Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz troll81 #27641 üzenetére
Minek, mert ha jól van visszrakva sem a menet, sem a tömítés nem sérül.
Ha már sérül a csavar csavarsz ki, ott már inkább teknőt kell cserél, mert mindkét menet kuka.
Ezen ideig óráig segít az új csavar, de az is feladja.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #27943 üzenetére
[Cromaxnál] ennyi szerintem jó az nagyon
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #27943 üzenetére
Szewa, ha a 2.5 ST-ről van szó (HYDA motorkód) akkor ezt találtam
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #28076 üzenetére
Valami motor emelő zsiráf nincs esetleg ismerősi körben? Már ha egyenletes a placc. Akkor könnyebb lenne a hozó autóból is kivenni (ha úgy érkezik), és lehet gurítani is valamennyire. Vagy valami vastagabb lemezt tenni alá, és csúsztatni pl bár végső soron szétkapnám legalább kétfelé, és akkor hengerfejet-blokkot külön be lehetne vinni egyszerűbben, már ha amúgy is bontva lenne.
-
darvinya
titán
válasz troll81 #28082 üzenetére
Közeli városban biztosan van, vagy béka, vagy motor kiszedő.
De ha föld udvaron akarod végig vinni, ahhoz már ezek nem jönnek szóba.HomeMade falusi módra, roncs autóból kilóg gerenda, amiről lóg a lánc, házi csörlőn emeli a 3 lábú gerendát.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz troll81 #28225 üzenetére
Drukkolok
Itt megvolt az első 1000-es olajcsere, gyönyörű színű és állagú jött ki, pálcán nem tudták megmondani, fogyott-e (magyarul nem) , egyelőre nálam stabil lett a felújítás, lekopogom.
M3-ason 250km le, majd vissza, gyönyörűen hasít a gép és a legkeményebb emelkedőkön is tol, mint egy mozdony Nagyon feeling ez a motor.
Valszeg attól lettek nálam bajok, hogy elette az olajat előttem egy hanyag tulajnál valami okból (turbo, gyűrűk, passz) és nem figyeltek rá, vagy szimplán nem cserélték. De a turbo-m makulátlan, úgyhogy lehet a 2-es opció volt. Szóval volt egy alap probléma, amiből végül nagy lett, mert amikor egy hajtókar csapágynak már nem jut megfelelő mennyiségű és/vagy minőségű kenés, ott hipphopp összeáll a nagyon nagy, nagyon csúnya gebasz.
Összességében jobb volt ezt a mocit rendbehozatni így, hogy hengerfalak, nikasil réteg, blokk és hengerfej épek voltak, mint egy használtat venni, aztán ugyanúgy szétlökni az asztalon ízekre, mert hát tök lutri a dolog ugye. Érdemes Neked is ízekre szedetned, ha úgy van, tisztítsanak el szépen mindent (ha nagyobb dolog nem szükséges) és utána egy fasza összerakás, aztán hadd szóljon Vagy eleve darabokban veszed
Ha hónolni kell hengert, mert mondjuk enyhén hordós már, vagy nikasil-t megette valami, feltétlen nikasiloztasd újra, Bp-n művelik valakik (már nem emlékszem, de lehet pont Te küldted a linket).
Nálam még egy AC pumpa érik, mindegyik 10-edik indításra bedob egy check engine-t mikor P0087-el, mikor P0089-el, úgy, hogy már 3 benzinnyomás szabályzó modul is járt a gépben, minddel adja, szenzor is jó, kimértek mindent, marad a pumpa. Talán köv. hónapban megejtem.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
darvinya
titán
válasz troll81 #28332 üzenetére
Nem akartam írni, de érdekel, hogy miért nagy hézagosak tömétések, és miért fektetve szállították.
Tömítés tágulásra elképzelésem, hogy már szét hatották, emiatt mindent kinyomott magából, ez a feketeség minden fel szórva.
És emiatt fektetve is szálítható, mert.már úgyis mindegy.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz troll81 #28339 üzenetére
Mondom, hogy 400 felett véerhat kettőnyóc, meg egy turbót leakasztasz valami Iveco-ról, az jó lesz rendesen megfújni. Ez a cheapo móka. De szerintem be lehetne maxikába suvasztani egy VR38DETT NISMO-t is, a Nissan GT-R-ből. 570-en indul és nem szakad szét úgy 2000-ig.
Azért ha elkészült a doboz és haza kell jönnöd rokont látogatni, tekerd erre a kormányt Megnézném, hogyan mozog az elefánt, amikor bekenik a seggét erőspaprikával
[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
darvinya
titán
válasz troll81 #28343 üzenetére
Erősítethez a dupla tárcsás kuplung szettet itthon nehezen tudsz venni, inkább külföldről van csak.
Igaz, hogy jobb, de váltó nélkül felesleges ezt használni.
Kettőshőz meg a leggyengébb váltó jó csak, ami automata is egyben.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz troll81 #28360 üzenetére
Nálan nincs gond vele. Előtte Formula Ford volt benne (5w30) és ugyan úgy viselkedik a Castrol is. 5000km-nél egy pici olaj hiányzik ( kb 3/4-nél van a nívó), utána meg 8000 környékén áll ugyan úgy az olaj szint. 10.000-kén meg csere szigorúan. Jó néha bele csúszok a 11-be, de az nem igazán lényeges 3 olaj csere egy évben elég...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
darvinya
titán
válasz troll81 #28388 üzenetére
Az összes olajat érő fémen kátrány képződik, mikor addig használják a motorolajat, míg iszap ragacsá nem válik.
Előző hsz-ed 2. Képén látható, hogy hol van éget olaj.
Mitől lenne látható karcok, ha azt látnád, akkor beállt motor lenne, s csapágyat darabokba szeded ki.
Én nem azt írtam, hogy szét hajtották, hanem meghajották/megkergették.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz troll81 #28386 üzenetére
Nálam 1-2 fix tömítés helyén volt szilikon ragacs (!!!) odakeményedve. Vannak azért odakint is "hozzáértôk".. de annyira nem tûnik elhanyagoltnak, mint az enyém volt valszeg. "Annyira" (!). Nagyon alapos takarítás kell, hengerfejnek, blokknak, mindennek, utána precíziós mérni a hengereket, falakat megnézni, nikasil réteg nincs-e kopva vagy színezôdve, hordó, stb.. ha ez pipa, teljes hf tisztítás, szelepek, szelepvezetôk, szelepfészkek (szükség esetén kicsit marni, majd szelephézag újraállítás), hf nyomáspróba, ilyenek. Aztán síkolni blokkot + hf-t és tisztességesen összerakni ôket. Nem tudom, mi a szándékod vele, ha már ennyire szétlökted, de én atomjaira kapnám, ne legyen sár sehol, járatok, stb.. komoly nagypucolás mindennek, aztán ami tûréshatáron belül, vagy egyáltalán nem kopott, mehet vissza, új csavarok, új tömítéskészlet, jipiáé jipiáó. Gyûrûkre kiv leszek ha odaérsz (gondolom bontod végig), egy új gyûrûsor, ha jól mérôdnek hengerfalak.. tengelyt ha köszörülni nem kell, nyugvócsapágynál finom polír.. fôtengely új szimering, stb.. öntsed bele amit kér, ezek szemre hiába jó mocik, bennük már a kilométer, meg szemük kinyomva. Csak így érdemes, ha húzni akarod késôbb biztonságosan, hogy hülyére kapod szét és precíziósan beméretsz mindent mûhelyben, ami otthon saját kezûleg nem megy. Drukkolok Jó lesz ez, csak ne spórolj semmin, lökd szét az utolsó fiszfasz csavarig.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz troll81 #28456 üzenetére
A kettőfél tére mi a Ford ajánlás olajra ? Guglizom itt, de nem lelem. Találtam egy ilyet, a német Aral valami olajkeresője dobta. Erre gondolok, mint egy előző hsz-ben, csak valszeg a vége más: Ford WSS-M2C-913-C
[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen