- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #31692 üzenetére
Igen, nagyjából. A videoban 52:45től. De ott a szíjfeszesség mérő már nem külső eszköz hanem bele van építve a feszítőgörgőbe. A fogaskerekeket adott nyomatékra kell húzni, de anélkül hogy a rögzítőléc a helyén lenne. (mert ha a helyén hagyod akkor simán el is tud törni a vezérműtengely vége) Ezt lehet elkókányolni és máris nincs pontos szinkronban a vezérlés, nem veri szét a motort de nem is úgy fog dolgozni ahogy kellene. Ezért veszi ki a csajszi is a rögzítőlécet 53:56nál és villáskulccsal tartja meg a vezérműtengelyt amikor nyomatékra húzza a fogaskerék rögzítőcsavart, hogy a tengely ne tudjon elmászni. Aki ritkán dolgozik Fordokon az ezt el tudja szúrni szépen. Inkább kétemberes munka.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szólánc.
- Milyen autót vegyek?
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...