Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Graphics: Hamis SSD-k az online piactereken, hirdetési oldalakon, hogyan szűrd ki?
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Lenry: Már megint el fog pusztulni a világ
- hcl: Xbox One S macerálás
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
troll81 #30999 üzenetére
Gondolom abban is ehpas van: Szemből nézve bal fényszóró alatt. Spéci előírás tartozik hozzá, érdemes olyat keresni ami tudja a gyári előírást.
Leszív, utántölt, majd végállásokig elforgatva tartály tartalmát újra cserélni. Átmosni nem nagyon lehet nagyobb bontás nélkül.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
troll81 #30977 üzenetére
én képről nem tudom megállapítani hogy ez mennyi pára és milyen módon szedte össze de valamennyi pára normális, mert alapvetően nem zárt a lámpatest, vannak rajta szellőzőpontok, itt összeszed a levegő páratartalmából.
persze ha csorog rajta a víz belülről az már biztosan nem OK
(egyszer láttam olyan suzukit, aminek a hátsó lámpája konkrétan fel volt töltve vízzel
frankón lötyögött benne, 3/4-ig tele volt a lámpatest
)
-
darvinya
titán
válasz
troll81 #30975 üzenetére
Ha nem áttetsző búra repedt, akkor simán vennék ilyen tömítő szürke ragasztót (vízesek, stb. boltban kapható FBS néven) [link] .
Kiszárítanám belülről, aztán lyukat beragasztóznám, s vízpermettel aktíválnám.
Régi Whirpool felül töltős mosógépem dobját is ilyennel ragasztottam meg, így szüntettem a folyást.
Persze azóta már lecseréltem, de 5 évet kibírt, miközben ott nagyobb mechanikai erőnek volt kitéve. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
troll81 #30972 üzenetére
Enyém is párásodik picit
(20 centis repedés miatt), de már csak a jó időt várom hogy kicseréljem. (vettem újat helyette)
-
#27070592
törölt tag
válasz
troll81 #30948 üzenetére
Lehet hogy már régi az infóm. Három éve nézegettem ST kombikat is, hahu-n három is volt fent, svájci importosak, 1.2milla környékén. Akkor egy kuplungszett kettőstömegűvel 400k volt hozzá, nem is nagyon vitték ezeket, szépen csökkentek az árak mire elmentek.
De lehet hogy ez mindenhol így van, ahogy kopik az állomány, úgy csökkennek az alkatrészárak is. Katalizátor van a mk1 Focushoz már 50k körül, pedig azok is elég borsos áron mentek anno. -
#27070592
törölt tag
válasz
troll81 #30946 üzenetére
Jó módszer a kettőstömegű/kuplung-cserével indítani, így biztos leszel benne hogy ez a gond letudva. Épp ezért eladhatatlan ma már a mk1 ST Focus, mert egy ilyen mutatvány majdnem a fél autó árában, GTK szinten van. Abba a blokkba került először kettőstömegű, ha jól tudom.
De ezek nagyon gengszter felnik.. miért nem tudtak ötcsavaros kerékagyat tervezni már a mk1 Focus alá?Már rég vettem volna egy ilyen szettet.
Szintén grat! -
-
#27070592
törölt tag
válasz
troll81 #30712 üzenetére
ismered:
Egy mérés nem mérés..
Két mérés fél mérés..
Három méréssel már lehet valamit kezdeni..Itt sincs két egyforma eredmény még véletlenül sem.
-
darvinya
titán
válasz
troll81 #30635 üzenetére
Dízel, mint előélet nélkül szívás folyam.
Dízel motornál 1 meghallgatás semmit sem ért, attól még 100km-en belül jöhet teljes motor generál.Pl: most dízel emelt Marevic és Discovery-t nézegettem, vásárlás összegbe beleszámoltam a motor generált.
Mert használt, s ki tudja miként taposták meg a motort. -
#27070592
törölt tag
válasz
troll81 #30227 üzenetére
Olcsó? khmm..
mire itthon megállna rendszámmal, az tízezer darab Mátyás király. basszus milyen szahar a forintunk
De ilyen első lámpák most rögtön jöhetnének az enyémbe is.
Érdekes ez a szélvédőcserés számla, a szerelési díjon mi az ami 18x?#30236 flymi Nem rábeszélni akarlak, csak a saját tapactalat, négy Febi tárcsát vettem év elején, négy pár betéttel, akkor volt 38604ft. Persze munkadíj nélkül, én raktam fel.
Köszönik, jól vannak, most is ezt venném.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81 #30242 üzenetére
Jóóó jóóó, de ez drag.
Na akkor ki tud nagyobbat mondani vagy mi ?
Tessék, bohóc autóból még ez beleférhet 1-2 embernek itthon is.Nissan GT-R AMS Performance Alpha 12
Ebből nem lehet kinőni -
-
#27070592
törölt tag
válasz
troll81 #30222 üzenetére
RS nem jó?
Friss nosztalgiázós cikk a mk1 RS-ről.
Ez lesz a következő keresett youngtimer Ford. -
flymi
addikt
válasz
troll81 #29950 üzenetére
Ez teljesen jó így, nem tudom mit vagytok úgy odáig, mivel nem írták oda az összeg mögé milyen pénznemben kérik én vietnámi đồng-ban fizetném vagy ngultrumban. Annyit megér.
Sikerült párosítani az eszközt a telóval, hát nem estem tőle hasra. Eléggé le van korlátozva a free verzió (egyszerre max két adatot lehet figyelni), az élő adatok meg (főleg a km/h ahogy néztem) jelentős késésben vannak, de legalább hibakód olvasás után nulla hibát detektált.
-
#27070592
törölt tag
-
válasz
troll81 #29884 üzenetére
Aztaaaa...
Az utóbbi két hétben volt hogy kaptam én is köveket menet közben az M0-n, hát ne tudd meg mennyire parázok én is ilyenkor, mert olyanokat szól, hogy már a repedést keresem. Nálam is ugyanaz a helyzet, szenzoros és fűtött, szóval zsebbe nyúlós lenne...
Ezek egyébként hagyományos ragasztással lettek szerelve gyárilag, vagy ez az okosabb megoldás, hogy csere során megtáplálva adott helyen elvileg fölmelegedik a ragasztó és csak simán kiemelik tapadókorongok segítségével? Tudsz erről valamit? Valahol olvastam, hogy létezik ilyen technológia is. -
darvinya
titán
válasz
troll81 #29869 üzenetére
A fül zajterhelése
Mindenki volt már olyan helyzetben, hogy reflexszerűen befogta a fülét például egy sziréna miatt vagy tűzijáték közben.
Ez a védekező mechanizmus rendkívül hasznos, mivel már a kisebb mértékű zajterhelés is tartósan károsíthatja a hallást, emellett az egész testre ható egyéb panaszokat is okozhat:
-40 dB felett: tanulási és koncentrációs nehézségek jelentkezhetnek
-60 dB felett: hosszabb ideig tartó zajhatás esetén halláskárosodás jelentkezhet
-65 dB felett: hosszabb ideig tartó zajhatás esetén 20%-kal nő a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázata
-85 dB felett károsodást okozó tartomány, különösen nagy zajjal járó munkahelyek esetében
-120 dB felett: már rövid ideig tartó hatás esetén is halláskárosodás jelentkezhet -
válasz
troll81 #29865 üzenetére
Igyekszem majd
Meg is kell nézzem, hogy max hány Ah akkumulátort tehetek a Focusba és utána lehet foglalkozni a kábelszett keresztmetszetével meg a továbbiakkal. Megtartottam az 1.2-es kondim az előző rendszerből, de szerintem újat veszek majd, mert úgyis a kiszáradás határán lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! nVidia Founders RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bontatlan Oriflame Love Potion parfüm
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE H110M i5 6500 16GB DDR4 240GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Deepcool D-Shield V2 500W
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest