Hirdetés
- Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- Samsung Deskmaster 386s/20n
- Keychron K1 V6 Bluetooth/USB-C magyar low profile mechanikus gamer billentyűzet
- Agglegénykonyha 7 – Még egy megosztó – de gyors – étel: resztelt máj
- Amikor a prófécia testet ölt – Finalmouse ULX Prophecy 'Scream' Classic
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ricshard444: iPhone 17 Pro Max - Kedves téglám
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- MasterDeeJay: MSI H110M PRO és i3-8350K (coffeetime mod)
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #35992 üzenetére
Ezzel csak egy kicsit vitáznék, elvileg Hamilton a tapadás hiányára panaszkodott a szabadedzések után, nem részleteiben, hanem az autó haladása közben teljes távon jelenlévő tapadásproblémákra.
Ettől még persze lehet pocsék aerója az MP4-24-nek. De az biztos hogy az autó széleire kihelyezett súly, bármennyi is legyen, sokkal érzékenyebben befolyásolja az autó egyensúlyát, mintha a hossztengelyre tudták volna tenni,..biztos oka volt hogy odakerült, és elvileg a tömeg nem csökken, de amennyiben így kerek egész a kocsi, akkor nem kis probléma a KERS-t súlyhatásait ellensúlyozni.
De ilyenkor még korainak tartom a véleményalkotást a részemről, én is csak a futam után próbálom értékelni, mivel élesben sok körön beszédesebb, mint hogy most itt találgassak és vitatkozzak akár csak magammal is
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest