Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- N€T0X|N: Poloskahegy
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D@reeo: Send to qBittorrent Firefox kiegészítő (with SavePaths)
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman
#27445
üzenetére
milyen volna..
Nézd meg a videót:youtube Glock onboard, képzeld oda az előttük lévő Heidfeld mellé Glock-t balról....
Heidfeld-nek nem kellett senkit kivezetnie a pályáról..mégsincs mellette hely. Gyakorlatilag azt akarod mondani hogy Hamilton-nak hagynia kellett volna próbálkoznia Glock-t aki meg akarja előzni...
kicsit naív dolog volt a visszapróbálkozás is (bár ez ne vesszen ki belöle soha), de külső íven körbeautózás az már nem kicsit.
Amennyiben Hamilton hagy neki helyet, akkor ebből lett volna egy huszáros visszatámadás a Roggia-ban, sikerül ahogy sikerül, aztán majd meglátjuk... -
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman
#27404
üzenetére

Na látod pont ezért nem maradt íven..mivel az már a pályán kivűl lett volna.Glock előzni akart, de elfogyott a helye.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Nowhereman
#23380
üzenetére
Kimi-től az előzéseket lehet hiányolni.
Ha nincs előtte senki akkor nincs gond, mert tud gyors lenni. Sőt gyorsabb mint Massa.
Csak addig el is kell jutni. Remélem észbe kap. -
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman
#23139
üzenetére
A Toyota allitasa szerint serult, gyengult lehetett az a felfuggesztes, de a kerekvetokrol annyit tudni kell, hogy a kulso peremuk mar nem olyan baratsagos, mint a belso aszfaltba simulo reszuk.
Es, ha valaki mar latta azokat a hires filmfelveteleket, ahol a szellokesek megfelelo ritmusa/frekvenciaja belengetett es ossztort egy hidat, az sejtheti, hogy, ha a futomu egy bizonyos frekvenciaval kapja a lokeseket, akkor azok osszeadodva siman kicsinalhatjak azt. Marpedig Glock szepen vegigszankazott a kulso peremen, hosszan es nagy tempoval.
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman
#23129
üzenetére
Az Glock eseteben nem vezetesi stilus, hanem rosszul vett kanyar. Az a kanyarvetel eloszor is nem szabalyos ugyanis az auto osszes kerekevel nem hagyhatja el a feher vonallal kijelolt palyat, masodszor pedig az a kanyarvetel ugy volt rossz ahogy volt es nem volt egeszseges a futomu szamara es mas autonal is okozhatott volna galibat egy ugyanolyan brutalis visszavagtatas. Nezd mar meg figyelmesen, hogy a jobbhatso kerek mennyire megakadt a kerekveto kulso peremeben es az szakitja ki a futomuvet. A kerekveto azon reszet nem is szabadna kivulrol 'tamadni', ugyanis ahonnan Glock jott vissza, oda szabalyosan nem is kerulhet ki auto, tovabba a kerekveto kulso pereme nem ugy van kialakitva, hogy azt is kenyelmesen es kockazat nelkul igenybe vehessek.
Es mar megint, hogy jon a kepbe Lajoska? O.o
-
lenox
veterán
válasz
Nowhereman
#22830
üzenetére
para=vizbefecskendezes?
Lepjunk tovabb...
-
#06658560
törölt tag
válasz
Nowhereman
#22830
üzenetére
Amikor a motort ugy terveztek, hogy ezt is figyelembe vettek hozza. Egy jelenlegi, modern, befecskendezos rendszert viszont nagy esellyel zavarna haza a vizbefecskendezes.
-
aesir
veterán
válasz
Nowhereman
#22220
üzenetére
Nem, legfeljebb abban az esetben, ha a Renault nagyságrenddel gyorsabb és jobb kocsit épít neki, mint a McLaren Hamiltonnak. Amíg így fordított a helyzet, ki sem derülhetne semmi

Kicsit komolyabban..., kicsit nagyok az elvárások vele szemben, pedig pontosan úgy kzedett, mint egy normális újoncnak kezdeni kell, egy szinte vezethetetlen kocsival. Már sokkal jobb, szinte tendenciózusan 3 tizedet kap Alonsotól, ami különben nagyon komoly teljesítmény. Nem érkezhet mindenki azonnal élcsapathoz kiemelt pilótának a F1-be, de az biztos, hogy Hamilton ilyetén való megérkezése miatt szinte mindenki túlzott elvárásokat támaszt bármilyen újonccal szemben
Különben meg:
Természetesen továbbra is Hamilton az Isten, a legjobb, a született esőmenő és szárazmenő!
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman
#20259
üzenetére
Hát igen taktikailag sose túl erős az RB. Max néha jól jön ki a dolog.
A rajtnál meg se lepődtem, a rajt az nem megy. Webbernek RB-ben nem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman
#20259
üzenetére
lehet hogy eltaktikázzák, de a futam elejéi megpörgését nem kellett volna, mert mikor visszaállt a sorba, akkor gyors volt, sőt amikor tiszta volt előtte a pálya akkor gyorsabb volt mint az eleje...és akkor megint megpörgött.
A dolgokat valóra kell váltani sztem, pörögtek mások is meg minden, de a körülmények olyanok voltak, hogy itt valaki technikás stabil vezetéssel sok előnyt tud szerezni.
Én sajnálom az elszalasztott lehetőséget.
remélem lesz még ilyen, de ez is egy ilyen volt. -
deniro2
senior tag
válasz
Nowhereman
#19876
üzenetére
Azért holnap még megnézzük, hogy a 2. vagy a 3. körben áll ki...

-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman
#19754
üzenetére
Pont te beszelsz arrol, hogy 'papirzacskoval a fejen'?

Rosberg se hord papirzacskot a fejen. Massa sem hordott azt Sepang utan, Kimi se Melbourne es Monaco utan. Lewisnak miert kellene?
-
copin
őstag
válasz
Nowhereman
#19179
üzenetére
Tényleg kár, túl sok alkalma ugyse lesz Piquetnek "legyőzni" Alonsot. Ez a verseny neki inkább a taktikán ment el. Hamiltonnak meg Kanadában.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman
#17685
üzenetére
hát igen. Webber-nek nagyon kijárna egy élmezőnyös autó...lassan már késő is lesz, mert lehet hogy az igazi oroszlánkarmait elkoptatja sansztalan autókban.
-
borsi
tag
válasz
Nowhereman
#17685
üzenetére
Rosberg azért annyira nem volt rossz Webber mellett

De szerintem is benne van a jelenlegi TOP5-ben.
-
venember83
nagyúr
válasz
Nowhereman
#16979
üzenetére
Majd Integra. Ő a hondás.
-
soulcube
aktív tag
válasz
Nowhereman
#16397
üzenetére
Hiába állították "vizesre" úgysem lehet Monacoban előzni csak kb. 2 helyen.
-
gV
őstag
válasz
Nowhereman
#16276
üzenetére
Patrese 82es győzelme tényleg az volt, az előtte lévő két versenyzőnek ugyanis kofogyott a benya az utolsó körben
1 Riccardo Patrese Brabham-Ford 76 1:54'11.259
2 Didier Pironi Ferrari 75 Out of fuel
3 Andrea de Cesaris Alfa Romeo 75 Out of fuel -
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman
#16273
üzenetére
Ok, tegyük fel, hogy leesik az eső.
Legutóbbi esőverseny dobogója: Hami, Kova, Kimi (utolsó helyről
).
El tudod képzelni, hogy mondjuk mindhárman kiesnének? Én nem nagyon
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman
#16256
üzenetére
Erre 2006-ban lett volna esélye, idén a Red Bullal kb. nulla.
Majd Rosberg

-
7Heads Drago
veterán
válasz
Nowhereman
#14658
üzenetére
És most hol van Speed?
Lehet hogy ő is impotens lett? -
gV
őstag
válasz
Nowhereman
#10847
üzenetére
Még jó h nem Ő alapította: Brabham Racing. A névadó Jack Brabham és Ron Tauranac az elkövetők
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman
#10847
üzenetére
Még mindig csak egy F1-es csapatban gondolkozol. A McLaren cég már rég nem pusztán egy F1-es csapat. A McLaren Ron Dennis életműve, aki ezt nem ismeri el azt tiszteletlen bunkónak tartom.
A részvényesek meg Ron Dennis-hez képest mérve nem a cég mozgatórugói, csak befektetői és anyagi haszonélvezői.
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman
#10830
üzenetére
Amikor megveszel egy céget, (ez esetben egy szerény autóversenyzéssel foglalkozo csapatot), onnantól a tied és adhatsz is neki új nevet.
Visszakérdezhetek, hogy a McLaren most is ugyanannyi (nagyság, alkalmazottak száma, érték, stb.) mint 1980-ban volt. A McLaren nem pusztán egy F1-es csapat.
Mi köze a következő komoly cégekhez Bruce McLaren-nek?
* McLaren Racing, the company behind the Vodafone McLaren Mercedes Formula One constructor
* McLaren Automotive, the company which has produced small volumes of the McLaren F1 road car and currently, in conjunction with Mercedes-Benz, makes the SLR
* McLaren Electronic Systems, which develops and manufactures automotive control systems and components for motorsports, including systems for Team McLaren
* McLaren Marketing, primarily serving the marketing and media requirements of McLaren Racing
* Absolute Taste, caterer to Team McLaren and corporate clients.
* Lydden Circuit, which manages a racetrack of the same name near Dover in Kent.
* McLaren Applied Technologies, which develops commercial applications for the Group's technologies and provides an internal resource for facilities and expertise.Mi köze a felsorolt komoly cégeknek Ron Dennis-hez?
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Nowhereman
#10661
üzenetére
Tavaly 4 pilóta tudott futamot nyerni,ami ahhoz képest elég jó.Idén talán több fog.ott van a 2ferrari,2mclaren,alonso is biztos nyerni fog,piquet is esélyes lehet.A BMW nagyon akarna már 1 futamgyőzelmet,de nem hiszem hogy összefog jönni,hacsak nem lesz szerencséjük.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Nowhereman
#10660
üzenetére
Mindig kell egy kamikaze a mezőnybe akin lehet röhögni
Viccet félre téve,Sato mintha "megkomolyodott" volna,nincs annyi bakija mint régen.Én meglepődtem nakajimán hogy ilyen gyors a teszteken.És örülök neki hogy nem csak a ferrari meg a mclaren nyeri a teszteket,hanem red bull,williams is.Bár a teszteknek nagyon nincs jelentőségük.A ferrari pilóták mellett webber az egyik kedvencem.Remélem elkerüli a japánokat 
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Nowhereman
#10643
üzenetére
Reméljük ügyesen fog szerepelni és nemfog több szerelőt elütni

-
Adrián29
aktív tag
válasz
Nowhereman
#10643
üzenetére
Á pedik kezdtem elhinni,hogy ő lesz az egyik titkos favorit

-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman
#8107
üzenetére

-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman
#8102
üzenetére
Lerágott csont, hogy miért fékezgetett.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman
#7949
üzenetére
Az a baj, hogy sokan beleesnek a ha... csapdájába.

(#7955) Oliverda: Mostanában te is kész vagy

-
Vigneau
félisten
válasz
Nowhereman
#7639
üzenetére
Tudtommal Trullival pariban voltak. Csak kellett neki egy másik csapat, ahol jobban megfizetik - ezért hagyta el a franciákat anno.
-
Adrián29
aktív tag
válasz
Nowhereman
#7639
üzenetére
Tudtommal ugyanannyi pontot szerzett mint Alonsó.Nem mondanám erre,hogy nem boldogult vele,sőt fordítva.Hami bizony nem birta a lelki nyomást.szétesett.
Webber szerintem már a kispadon van,nem olyan mint pár éve.
Sokan nem szeretik Alonsó mestert,mivel ő a legjobb,meg ugye Michael Schumachert is ő küldte Nyugdijba.
Hoppáá -
Gyuri27
félisten
válasz
Nowhereman
#3303
üzenetére
Ezért irtam nem rég. Majd jövöre lehet villantani mikor nem lesz meg a csapatnak a ferrari dokumentáció. Mert érdekes módon tavaj állandóan szétesett a verda. Idén meg a legjobb.
Amikor én forma1-t néztem mindig a McLaren volt a szivem csúcske (Senna óta) mindegy ki volt a pilóta és a "motorszállitó". Ez viszont vérlázitó. Alonsó és Hamilton se lehet kikeményitve. Akármelyik lesz világbajnok nekem nem lesznek azok.Nem csodálom, hogy Alonsó elakar jönni annak ellenére, hogy sokkal többet keres mint a renaultnál.
Azért arra kíváncsi leszek most, hogy a jövöévi autót ujra kell tervezni mi lesz az eredmény. Mert abba biztos vagyok, hogy ott is jó szolgálatott tett az a + infó.Azért utólag nem lehet csodálkozni, hogy Mosley kiakarja csinálni a mekit.
-
cserkosz
tag
válasz
Nowhereman
#3303
üzenetére
"Igen, egyet kell értsek Massával, valaki nagyon tolja a FIA-nál Hamilton szekerét"
Én is eggyetértek veled
mindenki más büntit kapot volnaNem furcsa egy kicsit Vettelt megbüntetik 10 helyes rajtrácsbüntetés.
Majd mikor kiderül,hogy Feketepákó a ludas törlik a büntetést és senki nem hibás, hogy két versenyző kiesik.
Mellékesen a videót is gyorsan cenzúrázzák.

-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman
#3140
üzenetére
Lonzi a görénységben is legyőzte Sumákot, és Hamilton szintén keményen dolgozik, hogy a "pálya görénye" címet is elhódítsa Lonzitól.
Ezt a fékezgetőst már régóta játszák egyes pilóták, de eddig néhány komolyabb esettől eltekintve inkább csak néhány légterelő szakadt le, lévén itt a bajhoz a görénynek kell egy balek, aki megelőzi, vagy egy hülyegyerek, aki balesetet csinál ebből mögötte.
A fékezgetés az nem rosszándékból, vagy agyatlan játszikázásból van, hanem fontos technikai szükséglet, főleg azoknak akik kemény ötvözetű fékeket használnak az adott versenyen. Aki komolyan azt gongolja, hogy Hamilton arra bazírozott, hogy valaki belehajtson vagy mögötte baleset legyen az beteg. Hamilton épp e kockázatok minimalizálása miatt ment a külső hosszabb ívre. Nem akart senkit összetörni vagy összetöretni, sem magát sem másokat.
-
venember83
nagyúr
válasz
Nowhereman
#3140
üzenetére
Te birsz egyaltalan valakit a mezonybol? Vagy csuklobol mindenkit utalsz s kesz? Kulonben nagyjabol egyetertek azzal amit irtal.
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman
#2600
üzenetére
Két agyament a végén. "Azt a lelkesedést"(Palik)
Hát igen, viszont nem mindnek van olyan technikája, hogy mutasson valamit. Esős pálya a technikákat közel hozza.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Nowhereman
#2481
üzenetére
Jah
Ha a ferrarik jó gumit választanak,akár nyerhettek volna.Mind1,nekem tetszett a futam.nagyon érdekes volt.Szép volt Lewis!Inkább ő legyen vb mint alonso.Megérdemli
-
snecy
senior tag
válasz
Nowhereman
#2183
üzenetére
Valóban nehezen tűri a vereséget, legyen szó akár egy szabadedzésről is..nade ez alapján azt mondani Fisichellára hogy túl kemény csapattársa volt Alonsonak, ne viccelj már
Akkor Hamilton mi?Az egosmirglizéshez meg azért van szükség, mert láthatóan nem vagy tisztában bizonyos dolgokkal.
Piquet-ről továbbra is azt mondom, ameddig null kilométert futott F1-es versenyen, kár elájulni tőle.
-
snecy
senior tag
válasz
Nowhereman
#2065
üzenetére
Az egy dolog hogy nem bírta elviselni ha a csapattársa elé kerül..ez már így volt a Trullis-korszakban is. Csak azért más kérdés hogy egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt gyorsabb Fisichella a 2 éves periódus alatt (2005 ausztrál (?), 2005 japán (?), 2006 USA, 2006 Német)míg csapattársak voltak, az meg azért nem azonos azzal hogy nem bírt vele Alonso

Piquet-ről tudom hogy jól ment a GP2-ben, de az még messze nem predesztinálja őt arra, hogy az F1-ben is sikeres lesz feltétlenül. Pont azon bukhat majd nagyot, ha egyből Hamiltonhoz hasonlítják..Sok olyan nagy F3000-es tehetség volt a múltban, akik csődöt mondtak az F1-ben, szóval abszolút kettőn áll a vásár.
[Szerkesztve] -
snecy
senior tag
válasz
Nowhereman
#2062
üzenetére
Kispikéről még az égadta világon semmit nem tudunk, ezért nem szeretem én az ilyen jóslatokat, hogy szopatni fogja, stb..néhány tesztet lebonyolított eddig a Renault-val, aztán annyi, ebből nagyon megítélni nem lehet a valódi teljesítményét versenykörülmények között.
A másik amin jót derültem hogy Alonso nem bírt Fisichellával![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
snecy
senior tag
válasz
Nowhereman
#2039
üzenetére
Hát ja. DC a Barcelonai 6. helye óta nem csinál szinte semmi különöset.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Nowhereman
#1025
üzenetére
Jaja,senki se vette volna észre hogy kicsit mozog a padlólemez.Sztem is a doksik alapján köpték be a ferrarit.
Vagy nagyon jó szemük a volt McLareneseknek.Kétlem.
Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hyundai, Kia topik
- 5 kilowattos GPU-k előtt nyitná meg az utat az Intel
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- iOS alkalmazások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung kuponkunyeráló
- Metal topik
- További aktív témák...
- Megkímélt HP Gamer,15,6"FullHD IPS,i5 8300H(8X4,Ghz)GTX 1050 4/8GBVGA,16-32GB RAM/512GB SSD,ÚJ akku
- Dell Precision 5530,15.6",FHD,i7-8850H,16GB DDR4,512GB NVMe SSD,P2000 4GB VGA,WIN11
- Artillery Genius 3D Nyomtató
- Prusa MMU3 MK4S/CoreOne (Multi Material Unit)
- Huawei P9 Lite Mobiltelefon fekete 16/2 - VNS-L21 - Független!
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- HP Pavilion 15-eg2002nh - 15.6" FullHD IPS - i5-1235U - 16GB - Win11 - 512GB SSD - Garancia - MAGYAR
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3858, 100% Akkumulátor
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



).
Viccet félre téve,Sato mintha "megkomolyodott" volna,nincs annyi bakija mint régen.Én meglepődtem nakajimán hogy ilyen gyors a teszteken.És örülök neki hogy nem csak a ferrari meg a mclaren nyeri a teszteket,hanem red bull,williams is.Bár a teszteknek nagyon nincs jelentőségük.A ferrari pilóták mellett webber az egyik kedvencem.Remélem elkerüli a japánokat 
mindenki más büntit kapot volna


