappallá téve dolgoznak, a barcelonai javítócsomagon és/vagy az MP4-24B-n.
Az első futamokon meg teperni kell azért a néhány pontért.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
válasz
#70869248 #35989 üzenetére
Az autó orrában lévő wolframballasztokat tologatják az autó kiegyensúlyosására. De én megkockáztatom, hogy az oldaldoboz aeroja a KERS miatt messze van az ideálistól, sőt pocsék. És az MP4-24-nek az aerójával vannak súlyos problémái. KERS: nesze semmi, fogd meg jól.
www.HunnyF1.com
-
Hol is vannak a KERS aksik a McLarenben? Itt a válasz.
www.HunnyF1.com
-
A Brawn nagyon erősnek látszik, mitöbb kimagaslóan a legerősebbnek. Ha profin tudja végezni a dolgát a csapat és a pilótáik az egész hétvégén, kettősgyőzelem néz ki nekik. Hogy ki lehet leginkább a sarkukban az már képlékenyebb téma.
www.HunnyF1.com
-
Haug az első két edzés alapján 13-20-ra tippeli a MecLaren autók kvali-pozícióit és onnan feljebb való elmozdulást a versenyre, mert az autó relatíve jól teljesít hosszú etapokon (nincs elég leszorítóerő, de nem is eszi a gumit, ezek szerint). Flúgos futamon meglehet az az pontocska.
Haug Rosberg eredményei ellenére is a Brawnt látja a legerősebbnek.
www.HunnyF1.com
-
www.HunnyF1.com
-
-
Fellebbezni fognak ellenük.
Ferrari fire ‘angry gesture’ warning
A közvetítésben beszéltek róla (egy Force-os szakember volt a kommentátor vendége), hogy mennyire összetett feladat ilyen diffúzora váltani (felfüggesztés, váltót, ütközési zónát érintő nagyon nagy és időigényes meló, és ahogy átjött talán még a működési elvét sem értig eléggé, hogy jó is legyen).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
www.HunnyF1.com
-
1. Rosberg Williams-Toyota 1:26.687 19
2. Nakajima Williams-Toyota 1:26.736 + 0.049 21
3. Raikkonen Ferrari 1:26.750 + 0.063 24
4. Barrichello Brawn-Mercedes 1:27.226 + 0.539 21
5. Kovalainen McLaren-Mercedes 1:27.453 + 0.766 15
6. Button Brawn-Mercedes 1:27.467 + 0.780 12
7. Massa Ferrari 1:27.642 + 0.955 24
8. Glock Toyota 1:27.710 + 1.023 24
9. Sutil Force India-Mercedes 1:27.993 + 1.306 20
10. Alonso Renault 1:28.123 + 1.436 16
11. Heidfeld BMW Sauber 1:28.137 + 1.450 20
12. Trulli Toyota 1:28.142 + 1.455 21
13. Kubica BMW Sauber 1:28.511 + 1.824 22
14. Fisichella Force India-Mercedes 1:28.603 + 1.916 16
15. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:28.785 + 2.098 27
16. Hamilton McLaren-Mercedes 1:29.042 + 2.355 18
17. Webber Red Bull-Renault 1:29.081 + 2.394 7
18. Piquet Renault 1:29.461 + 2.774 25
19. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 1:29.499 + 2.812 21
20. Vettel Red Bull-Renault 1:32.784 + 6.097 4www.HunnyF1.com
-
www.HunnyF1.com
-
-
-
válasz
-Mike- #35882 üzenetére
Még szép. Minőséget mindig olcsón, Jót jó áron...
Braking news: Virgin to sponsor Brawn GP
www.HunnyF1.com
-
-
válasz
Motion_Blur #35864 üzenetére
Igen, de van más is és az egész fel lett spécizve. Tavaly még minden el volt dugva, és csak a beavatottak tudták, a weboldal felöl nem volt linkelve a Timing info se.
A Mercedes oldalon pedig vannak csemegék, pl. a Races-nél van Interesting facts, Circuit details, Race news.
www.HunnyF1.com
-
válasz
Motion_Blur #35854 üzenetére
Rengeteg intelligens és tehetséges ember dolgozik nálunk, akik már látják, mi a probléma, noha kicsit későn jöttek rá.
Az első négy futamot így elszórakozták, de Barcelonára gatyába lesz rázva az aerocsomag, és azt se feledjük, hogy a trükkös csapatok kisebbet tudnak előrelépni, mint azok akik pluszban elő tudnak rukkolni a maguk trükkös diffúzorával is egyéb fejlesztéseik mellett.
Nincs ez még lefutva.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Találtam egy streamet, ami adni fogja a holnapi szabadedzést. Jelenleg meg pont a tavalyi futam megy rajta.
Addig jó lesz, amíg nem épülnek ki a BBC-s streamek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
www.HunnyF1.com
-
-
-
válasz
Motion_Blur #35831 üzenetére
It is expected that the teams will appeal against the stewards' decision, which will force the matter to go to a hearing of the FIA's International Court of Appeal.
Mehetnek az ICA-hoz.
www.HunnyF1.com
-
-
-
-
Hiába is póbálná tagadni, Ross Brawn kedvenc színe a világoszöld:
www.HunnyF1.com
-
-
válasz
Integra #35812 üzenetére
Mondjál már egy ügyet, amikor a McLarennek az FIA-val volt dolga a közelmúltban és jól jött ki belőle.
A McLarennek annyira hiányzik most összekülönbözni valakivel, mint hátára egy púp.
Nem megmagyaráztam, hanem elmondtam a meglátásaimat, miért kezelnéd tényként, miért kellene elfogadnod? Csak a személyes véleményem volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
válasz
Integra #35809 üzenetére
A fő ok, hogy nem akarnak ellenségeket, akik aztán viszonoznák nekik a szívességet, mert minden FIA ügyben ők szokták húzni a rövidebbet.
Brawn is meg fogja jegyezni magának a feljelentőket. A Mercedesnek sem érdeke keresztbetenni a kuncsaftnak, sőt, amíg a McLaren nem szedi össze magát, nagyon is kell neki egy mercis csapat előre.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
válasz
Motion_Blur #35787 üzenetére
Lewis így gondolta a dolgot, én finomabban ecseteltem:
"All I said was that for sure if someone did approach me, I wouldn't tell them to f*** off. I would think, 'wow'. [link]
(#35794) Markgx10: Ez az autó most nagyon tré. A kollektív taszten még a Force Indiától is le voltak maradva, tök utolsók voltak, ebból faragtak minimum egy másodpercet, de feltételezik, hogy másoknál sem állt meg az idő, ebből matekoltak egy 15.-et, Haug meg már tucatszor elmondta, hogy utolsó harmad. Nem akarnak koppanni, hanem valami pozitív meglepetést csak, de a Q3-ba kerülés már kemény dió lehet és nem is merik forszírozni, hogy reális esély lehet rá.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
válasz
Motion_Blur #35787 üzenetére
Még csak szó sincs benne Ferrariról, csak arról, hogy végighallgatná/figyelembe venné/mérlegelné más csapatok ajánlatát. De hol van ez még... 2012 körül vagy után jöhet ez csak szóba, és ha akkor pl. jó lesz a McLarenje, nem valószínű, hogy vált.
Ez sokkal érdekesebb, Lee McKenzie a BBC közvetítés riporternője a következőket írta:
Spoken to Lewis who thinks 15th is a realistic starting place on the grid. He was very relaxed tho. Trying to do the traditional McLaren ... LeeMcKBeszéltem Lewisszal, aki úgy gondolja, hogy a 15. rajthely reális...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
Fotógaléria: Melbourne előzetes (mai fotók)
Már alig várom, hogy kiderüljön megverjük e legalább a Force Indiát.
www.HunnyF1.com
-
www.HunnyF1.com
-
-
-
válasz
wildrain #35739 üzenetére
Kell jónéhány a szezonban eltöltött hónap, vagy rosszabb esetben 1-2 év, hogy az új formulában is az anyagilag és technológiai erőforrásokban gazdag csapatok kerüljenek az élre. Nem mindenkinek jön ki jól az első lépés. Pl. a BGP-hez képest még a Ferrari is sokkal kevesebbet foglalkozott az idei autójával.
Bár az idétlen költségvetési sapka bezavarhat, ha a kiscsapatoknak érdemtelenül adnak túl nagy fejlesztési előnyöket, de helyre fog állni a rend és a McLaren ott lesz a Top 3-ban, hosszútávon. De a BMW-vel szerintem egyre komolyabban számolni kell, nemrég újított be Albert3-mal.
www.HunnyF1.com
-
www.HunnyF1.com
-
Ron nem érne rá, és nem is érdekelné (mintha mondott is volna már valami olyasmit, hogy oda elfogultsággal vádolható ember nem való, ezért ő se). Három utcai McLaren (szériaautó) fog debütálni a közeljövőben. A F1-es csapatvezetői posztról való lemondásnak is ez volt az egyik oka. A másik meg, hogy a csúcson kell abbahagyni. Most építsen sh!tből várat Martin.
www.HunnyF1.com
-
-
Rövid verzió angolosoknak a McLarentől:
BLUFFERS GUIDE TO THE RULESwww.HunnyF1.com
-
-
-
válasz
JColee #35620 üzenetére
Félre van fordítva:
A lehetséges megoldásról szólva hozzátette: "Az egyik lehetőség az lenne, ha a csapatok megegyeznének, hogy szabálytalan, ennél fogva nem lett volna szabad használniuk Barcelonában sem. Azok a csapatok, akik szerint szabályos, azt mondanák, ’Miért ne használnák?’ Akik szerint viszont szabálytalan, úgy éreznék, hátrányból indulnak. A megoldás valószínűleg az lesz, hogy a versenyfelügyelők fognak dönteni."Mosley added: "One possibility is that all the teams agree that it is illegal, and therefore all the teams shouldn't have it from Barcelona. But then those teams who say it is legal will say 'Why should we do that?' And those that say it's illegal will say 'Why should we lose an advantage for four races?'
Ha betiltják, vagyis pl. a csapatok megegyeznek a betiltásában, Barcelonától nem lehetne majd használni stb., ezt mondja Mosley.
www.HunnyF1.com
-
(#35617) attiLANte: Azt, hogy a fehér kombájnok aratnak. Lewis, nincs is a rajtrácson, biztos a boxból rajtol.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
www.HunnyF1.com
-
-
Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- CES 2025: beharangozta az RDNA 4-et az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Path of Exile 2
- Házimozi belépő szinten
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest