Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Falconer
aktív tag
válasz LalaFsx #5478 üzenetére
Mondjuk nem hülyeség, letöltik aztán teljesen beleélik magukat és megveszik. Csak eléggé veszélyes dolog, mert a hírnevet rontja, meg előbb utóbb felrakják a javító csomagokat is torrentre. Inkább annak van értelme, hogy a support fórumok is reggelősek.
Amúgy azt még mindig nem értem, hogy a Wilco ERJ v2 sp2ben miért 2d még mindig középen az autopilot panel
-
Gizmo94
veterán
válasz LalaFsx #5564 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem támadólag kérdezte Fatal, ugyanis eléggé el nem ítélhető módon státusztól függetlenül használnak kis országunkban az emberek nem egészen legális szoftvereket, mégpedig szép számmal. Nem merném állítani, de sejtem,hogy nemigen van itt sem olyan, aki ne próbálná ki ingyen az addonok jórészét - pláne a drágábbakat - mielőtt megveszi pénzért, hogy valóban megéri-e az árát. Ha mégis mindenki azonnal rohan a pulthoz, úgy elnézést. A kommented viszont kissé kioktató, lehetett volna barátságosabban is, még akkor is, ha te vagy Trau PR-osa. Nem rosszindulatúlag jegyeztem meg, csak miheztartásként és csak így egybe..
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz LalaFsx #5564 üzenetére
Szerintem meg senki sem fogja csípőből kitalálni egyetlen nickről sem, hogy kicsoda és micsoda a felhasználója "igaziból". Azért mert valaki újságíró és mert blogja van, az miért jelent különbséget, vagy feljebbvalóságot? Miért kellene itt bárkinek is tudnia, hogy mivel foglalkozik és ebből azt feltételeznie, hogy nem használ illegális szoftvert? Én is újságíró vagyok és nem várom el senkitől, hogy essen már hasra - hozzáteszem, hogy szerintem akinek a védelmére keltél, ő sem hiszem, hogy ezt kérte volna tőled! A softvereim nagy része legális, de ez nem azért van, mert újságíró vagyok. S nem azért mert publikálok. Ne essünk már hasra (vagy hanyatt - opcionális) az újságírástól - egy metróvezető ugyanúgy büszke lehet arra, amit csinál és ugyanúgy jól csinálhatja (vagy rosszul). Ja és lehetnek legális szoftverei is!
Ha pedig valaki úgy érzi, nem szeretne a nickje mögé bújni, megteheti: mikor belép ide a topikra az első alkalommal, egyszerűen bemutatkozik.Volt erre példa, nem is olyan régen - ráadásul szintén újsáígró a kolléga és akkoriban igen sok hasznos infót továbbított nekünk főként a PMDG-től. Innentől kezdve egyértelmű, hogy csakis tiszta lapokkal játszhat, s adott esetben azt is felvállalja, ha nem eredeti szoftvert használ (bár ezt az említett kollégáról egyáltalán nem feltételezném).
Mint ahogy Trauról sem. Csak hát a hibajelenség amit leírt, leginkább olyan esetekben szokott jelentkezni, ha valaki nem eredeti addont használ. Ezért írta, amit írt, hunfatal. Csupa segítőkészségből. Viszont te újoncként egy kicsit visszavehetnél a kioktatásból - s most ne gyere majd azzal, hogy csak itt vagy újonc, mert a valós életben ennyi, meg ennyi idős vagy... Mondtam, be lehet mutatkozni... Ezt nem tiltják az alapelvekben, s egy nagyon szép gesztus egy szakmai fórumban - s onnantól kezdve nincs szükséged magyarázkodásra!
Ja igen, s mindezt csak mihez tartás végett!!! -
Gizmo94
veterán
válasz LalaFsx #5569 üzenetére
"The descent rate varies with altitude and weight. Normally above 10,000 feet, the descent from cruise altitude is done with idle thrust, going anywhere from 1500-3000 feet per minute. Pilots typically begin this descent when they are within 150-200 NM of the airport.
Once below 10,000 feet, careful speed monitoring is also necessary. At this stage, the descent must slow down, flaps deployed, spoilers used, and various other manuevers performed. The descent now can be anywhere from 500-1000 feet per minute. Without ILS, if the runway is being approached visually (not uncommon) then the descent rate may go to as little as 100 feet per minute, slowing even more as the aircraft prepares to touch down.
Altitude, airspeed, trim, flaps, thrust, and pitch all play a role in the descent rate."
-
Korcsii
őstag
válasz LalaFsx #5569 üzenetére
vagy ha nem is 0 az alja... persze az a tökéletes, ha észre se lehet venni, hogy már a földön vagy, de BAV-os berkekben erre szokták azt mondani, hogy a túl alacsony t/d rate sem jó, mert ez óhatatlanul is túl hosszúra nyúlt kilebegtetéshez vezethet, később lehet fékezni, elfogyhat a pálya, stb és kell annyi a futóműnek is...
persze az is számíthat, hogy milyen vassal, mert pl egy B744-es futóműve jóval komolyabb, mint egy 737-esé, valószínűleg többet is bír ki - de ez csak feltételezés...
mi a BAV-nál 0-80 fpm-ig 0 pontot kapunk, 81-200-ig 2-t (aztán szépen csökken, majd átmegy mínuszba egészen -5-ig)...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen